verdriet
-
magrit - Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12
Dag lieve dames,hier ben ik nog is,pfff het is veel te warm om achter de pc te zitten,maar ik denk wel aan jullie hoor!Hoe gaat het ermee?Eerst zolang slecht en koud weer geweest en nu zo heet dat je niet buiten kan.Ik heb jullie gemist!
Onze vakantie in Bulgarije is wat tegen gevallen,we hebben 5 van de 10 dagen regen gehad,gelukkig hadden we een schitterend hotel en een mooie kamer met zicht op zee.
Lieve groeten van Magrit

Onze vakantie in Bulgarije is wat tegen gevallen,we hebben 5 van de 10 dagen regen gehad,gelukkig hadden we een schitterend hotel en een mooie kamer met zicht op zee.
Lieve groeten van Magrit

-
Gast
fijn voor jou margritteke,jammer van het weer,maar goed ,je bent er geweest hé !!
nog een fijne avond !!
nog een fijne avond !!
-

Met de knie gaat het redelijk,op de MRI hebben ze een scheurtje in de meniscus gezien en problemen met het kraakbeen,het scheurtje kan alleen met een kijkoperatie hersteld worden,maar dat laat ik pas doen als de pijn te erg wordt,voor het kraakbeen ga ik 3 tot 6 maanden en voedingssupplement nemen.
Groetjes Magrit
-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Dag magritteke
Kom je nog een fijne avond wensen.
Wel al wat laat maar ja heb deze avond een beetje lang geslapen.
Was doodmoe, ik had weer eens teveel gedaan.
Verzorg je knie maar goed, je weet toch dat je daarmee moet rusten.
Dikke knuffel
Fientje xxxxx
Vergeven is tweemaal beminnen
-
Fien,Zon en RIEKSKE bedankt weeral voor jullie steun.
Ik weet dat ik zou moeten rusten voor mijn knie maar dat is niet zo simpel,ik durf nu niet thuis te blijven van het werk want ik ben daar nog niet lang in dienst en ik zou niet graag ontslagen worden.
Lieve groeten Magrit

Ik weet dat ik zou moeten rusten voor mijn knie maar dat is niet zo simpel,ik durf nu niet thuis te blijven van het werk want ik ben daar nog niet lang in dienst en ik zou niet graag ontslagen worden.
Lieve groeten Magrit

-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Hallo Magritteke,
Ik begrijp wel dat je niet afwezig kunt zijn op je werk maar je knie heb je nog héééééél lang nodig.
Ik weet ook dat zoiets lang duurt
Spijtig dat een mens dat werk zo nodig heeft.
Wens je nog veel moed en sterkte.
Nog een gezelige zondag en lieve groetjes
Fientje
xxxxxxxxxx
Vergeven is tweemaal beminnen
-
Gast
is waar wat fientje zegt,maak je toch zo geen zorgen margritteke!!Ik begrijp wel dat je niet afwezig kunt zijn op je werk maar je knie heb je nog héééééél lang nodig.
met wat geduld,komt alles wel terug goed xxx