NEW-YORK
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
New-York, ‘k ben wat vroeger dan gewoonlijk, maar ‘k wilde je attent maken op een nieuwigheid in SN.
Swakke, moderator plaatste er net een berichtje over:
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 98#2972698
Op mijn topic staat er meer.
‘k Wens je een heel gezellige avond.
En voor later, slaap wel.
Hopelijk breng je positief nieuws mee.
Greetz. ~~Egel~~

Swakke, moderator plaatste er net een berichtje over:
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 98#2972698
Op mijn topic staat er meer.
‘k Wens je een heel gezellige avond.
Hopelijk breng je positief nieuws mee.
Greetz. ~~Egel~~

Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
New-york, een rustige en koele avond wens ik jou,

Groetjes~~Assa
Een klucht is het zeker,maar eens goed vloeken kan opluchten,als je nog belt voor een afspraak vraag dan voor alle zekerheid op welke dienst je bent,dan kom je niet meer op de verkeerde dienst terecht,
de pijnkliniek was toch geen goed idee zou men zo zeggen?
ik hoop dat ze u kortelijks kunnen helpen,moed houden,gemakkelijk gezegt hé,ik begrijp je hoor

Groetjes~~Assa
Een klucht is het zeker,maar eens goed vloeken kan opluchten,als je nog belt voor een afspraak vraag dan voor alle zekerheid op welke dienst je bent,dan kom je niet meer op de verkeerde dienst terecht,
de pijnkliniek was toch geen goed idee zou men zo zeggen?
ik hoop dat ze u kortelijks kunnen helpen,moed houden,gemakkelijk gezegt hé,ik begrijp je hoor
Groetjes van assa
-
New-York, prettige avond gewenst.
'k Bewonder je dat je zo kalm kan blijven.
Greetz. ~~Egel~~
Edit: ga eens kijken in mijn topic. Pascal is met zijn nieuwe toepassing er weer eens in geslaagd de leidraden in beeld om zeep te helpen.

'k Bewonder je dat je zo kalm kan blijven.
Greetz. ~~Egel~~
Edit: ga eens kijken in mijn topic. Pascal is met zijn nieuwe toepassing er weer eens in geslaagd de leidraden in beeld om zeep te helpen.

-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
New-York -- Het is eigelijk iets simpel , je probeerd iets , is het mooi dan is het goed maar soms kan het ook tegenvallen
Composite > haal de foto weer binnen > scroll nu naar Composite properties , ga naar het vakje Compose (klik op het pijltje) en> maak nu een keuze > composite
Is het goed
sla je de afbeelding op , niet goed dan de terugknop en je herhaald en maak een andere keuze in Compose
Zo doe je dat tot je er genoeg verschilende hebt
Het is toch niet te geloven wat een mens in een hospitaal kan mee maken . En wij hebben goed zeggen hou de moed er maar in , je zal toch een keer wat geluk hebben hoop ik en dat het geluk nu maar heeeeeeeeeel vlug komt
PS: De kids zijn deze keer bij de mama die heeft verlof

Je haald je foto binnen in IMs > vieuwNew-York schreef: Cleopa, ik kom je veel plezier met de kleinkinderen wensen
ik ben eens in je topic gaan kijken, die afbeelding van maandag is ronduit prachtig, ik kan niet volgen hoorgroetjes new-york
Composite > haal de foto weer binnen > scroll nu naar Composite properties , ga naar het vakje Compose (klik op het pijltje) en> maak nu een keuze > composite
Is het goed
Zo doe je dat tot je er genoeg verschilende hebt
Het is toch niet te geloven wat een mens in een hospitaal kan mee maken . En wij hebben goed zeggen hou de moed er maar in , je zal toch een keer wat geluk hebben hoop ik en dat het geluk nu maar heeeeeeeeeel vlug komt
PS: De kids zijn deze keer bij de mama die heeft verlof

-
New-York, aangename avond gewenst.
Volgens de buienradar is de eerste verfrissing België reeds binnengedreven. Zal goed zijn voor plant, dier en mens.
Greetz. ~~Egel~~

Volgens de buienradar is de eerste verfrissing België reeds binnengedreven. Zal goed zijn voor plant, dier en mens.
Greetz. ~~Egel~~

-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
New-york,K'wens je nog een gezellige maar helaas zwoele zondag,

Groetjes~~Assa
ps:ik ben ook in de regen gaan staan het was zalig,heb aan jou gedacht,zou New-york ook in de regen staan?maar voor jou met je pijn voorzichtig zijn hé,
en spijtig van je haar,bij mij is dat niet erg kort geknipt natuurlijke golven efkens met mijn vingers goed leggen en klaar is kees

Groetjes~~Assa
ps:ik ben ook in de regen gaan staan het was zalig,heb aan jou gedacht,zou New-york ook in de regen staan?maar voor jou met je pijn voorzichtig zijn hé,
en spijtig van je haar,bij mij is dat niet erg kort geknipt natuurlijke golven efkens met mijn vingers goed leggen en klaar is kees
Groetjes van assa