Mijn Papsje....
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Een geliefd persoon verliezen doet pijn.
Vandaag weer zo'n extreem pijnlijke dag waarin ik bang ben mezelf te verliezen.
Extra veel pijn, meer dan gisteren ......... het is zwaar en moeilijk.
Ik kom er niet gemakkelijk uit.
Vandaag weer zo'n extreem pijnlijke dag waarin ik bang ben mezelf te verliezen.
Extra veel pijn, meer dan gisteren ......... het is zwaar en moeilijk.
Ik kom er niet gemakkelijk uit.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Toevallig kwam ik hier even langs want ben in de tuin bezig...in de zon...
Kan je er niet over vertellen? Dat maakt het misschien een beetje makkelijker voor jou!
IK denk aan jou!
Knuffel, Reline
Toevallig kwam ik hier even langs want ben in de tuin bezig...in de zon...
Kan je er niet over vertellen? Dat maakt het misschien een beetje makkelijker voor jou!
IK denk aan jou!
Knuffel, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Het doet zo'n pijn Reline en vele om me heen hebben van die vreemde opmerkingen omdat hij al oud was.
Dit mogen ze denken maar niet tegen mij zeggen, nog niet!
Leeftijd doet er toch niet toe, het was mijn vader, het is nog steeds mijn vader en het doet gewoon heel erg veel pijn en ik wordt met de dag verdrietiger en bozer.
En zo langzaam maar zeker zie ik mijn moeder achteruit gaan en ik voel het, over een niet al te lange tijd ga ik ook haar verliezen.
Dit boezemt me nog meer angst in want mijn moeder zie ik mijn leven lang al als een prinsesje, een fladderend vlindertje, ze genoot zo van het leven en was als een zonnetje.
Moet er niet aan denken.
Dit mogen ze denken maar niet tegen mij zeggen, nog niet!
Leeftijd doet er toch niet toe, het was mijn vader, het is nog steeds mijn vader en het doet gewoon heel erg veel pijn en ik wordt met de dag verdrietiger en bozer.
En zo langzaam maar zeker zie ik mijn moeder achteruit gaan en ik voel het, over een niet al te lange tijd ga ik ook haar verliezen.
Dit boezemt me nog meer angst in want mijn moeder zie ik mijn leven lang al als een prinsesje, een fladderend vlindertje, ze genoot zo van het leven en was als een zonnetje.
Moet er niet aan denken.
.
Groetjes,
Angel4
-
Veel van die mensen om je heen voelen niet wat jij nu voelt....kunnen zich helemaal niet inleven en denken allicht anders.
Probeer het zo te begrijpen.
Ze willen jou allicht helemaal geen pijn doen maar beseffen niet dat het voor jou nog zo'n pijn doet.
En tgt. jou moeder zo zien achteruit gaan.....je had het verwacht hé! Ze heeft zoveel van jou vader gehouden en zij wil bij hem blijven, is geestelijk bij hem, jij ook, maar voor haar ligt het anders.
Dacht je er al eens aan wat nu de liefste wens van jou vader zou kunnen zijn?
IK denk dat hij graag zou hebben dat jullie niet verdrietig zouden zijn, maar blij om wat hij voor jullie betekende.
Hij weet wel dat het nog heel moeilijk is.
Angel....ik wens jullie veel sterkte toe....maak misschien met je moeder af en toe een wandelingetje....het kan misschien jullie gedachten wat verzetten.....je gaat je misschien een beetje beter voelen..
Probeer het zo te begrijpen.
Ze willen jou allicht helemaal geen pijn doen maar beseffen niet dat het voor jou nog zo'n pijn doet.
En tgt. jou moeder zo zien achteruit gaan.....je had het verwacht hé! Ze heeft zoveel van jou vader gehouden en zij wil bij hem blijven, is geestelijk bij hem, jij ook, maar voor haar ligt het anders.
Dacht je er al eens aan wat nu de liefste wens van jou vader zou kunnen zijn?
IK denk dat hij graag zou hebben dat jullie niet verdrietig zouden zijn, maar blij om wat hij voor jullie betekende.
Hij weet wel dat het nog heel moeilijk is.
Angel....ik wens jullie veel sterkte toe....maak misschien met je moeder af en toe een wandelingetje....het kan misschien jullie gedachten wat verzetten.....je gaat je misschien een beetje beter voelen..
-
Mijn moeder en ik zijn sinds de dood van mijn vader iedere dag op stap.
We proberen onze gedachte te verzetten, het lukt gewoonweg niet.
Ik ben gewoon moe, boos, verdrietig en heel erg moe.
Sorry hoor maar misschien is het beter dat ik even niets meer schrijf want erg lief ben ik momenteel echt niet, sorry.
We proberen onze gedachte te verzetten, het lukt gewoonweg niet.
Ik ben gewoon moe, boos, verdrietig en heel erg moe.
Sorry hoor maar misschien is het beter dat ik even niets meer schrijf want erg lief ben ik momenteel echt niet, sorry.
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel,
Als het kan....blijf schrijven, gelijk hoe je je voelt....schrijf het van je af...blijf er niet alleen mee zitten.
Jullie houden zoveel van je paps, zijn wereldse leven is zo plots afgebroken en nu heb je zoveel te verwerken....allerlei gevoelens komen over jullie waar je geen weg mee weet...ze maken zo moe.
Laat alles gewoon over jullie komen......er niet tegen vechten.....stillekesaan zal je het beter kunnen vatten.
Wat ik heel bijzonder vind is, dat je ondanks alles, elke dag samen met je moeder op stap bent, al is het maar een wandelingetje.
Angel.....blijf schrijven.....
Ik kijk naar je uit!
Liefs, Reline
Als het kan....blijf schrijven, gelijk hoe je je voelt....schrijf het van je af...blijf er niet alleen mee zitten.
Jullie houden zoveel van je paps, zijn wereldse leven is zo plots afgebroken en nu heb je zoveel te verwerken....allerlei gevoelens komen over jullie waar je geen weg mee weet...ze maken zo moe.
Laat alles gewoon over jullie komen......er niet tegen vechten.....stillekesaan zal je het beter kunnen vatten.
Wat ik heel bijzonder vind is, dat je ondanks alles, elke dag samen met je moeder op stap bent, al is het maar een wandelingetje.
Angel.....blijf schrijven.....
Ik kijk naar je uit!
Liefs, Reline
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve angelique
wat erg triest lieverd
maar schrijf het alles van je af dat kan zo erg goed doen
en ja wat de mensen zeggen !zij weten niet wat jij voeld
lieverd ik maakte het zelf mee toen ik mijn borsten kwijt raakte
vreselijk ervaring voor mij en de mensen die spraken dan ook zo onzinnig maar ze weten niet wat ze moeten zeggen
en zeker al niet wat ze zelf niet meegemaakt hebben
jij ziet de toekomt van jou moederke
jij bent bang wat ik erg goed kan begrijpen die grote angst is vreselijk
laten wij hopeen dat ze nog erg lang onder jullie mag zijn
en jullie er samen uit komen
wens je zo veel sterkte
angelique gewoon schrijven
er is altijd wel iemand die er is voor jou
liefs riekske
wat erg triest lieverd
maar schrijf het alles van je af dat kan zo erg goed doen
en ja wat de mensen zeggen !zij weten niet wat jij voeld
lieverd ik maakte het zelf mee toen ik mijn borsten kwijt raakte
vreselijk ervaring voor mij en de mensen die spraken dan ook zo onzinnig maar ze weten niet wat ze moeten zeggen
en zeker al niet wat ze zelf niet meegemaakt hebben
jij ziet de toekomt van jou moederke
jij bent bang wat ik erg goed kan begrijpen die grote angst is vreselijk
laten wij hopeen dat ze nog erg lang onder jullie mag zijn
en jullie er samen uit komen
wens je zo veel sterkte
angelique gewoon schrijven
er is altijd wel iemand die er is voor jou
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Als er geliefde personen bij je weggaan, overgaan naar die andere plek blijf je zitten met die verschrikkelijke pijn maar die pijn is "normaal" en zal met de tijd milder worden.
Wat jij schrijft over je borsten Riekske, dit is heel anders en ik kan me zo voorstellen dat jij (en alle andere met jou die ook getroffen zijn door die vreselijke ziekte) je leven niet meer uit die rouwperiode komt.
Het zijn 2 totaal verschillende ............. ? ............... maar vind het verschrikkelijk voor je en het lijkt me dan ook erger dan een geliefde verliezen, hoe vreemd dit momenteel dan ook uit mijn mond mag klinken.
Verder ga ik door met mijn leven, al is het nog zo rauw en vol boosheid en verdriet, ik ga door hoor maar hebben jullie s.v.p. geduld met me, het is nogal moeilijk en onwerkelijk momenteel.
Wat jij schrijft over je borsten Riekske, dit is heel anders en ik kan me zo voorstellen dat jij (en alle andere met jou die ook getroffen zijn door die vreselijke ziekte) je leven niet meer uit die rouwperiode komt.
