NEW-YORK
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
New-york,Ik wens je nog een fijne maandag,

Groetjes~~Assa
Dat is goed nieuws dat ik hier lees,nog een beetje geduld en alles komt wel in orde,
nee ik ben niet vergeten dat je oma wordt,een van de mooiste gebeurtenissen dat je kan meemaken,zorg jij maar voor jezelf,een kindje kopen is geen ziekte maar een blijde gebeurtenis,dat zal jou dochter zeker begrijpen,
hou je goed en sterk.

Groetjes~~Assa
Dat is goed nieuws dat ik hier lees,nog een beetje geduld en alles komt wel in orde,
nee ik ben niet vergeten dat je oma wordt,een van de mooiste gebeurtenissen dat je kan meemaken,zorg jij maar voor jezelf,een kindje kopen is geen ziekte maar een blijde gebeurtenis,dat zal jou dochter zeker begrijpen,
hou je goed en sterk.
Groetjes van assa
-
mottemieke - Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:13
NEW-YORK HOPELIJK GAAT HET EINDELIJK DE GOEDE KANT OP 

MET TRANEN IN JE OGEN HEB JE EEN REGENBOOG IN JE HART
-
Een gezellige avond,New-york

Groetjes~~Assa
Leg je dochter maar in de watten als ze het nodig heeft,maar ik bedoel dat ge nu zeker aan u rust moet denken,dat ge sterk staat tegen dat het kleintje geboren wordt,maar het zal waarschijnlijk zolang niet duren,ik duim voor een spoedige genezing

Groetjes~~Assa
Leg je dochter maar in de watten als ze het nodig heeft,maar ik bedoel dat ge nu zeker aan u rust moet denken,dat ge sterk staat tegen dat het kleintje geboren wordt,maar het zal waarschijnlijk zolang niet duren,ik duim voor een spoedige genezing
Groetjes van assa
-
Hey New-york
Wat lees ik je hebt een harnas,en je voelt je in de wolken
ik hoop echt dat het op korte termijn helpt,moet niet gemakkelijk zijn zoiets te dragen,ik wens je veel moed en beterschap toe.

Groetjes.. assa
Wat lees ik je hebt een harnas,en je voelt je in de wolken
ik hoop echt dat het op korte termijn helpt,moet niet gemakkelijk zijn zoiets te dragen,ik wens je veel moed en beterschap toe.

Groetjes.. assa
Groetjes van assa
-
teresa - Lid geworden op: 07 okt 2005, 16:03
Hallo NEW-YORK,ben een beetje aan het bekomen van dat uitzonderlijk weer,
was nergens op mijn gemak,vandaag heeft het reeds 2 maal gedonderd en hevig geregend alles is nu een beetje verfrist;nog een leuke avond,groetjes van teresa.
was nergens op mijn gemak,vandaag heeft het reeds 2 maal gedonderd en hevig geregend alles is nu een beetje verfrist;nog een leuke avond,groetjes van teresa.

Het is een vreemd verschijnsel dat mensen,
vaak opgeven als ze er bijna zijn.
vaak opgeven als ze er bijna zijn.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
New-York -- Dat je instrukteur je zo heeft laten springen
Ik heb direktement mijn fiets gepakt en zo hard getrapt dat ik je dit heb kunnen over je hoofd zetten moest je parachut niet opengaan
Vier keer je tong uitsteken en de vleugels zorgen dan voor een zachte landing

PS: Ben al terug thuis , maar er stond al iemand met een deegrol klaar

Ik heb direktement mijn fiets gepakt en zo hard getrapt dat ik je dit heb kunnen over je hoofd zetten moest je parachut niet opengaan

PS: Ben al terug thuis , maar er stond al iemand met een deegrol klaar

-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34
New York,
Cleopa heeft nogal iets op je hoofd gezet, het is precies nog een helm van de Romijnen, ik geloof dat ge misschien van uw rugpijn verlost zult zijn, maar dat ge naar de dokter zult moeten gaan voor migraine. Pas op, Cleopa zal het wel met een goede bedoeling gedaan hebben, want zo hard fietsen, dat doet geen enkele jonge gast hem na hé.
Ja, Petros, iemand met zo een helm ziet men altijd vliegen.

Tot nog eens
YNA
Cleopa heeft nogal iets op je hoofd gezet, het is precies nog een helm van de Romijnen, ik geloof dat ge misschien van uw rugpijn verlost zult zijn, maar dat ge naar de dokter zult moeten gaan voor migraine. Pas op, Cleopa zal het wel met een goede bedoeling gedaan hebben, want zo hard fietsen, dat doet geen enkele jonge gast hem na hé.
Ja, Petros, iemand met zo een helm ziet men altijd vliegen.
Tot nog eens
YNA
Wees blij en geniet.
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
New York,
Nog een mooie zomeravond

Yna: zie dat ge geen stijve nek krijgt van altijd naar boven te zien, zoals ik
Yorkske:Hewel hier boven ons heeft hier verschillende dagen een Zeppelin gevlogen, nu zijn het zwaluwkes, maar als gij hier nu ook nog boven ons komt gevlogen
dan denk ik dat ik van de warmte "weet"

Nog een mooie zomeravond

Yna: zie dat ge geen stijve nek krijgt van altijd naar boven te zien, zoals ik
Yorkske:Hewel hier boven ons heeft hier verschillende dagen een Zeppelin gevlogen, nu zijn het zwaluwkes, maar als gij hier nu ook nog boven ons komt gevlogen
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf