dubbele posting. Vermoedelijk door de traagheid der dingen 
Laatst gewijzigd door Gast op 02 jul 2010, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Laatst gewijzigd door Gast op 02 jul 2010, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, nu is de tijd meer rijp voor de feitelijkheden aangaande het leven de mens en het ontstaan. Maar velen willen gewoon niet anders dan de oude vertrouwde teksten in hun letterlijkheid. Het is nu 2000 jaar later.jure schreef:Waarom ging Hij daar niet op in? Omdat het vlgs mij niet relevant was hoe dat precies in mekaar zit. Hij zij dat "later, de dingen wel zouden begrepen worden ".
Een heerlijke counter tegen vervelende vragen.
Tiens Fazal, niet gelezen dat armandine op andere topics aan gelovigen goed doet verstaan, dat ze niet welkom zijn ? Zo van : topics sluiten die over geloof gaan, of 'ga dan....' en nog veel meer ! Allez, allez, als dat niet genoeg verstaanbaar is, wat wil je dan nogFazal schreef:Alleszins niet in, en door, het citaat van Armandine, dat jij hierboven vermeldt BV. Ik denk dat zij gewoon wegblijven omdat zij er al gans de bijbel hebben ingeplakt. En daardoor niets meer konden vinden, om de anders-, of niet-gelovigen, nog van enig verstandelijk(sic!) antwoord te kunnen voorzien, hetgeen blijkbaar zo al niet kon.
Ofwel is het aan de tergende traagheid van SN te wijten!?
En als ik nog even mag?
Ik zie geen enkele vorm van schijnheiligheid bij Armandine!
jure, bedankt voor je posting en je helderheid.jure schreef:bluevelvet schreef:Hoe zou dat nu komen dat jure ons verlaat ? Mysterie Man ook al niet meer te bespeurenarmandine schreef:Allez Jure, ons definitief verlaten?? Nu dat ik een beetje zicht begon te krijgen op je persoon?
Ik denk dat je een mooi mens bent, Jure. Bedankt voor je verduidelijking. Het heeft me geholpen.
Bedenk je toch nog maar eventjes.
En mocht je dat niet doen, dan wens ik je verder een rijk leven met je medemens.![]()
VideoFred, Gevane, ria, en nog anderen .... kan niet direkt op al de namen komen.
'Mooie' personen worden hier meestal weggepest, ik laat je eens raden door wie armandine ? Waarom nu zo schijnheilig doen
Beste Bluevelvet.
Geloof me, ik kan ook U best hebben. U staat waarvoor U gelooft. Of dit nu correct is of niet laat ik in het midden.
Maar de reden dat ik hier niet meer mee doe heb ik uitvoerig , vanuit de buik uitgelegd op pagina 26 van deze topic.
En heeft niets met pesterijen te maken.
Hij of zij die pest is een pest. Dat is waar. Maar als mens en als Christen mens moet men daar tegen kunnen, denk ik.
Ik herinner me nergens dat Jezus in discussie is gegaan over het ontstaan der Aarde, alhoewel die vragen toen ook met zekerheid werden gesteld.
Waarom ging Hij daar niet op in? Omdat het vlgs mij niet relevant was hoe dat precies in mekaar zit. Hij zij dat "later, de dingen wel zouden begrepen worden ".
Een heerlijke counter tegen vervelende vragen.
Dit was het. Ik volg jullie wel maar ga niet meer mee in dialoog om de redenen op blz 26 aangehaald.
Vriendelijke groet aan alle mensen die vrede in het hart dragen.
Moest ik nu vertellen wat een grootsheid een mens, een gewone mens kan doen voor zijn medemensen ( pas ondervonden ) en die persoon is niet gelovig, wel die verdient de hemel, zonder één gebed. Zijn of haar ( om geen spoortje achter te latenis Christen door de werken.
Nochthans werd de persoon semi-boos toen ik daar op alludeerde.
Vriendelijke groet aan allen hier.
jure
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 02 jul 2010, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat me denken aan de horoscoop in Flair.armandine schreef:Insinueren en verdacht maken zonder concreet te zijn en lekker vaag blijven, ook dat is typisch voor gelovigen hier op het forum. Achterbaks en schijnheilig gedoe noem ik dat.
.art 7. a)Wat betekent een mensenleven in de tijd van het Zijn
Uit wat jij hier schrijft lijkt het of de mens niet kan overleven zonder koeienmelk ! Allez allez, dat is wat bij de haren getrokken, en een belachelijke theorie. Het is zelfs tegen natuur dat mensen koeienmelk drinken. Normaal gezien is er geen enkel volwassen zoogdier dat melk drinkt van een andere soort, en is de moedermelk uitsluitend geschikt voor haar eigen kleintjes ! Waarom nu de volwassen mens koeienmelk blijft drinkenWil. schreef:
..... een deel van de wereldbevolking kan melk verteren ook na de zoogperiode. Maar een groot deel van de mensheid kan dat niet. Dat heeft te maken met een genetische wijziging. Het heeft de mens in staat gesteld om de melk van dieren te drinken en daardoor gemakkelijker te overleven. Dat is gunstig.
AAHHHH!!!!!bluevelvet schreef:
Voor evolutie in darwinistische zin, van lager naar hoger ontwikkeld, zou dus nieuwe genetische informatie moeten kunnen ontstaan in de vorm van nieuw DNA.
Laatst gewijzigd door martien55 op 24 jul 2010, 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.