Het zijn 2 totaal verschillende ............. ? ............... maar vind het verschrikkelijk voor je en het lijkt me dan ook erger dan een geliefde verliezen, hoe vreemd dit momenteel dan ook uit mijn mond mag klinken.
Verder ga ik door met mijn leven, al is het nog zo rauw en vol boosheid en verdriet, ik ga door hoor maar hebben jullie s.v.p. geduld met me, het is nogal moeilijk en onwerkelijk momenteel.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel ,weet ook hoe het is.....ben ook lang boos geweest,
tot het doordringt,je moet door ook voor je verdere familie.
maar laat het rustig komen........
het slijt zeker,maar verwerken moet jezelf doen,
zoals je doet,samen met mams op stap......
een heel goed begin,verzet ff jullie gedachten.....
wens je sterkte,en hoop op een spoedig herstel voor jullie....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Lieve Angel,
IK ben blij dat jer er weer even was.....ik zag het vanmorgen, maar had helemaal geen tijd om te reageren.
En nu...ben wel eventjes wakker, maar ik zie je later wel, waarschijnlijk pas zondag.
En ik ga privé komen...dat praat voor mij heel wat makkelijker. Tot dan!!
IK ben blij dat jer er weer even was.....ik zag het vanmorgen, maar had helemaal geen tijd om te reageren.
En nu...ben wel eventjes wakker, maar ik zie je later wel, waarschijnlijk pas zondag.
En ik ga privé komen...dat praat voor mij heel wat makkelijker. Tot dan!!
-
Gast
lieve angel,
ik kom hier effe kijken, en zie angel, dat je het heel moeilijk hebt,
is ook begrijpelijk, het is je vader, en leeftijd speeld dan geen rol,
het is je eigen vlees en bloed,
lieverd je zit volop in een rouwperiode, en dat je nu opstandig bent,
is heel normaal, hoord er allemaal bij,
lieverd blijf komen, schrijf het van je af,
en dat je jou lieve moeder ziet achteruit gaan, zij heef ook veel verdriet,
en denk meschien in haar binnenste, ik wil naar hem toe, naar je vader,
het is allemaal nog zo vers, er moet daar veel tijd insteken, voor je er kan over praten, over de leeftijd enz,
angel ik wens je heel veel sterkte, ik weet hoe je zich nu moet voelen,
en blijf komen, er is altijd iemand, die je wil helpen,
lieverd ik denk aan jou, blijf sterk voor jou alsook voor je moederke,
knuffel lieverd,
Dannoontje
ik kom hier effe kijken, en zie angel, dat je het heel moeilijk hebt,
is ook begrijpelijk, het is je vader, en leeftijd speeld dan geen rol,
het is je eigen vlees en bloed,
lieverd je zit volop in een rouwperiode, en dat je nu opstandig bent,
is heel normaal, hoord er allemaal bij,
lieverd blijf komen, schrijf het van je af,
en dat je jou lieve moeder ziet achteruit gaan, zij heef ook veel verdriet,
en denk meschien in haar binnenste, ik wil naar hem toe, naar je vader,
het is allemaal nog zo vers, er moet daar veel tijd insteken, voor je er kan over praten, over de leeftijd enz,
angel ik wens je heel veel sterkte, ik weet hoe je zich nu moet voelen,
en blijf komen, er is altijd iemand, die je wil helpen,
lieverd ik denk aan jou, blijf sterk voor jou alsook voor je moederke,
knuffel lieverd,
Dannoontje
-
Heel lief van je danoontje.
Het klopt, alles wat je schrijft klopt.
Je wilt nu ook gewoon even niet horen dat je sterk moet zijn en dat het allemaal zo hoort, je wilt dat vreselijke gevoel uit je innerlijk weg hebben en aan de andere kant je vader niet kwijt zijn.
Het is dubbel en ondanks dat dit niet het eerste familie lid is wat "weggegaan" is voelt dit toch zo anders .. het is mijn vader.
Het klopt, alles wat je schrijft klopt.
Je wilt nu ook gewoon even niet horen dat je sterk moet zijn en dat het allemaal zo hoort, je wilt dat vreselijke gevoel uit je innerlijk weg hebben en aan de andere kant je vader niet kwijt zijn.
Het is dubbel en ondanks dat dit niet het eerste familie lid is wat "weggegaan" is voelt dit toch zo anders .. het is mijn vader.
.
Groetjes,
Angel4