bluevelvet schreef:
FOTO : Twee cowboys schieten in 1890 een enorm vliegend dier neer. Het heeft uitpuilende ogen en een krokodillenbek van 2,5 meter.
En jij gelooft die onzin?
Ben je al wezen vissen naar t monster van loch ness ?
DINOFOSSIELEN BEWIJS TEGEN EVOLUTIE !
Natuurlijk.
Vanzelfsprekend.
Biochemicus, dr. Duane Gish deelt de gangbare opvatting niet dat dinosauriërs 65 miljoen tot 250 miljoen jaar geleden leefden.
Hij is dan ook biochemicus en geen paleontoloog.
Af door zijdeur.
Hij is van mening dat ze nu nog voorkomen in ontoegankelijke gebieden op aarde.
Dinosauriërs komen HEEL VEEL op deze aarde voor. Ze hebben veren en we noemen ze "vogels".
Een aanwijzing daarvoor komt van pygmeeën uit Congo, van de ”mokele mbembe”,
Dus er zijn ook aanwijzingen voor:
1. Big Foot.
2. Monster van Loch Ness ("Nessie")
3. De verschrikkelijke sneeuwman.
Ja, dit is inderdaad een dodelijke steek voor de evolutietheorie.
Het proces om fossiel te worden duurt volgens Gish geen miljoenen en zelfs geen duizenden jaren.
T is dan ook een biochemicus en geen paleontoloog.
„In een oude verlaten mijnschacht vond men een hoed van een mijnwerker die hij daar vijftig jaar eerder had verloren. Die hoed was zo hard als steen geworden.”
Toe nou toch effe.
Mijn God.
Omdat er een 'harde hoed" lag gaan we alles wat we weten over fossiliseren overboord zetten? Was die hoed versteend, ofwel gemineraliseerd? Want DAT is het criterium voor fossiliseren, niet of t ding hard is of niet. Als dat zo zou zijn dan fossiliseer ik ook af en toe.
Evolutionisten
Wat zijn nou toch "evolutionisten"???
die beweren dat vogels zijn ontstaan uit dinosauriërs hebben volgens Gish een probleem.
Maar dat is dan ook een biochemicus en geen paleontoloog.
Kun je nou WERKELIJK NIKS anders dan anderen nawauwelen?
Sommige typen dinosauriërs hebben namelijk 'VOGELheupen', terwijl andere soorten 'HAGEDISheupen' hebben. Het zijn juist de typische HAGEDISheupen die in aanmerking zouden komen als voorlopers van vogels.
Volgens die biochemicus?
En wat voor heupen heb jij dan? Wiebelheupen?
Alle fossielen die gevonden zijn, laten volgens Gish overblijfselen van een kant-en-klaar dier zien.
Daar had je t al eerder over.
Wat bedoel je met "kant en klaar"??? dat t functioneerde? Ik ken een hoop niet fossiele levensvormen die mijn inziens nog lang niet klaar zijn.
Wat is dat? Een "kant en klaar dier"? Zoiets als een koe?
"Geen van de dieren is voor 25, 50 of 75 procent op weg om te veranderen; ze zijn allemaal 100 procent compleet./quote]
Wat bedoel je toch steeds met "compleet"???
Dat t beest kan eten en poepen en vrijen?
Wanneer is een dier niet "compleet"? En wat heeft dat met de evolutietheorie van doen?
Fossielen vormen een krachtig bewijs tegen evolutie
In your dreams.
En voor de zoveelste keer, de evolutietheorie haalt haar onderbouwing vooral uit de DNA wetenschap
Fossielen vormen een krachtig bewijs TEGEN evolutie.
Slaap lekker.
Dan heb ik nog 1 vraagje:
Begreep je mn opmerking over de witte raaf?
En nu ik toch bezig ben:
Dan heb ik nog twee vraagjes:
1. Waar kwam al dat water vandaan?
2. waar ging al dat water naar toe?
En we zijn nu klaar met de 6000 jaar oude aarde?
Dat is winst.
Evolution is a fact of life. Deal with it.