De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

10 jul 2010, 16:57

Ja buldog,

den 11 das den 2de zondag van de maand je weet dan heb ik andere verplichtingen en heb dan vorige maand door die stomme verkiezing ook al ni geweest . 8 augustus is het trouwens de volgende rit van de friends , en weer op de 2de zondag van de maand, weet nog ni wat ik ga doen,weer eens overslaan om mee te rijden of naar de ruilclub gaan .

Ja leentje als ge ervaring wil opdoen zal je zeker eens moeten meerijden en er word daar altijd rekening met gehouden . Bovendien zijn wij , allé ik toch , ni meer zo jong en dus zeker geen laagvliegers.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

leentje45

12 jul 2010, 09:21

PPG schreef:Hoy Leentje 45,

Zeker is meerijden , je hebt er zeker al het goe machientje voor .
Laat U ook ni afschrikken door die lelijke gezichten , voor sommige valt het int echt nogal mee. :lol: :lol: :lol:

PPG
dank je wel voor de vele reactie ... ik zal zeker eens meerijden als het past

en wat die lelijke gezichten betreft ...zal wel zo erg niet zijn zeker????

groetjes leentje45 :lol:

redtail

12 jul 2010, 11:05

Gisteren een ritje gedaan met mijn dochter en nen maat die een mooi ritje had uitgestippelt richting Ardennen( waarvoor dank), alles bij elkaar weer een dikke 400km's . Redelijk vroeg vertrokken en dan was de temp nog goed te harden maar na de middag was het wel raadzaam om enkel te stoppen in schaduwrijke plaatsjes, wat in de ardennen met overvloed te vinden valt :roll: .
Maw, weer ten volle genoten van bochtige en beboste wegen met hier en daar wat verfrissing ( mits betaling :cry: ).
Daar wij niet gewoon zijn om een fotoapp mee te sleuren ,omdat we normaal rekenen op onze vaste fotoreporters, geen kiekjes voorradig :oops: :cry:
RT :wink:

Benson

12 jul 2010, 13:13

Zal een mooie rit zijn geweest RT

Ben gisterenmorgen naar de ruilclub geweest en na de middag een toerke door NL gemaakt.

Deze morgen hebben ze bij VR mijn nieuw bandjes er opgelegd.

Ze zijn ineens gedoopt , reed er buiten en de hemelsluisen braken open in Mortsel en dat duurde tot ik thuis aankwam , was natuurlijk nat tot op mijnen tanga en zal weer goe mogen kuisen aan mijn brommerke.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 12 jul 2010, 21:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

12 jul 2010, 13:36

@ Benson,
waar ga jij voor nieuwe sloffen? Mortsel ?
volgende keer eens prijsofferte doen bij ..............zie hieronder.

@ Den Buldog,
hier de gevraagde gegevens van den bandenboer waar ik al elke keer ben geweest, zeer tevreden over...........doet ook klein nazicht.
Zwijgzame typ, maar zijn prijzen liggen goe en werkt zeer precies.
Motoshop
G.D.F.
Guido Gezellestraat 130
2630 Aartselaar
038873581
aub manne :lol:
RT :wink:

Bandido

12 jul 2010, 16:09

Hej Leentje45,
Welkom, welkom bij de bende van de "Vrolijke, vrolijke Bikers.......On-Line-Bikers dat zijn wij".:D :D :D :
En het uiterlijk, hm........ da valt allemaal nogal mee, ne kale, ne grijze, nen dikke, nen dunne....nen hoop krasse knarren die nog volop genieten van het motorrijden en andere leuke dingen :wink: :wink: :wink: :wink:
Zeker es meerijden, hoe meer Leentjes, hoe meer vreugde :D :D :D :D
Grtjs
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

Bandido

12 jul 2010, 16:23

Aan Lydia en Etienne,
Bedankt voor uw reactie.
Jullie waren echt aangenaam gezelschap en een meerwaarde voor onze vacantie.
Mijn pet af voor de manier waarop jullie nog genieten van het leven.
Wij hebben genoten van de vele verhalen over uw rijkgevuld leven, en dan bedoel ik niet alleen van de verhalen, maar vooral van de manier waarop den Etienne die verhalen ten gehore bracht. PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!(daar kan den Hoste nog veel van leren).
Ik wens u nog vele mooie jaren in goede gezondheid.
Groetjes.
Whistling, singing Biker
Grijze Jef (Bandido).
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

den buldog

12 jul 2010, 17:03

hey motards
iemand een ritje in gedachte voor zondag?
liefst eens iet nieuws, een andere omgeving?
GROETJES den buldog :twisted:

Benson

12 jul 2010, 21:24

Ik ga bij VR in Mortsel RT heb bij de vorige vervanging naar verschillende gebeld om prijs te vragen en was daar het goedkoopste .

Afbeelding

Die haar laarzen had ik moeten hebben sé om met dien huurmoto te rijden 8) :roll: :lol:

Benson

13 jul 2010, 08:12

Als er soms iemand nu met de solden nog een waterdichte motorvest nodig moest hebben.

Ik heb er bij Rad in Willebroek één gekocht van Scotchlite voor 45 euro ipv 150 euro en der hingen er nog verschillende!!!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 13 jul 2010, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

redtail

13 jul 2010, 13:55

Benson schreef:Ik ga bij VR in Mortsel RT heb bij de vorige vervanging naar verschillende gebeld om prijs te vragen en was daar het goedkoopste .

Ik heb er nu ook eens prijs gevraagd,heb nog maar pas nieuwe banden laten steken bij GDF :!: Zo zal ik weten te zeggen wie de voordeligste is :idea:
RT

Benson

13 jul 2010, 14:18

Hey buldog

zondag is goed voor mij maar weet ook niet direkt naar waar en is eigenlijk van geen belang als we maar kunnen toeren en af en toe een terrasje .

ok RT laat maar iets weten.

redtail

13 jul 2010, 15:11

Benson schreef:Hey buldog

zondag is goed voor mij maar weet ook niet direkt naar waar en is eigenlijk van geen belang als we maar kunnen toeren en af en toe een terrasje .

ok RT laat maar iets weten.
Je hebt mail :wink:

Benson

13 jul 2010, 15:36

Heb mail nu gezien RT

Ik krijg daar nog een extra korting als werknemer(ex) van GM.

Afbeelding

den buldog

13 jul 2010, 17:59

he motards
zondag 18 juli rit Ardennen stippel wel iets uit rond de 400km of iets meer
breng wat eten en drinken mee en de zon
WAAR? 7.30 aan de COR Leugenberg VERTREK 7. 45
8.15 parking WAARLOOS VERTREK 8.30
gezellig ritje, gezellige gasten, wa terrasjes en nen hoop km
wa moet ge na meer hebbe???
groetjes den buldog

:twisted: :P :D :lol: :lol: :lol:
ps: denk eraan er zal wel een 180 km autostrade bij zijn