Microsoft Office SharePoint Designer 2007
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste lut2,
Dat is jammer dat je alles hebt verwijderd en gestopt bent. Was dit nu enkel omdat je dat PDF-bestand er niet inkreeg? Je had toch de broncode kunnen bekijken van de voorbeelden die ik hierboven heb aangemaakt.
Als je op zoek bent naar iemand die voor jou een website moet maken, laat het dan weten.
Nog een rustige zondag namiddag.
mvg
Coderunner
Dat is jammer dat je alles hebt verwijderd en gestopt bent. Was dit nu enkel omdat je dat PDF-bestand er niet inkreeg? Je had toch de broncode kunnen bekijken van de voorbeelden die ik hierboven heb aangemaakt.
Als je op zoek bent naar iemand die voor jou een website moet maken, laat het dan weten.
Nog een rustige zondag namiddag.
mvg
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Gast
Thx voor het aanbod coderunner, ik neem uw aanbod ernstig en zal erover nadenken maar het bijhouden alleen al van een website vraagt al enige ervaring, dus...
Ik had niet alleen problemen met PDF, ook met htm en html, extenties, enz.., ik denk eraan een cursus te volgen.
Nu al heb ik een blog en dat gaat uiteraard erg gemakkelijk om te maken en te onderhouden maar heb een gruwel aan die reclame die daar op komt, maar voorlopig hou ik het bij die blog tot ik beter kan.
Nogmaals thx voor uw tijd en de de geboden hulp.
Lut2
Ik had niet alleen problemen met PDF, ook met htm en html, extenties, enz.., ik denk eraan een cursus te volgen.
Nu al heb ik een blog en dat gaat uiteraard erg gemakkelijk om te maken en te onderhouden maar heb een gruwel aan die reclame die daar op komt, maar voorlopig hou ik het bij die blog tot ik beter kan.
Nogmaals thx voor uw tijd en de de geboden hulp.
Lut2
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste lut2,
Dat is geen probleem en dat is graag gedaaan. Alleen jammer dat je niet hebt doorgezet.
Ik wens je alvast veel succes
mvg,
Coderunner
Dat is geen probleem en dat is graag gedaaan. Alleen jammer dat je niet hebt doorgezet.
Ik wens je alvast veel succes
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Bomma - Lid geworden op: 27 okt 2002, 01:08
Lut,
heb ook altijd met Frontpage gewerkt, en dan door nieuwe PC en nieuwe Office overgeschakeld naar Sharepoint,
ik versta je ergenissen ......
zo doe ik het
- kopieer je PDF naar je web op de schijf
- verwijs dan in je document met een link naar de PDF, is hetzelfde als in Frontpage
- bij eigenschappen voor Hyperlink op DOELFRAME klikken en openen in nieuw venster aanvinken
dan je document uploaden,
kijk eens even op volgende pagina
http://www.animators.be/07/wie07.htm
is een link naar een PDF met een afbeelding en met tekst
ik hoor het wel
succes,
.
heb ook altijd met Frontpage gewerkt, en dan door nieuwe PC en nieuwe Office overgeschakeld naar Sharepoint,
ik versta je ergenissen ......
zo doe ik het
- kopieer je PDF naar je web op de schijf
- verwijs dan in je document met een link naar de PDF, is hetzelfde als in Frontpage
- bij eigenschappen voor Hyperlink op DOELFRAME klikken en openen in nieuw venster aanvinken
dan je document uploaden,
kijk eens even op volgende pagina
http://www.animators.be/07/wie07.htm
is een link naar een PDF met een afbeelding en met tekst
ik hoor het wel
succes,
.
Geen vogel verheft zich te hoog wanneer hij zich op zijn eigen vleugels verheft. (William Blake)