Egelstraat nr. 1001, Stekeldorp. Hier ben je altijd welkom.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede middag Egeltje,
Het is mij gelukt van je werkje van gisteren met poligon en boeket na te maken,nog niet perfect maar ik ben tevreden
ik zou het nu al willen posten zo fier ben ik,het zal voor morgen zijn,heb geen tijd voor nog iets anders te maken,ge zult zien de aanhouder wint
ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn nopjes ben.
Groetjes en tot morgen..Assa
Het is mij gelukt van je werkje van gisteren met poligon en boeket na te maken,nog niet perfect maar ik ben tevreden
ik zou het nu al willen posten zo fier ben ik,het zal voor morgen zijn,heb geen tijd voor nog iets anders te maken,ge zult zien de aanhouder wint
ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn nopjes ben.
Groetjes en tot morgen..Assa
Groetjes van assa
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
Alle bezoekers, prettige avond gewenst na een zonnige dag.
En voor later, slaap wel.
Assa, nu heb je me wel erg nieuwsgierig gemaakt.

Greetz. ~~Egel~~

En voor later, slaap wel.
Assa, nu heb je me wel erg nieuwsgierig gemaakt.
Greetz. ~~Egel~~

Laatst gewijzigd door egel op 22 jun 2010, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
New-York, goed en niet goed bezig. Goed dat je het toetsenbord reinigt, maar dat is niet voldoende.
Je laptop is een grote stille stofzuiger, zeker als hij af en toe mee op schoot mag.
De belangrijkste onderdelen van je laptop geven nogal wat warmte af. Daarom koelen ventilatortjes die onderdelen. Maar na een tijd hoopt stof zich op en is er onvoldoende koeling.
Zie maar op de foto de stofkussentjes in de hoek onderaan.
Dit ontstoffen moet zeer secuur gebeuren en laat je als leek best gebeuren waar je je laptop kocht.
Eens rustig informeren waar je dat kan laten doen in je omgeving.
Vroeger met mijn desktop deed ik dat zelf, maar met mijn laptop durf ik het zelf niet meer aan.
Greetz. ~~Egel~~

Je laptop is een grote stille stofzuiger, zeker als hij af en toe mee op schoot mag.
De belangrijkste onderdelen van je laptop geven nogal wat warmte af. Daarom koelen ventilatortjes die onderdelen. Maar na een tijd hoopt stof zich op en is er onvoldoende koeling.
Zie maar op de foto de stofkussentjes in de hoek onderaan.
Dit ontstoffen moet zeer secuur gebeuren en laat je als leek best gebeuren waar je je laptop kocht.
Eens rustig informeren waar je dat kan laten doen in je omgeving.
Vroeger met mijn desktop deed ik dat zelf, maar met mijn laptop durf ik het zelf niet meer aan.
Greetz. ~~Egel~~

Traag maar zeker komt egeltje er wel