IMAGE MAGICK 8 - Laten staan.
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
Cleopa, aangename avond gewenst.
Volgens de buienradar is de eerste verfrissing België reeds binnengedreven. Zal goed zijn voor plant, dier en mens.
En voor later, slaap wel.
Greetz. ~~Egel~~

Volgens de buienradar is de eerste verfrissing België reeds binnengedreven. Zal goed zijn voor plant, dier en mens.
En voor later, slaap wel.
Greetz. ~~Egel~~

Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- Zoals je zegd het resultaat teld , mischien is Uw wijze gemakelijker
. Ik probeer ook maar iets en weet ook niet of het gaat lukken en of het de beste wijze van werken is
't Is toch een proficiat waard he , het is goed gelukt

't Is toch een proficiat waard he , het is goed gelukt

-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- De lijn trekken is op de afbeelding die je gaat gebruiken . Dan kan je goed zien of Uw lijn op de goede plaats staat en dat je oefening geen biezonderheden bedekt
Ik denk maar ben niet zeker , dat je niet genoeg de plaats aanwijzing onder de knie hebt
Je afbeelding staat klaar om te tekenen
Klik nu op de plaats waar je denkt te beginnen met je lijn , in dit geval weet je al vóór je klikt dat je tweede getal een nul moet zijn . Je eerste getal staat onder de afbeelding in die blauwachtige balk
Klik nu op de plaats waar je denkt te eindigen met je lijn , in dit geval weet je al vóór je klikt dat je eerste getal al kan weten toen je Uw afbeelding opsloeg , (en naar de maat gekeken had). Je tweede getal staat onder de afbeelding in die blauwachtige balk als tweede getal

Hier een voorbeeldje
Een zwart grondvlak van 100x100
Willekeurig een rood punt gezet , in de blauwe balk onder het grondvlak staat dat ik klikte op de 31ste pixel van links naar rechts en de 40ste van boven naar onder
Er staat ook de kleur en de hexcode (Dus kan men desnoods ook zonder color cop werken je moet dan enkel de laatste twee getallen hier twee nullen weglaten)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt , want je weet het he ik en uitleggen zijn geen twee vrienden

Ik denk maar ben niet zeker , dat je niet genoeg de plaats aanwijzing onder de knie hebt
Je afbeelding staat klaar om te tekenen
Klik nu op de plaats waar je denkt te beginnen met je lijn , in dit geval weet je al vóór je klikt dat je tweede getal een nul moet zijn . Je eerste getal staat onder de afbeelding in die blauwachtige balk
Klik nu op de plaats waar je denkt te eindigen met je lijn , in dit geval weet je al vóór je klikt dat je eerste getal al kan weten toen je Uw afbeelding opsloeg , (en naar de maat gekeken had). Je tweede getal staat onder de afbeelding in die blauwachtige balk als tweede getal

Hier een voorbeeldje
Een zwart grondvlak van 100x100
Willekeurig een rood punt gezet , in de blauwe balk onder het grondvlak staat dat ik klikte op de 31ste pixel van links naar rechts en de 40ste van boven naar onder
Er staat ook de kleur en de hexcode (Dus kan men desnoods ook zonder color cop werken je moet dan enkel de laatste twee getallen hier twee nullen weglaten)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt , want je weet het he ik en uitleggen zijn geen twee vrienden

-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Cleopa,
Ik heb ook zo'n afb. willen maken met die boogjes. Ik heb een schuine lijn getekend (op mijn manier met veel blauwe knop natuurlijk, maar allee ze staat er)
Ik heb er dan maar iets anders van gemaakt hé
Tot morgen misschien !!!
Wees blij en geniet.
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Cleopa, Ik wens je nog een fijne en verfrissende avond !
Groetjes van Yna.
Bedankt
Maar nu is het zeker niet gelukt. Ik had zelf een grondvlak gemaakt, en als men die kantelt om een lijn te trekken ok. maar om terug te keren staat deze in een grote rechthoek. Is niet mooi, en men kan die niet verkleinen want van uw werkje blijft er niets meer over. dus zo maar gelaten. Mijn afb. kon er ook niet mooi in, dus maar een hondje genomen.
Wees blij en geniet.