Egelstraat nr. 1001, Stekeldorp. Hier ben je altijd welkom.
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
Assa, picobello, beter kan niet. IK weet niet hoe je tot dit resultaat gekomen bent maar bondig gezegd werk ik zo:Assa schreef:Egeltje ..... een naapertje van jou werkje,perfect??
1. Maak een transparente achtergrond (none)
2. Teken je achthoekenmotief of cirkels of ... kleur = bv. gray
3. Omkader. Kleur = bv. gray
4. Composite > haal je vulling op met Bladeren > Gravity = Center > scroll naar Composite Properties > Compose = Atop > Miscellaneous options: tile across and down the image canvas aanvinken > composite
5. Composite je bloemen.
6. Wil je een extra achtergrond:
Composite > haal je achtergrond op met Bladeren > Gravity = Center > scroll naar Composite Properties > Compose = DstOver > Miscellaneous options: tile across and down the image canvas aanvinken > composite
Dat is het. Niet meer, niet minder.
Greetz. ~~Egel~~

Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Ne fijne zondag,Egeltje

Groetjes~~Assa
Bedankt Egeltje,ook bedankt voor je uitleg zal hem zeker gebruiken,
hoe ik het gedaan heb,achthoek met Dtsover,opgeslagen, achtergrond none ook met Dtsover,dan in de hoeken mijn achthoeken geplakt,vervolgens de bloemen,hoe ik mijn achthoek gemaakt heb,dat was niet alles,maar alle ik heb er ene in elkaar gekregen,en zal hem maar goed bijhouden
bij jou gaat dat als een fluitje van ne cent,bij mij niet hoor maar al doende leert men,en moeilijk gaat ook.

Groetjes~~Assa
Bedankt Egeltje,ook bedankt voor je uitleg zal hem zeker gebruiken,
hoe ik het gedaan heb,achthoek met Dtsover,opgeslagen, achtergrond none ook met Dtsover,dan in de hoeken mijn achthoeken geplakt,vervolgens de bloemen,hoe ik mijn achthoek gemaakt heb,dat was niet alles,maar alle ik heb er ene in elkaar gekregen,en zal hem maar goed bijhouden
bij jou gaat dat als een fluitje van ne cent,bij mij niet hoor maar al doende leert men,en moeilijk gaat ook.
Groetjes van assa
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
Alle bezoekers, prettige avond gewenst.
En voor later, slaap wel.
Greetz. ~~Egel~~
Edit: Assa, als een fluitje van 'n cent. Vergeet dat.
Achteraf op papier lijkt dat zo, maar voor mij is het ook denken, testen en dan meer ontgoocheld zijn dan in hoera-stemming.
Met die achthoek heb ik even zitten rekenen en meten. Eens je er één hebt is het flippen en floppen.

En voor later, slaap wel.
Greetz. ~~Egel~~
Edit: Assa, als een fluitje van 'n cent. Vergeet dat.
Achteraf op papier lijkt dat zo, maar voor mij is het ook denken, testen en dan meer ontgoocheld zijn dan in hoera-stemming.
Met die achthoek heb ik even zitten rekenen en meten. Eens je er één hebt is het flippen en floppen.

Traag maar zeker komt egeltje er wel