De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
ok PPG ik zien a zondag
ja Redtail ne mens moet keuzes maken he, de Mark en de Luc zulle a wel troosten
nog een goei reis en daar ni lelijker doen as wij he tis maar as we nog is wille trug gaan.
ja Redtail ne mens moet keuzes maken he, de Mark en de Luc zulle a wel troosten
nog een goei reis en daar ni lelijker doen as wij he tis maar as we nog is wille trug gaan.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Dus nu zondag de volgende rit onder leiding van den buldog
Rijden al mee:
den buldog
RT3
Frankje
Benson
Yammeke
PPG
Kalieber
Wie nog ??????? Laat iets weten.
Vergeet uw goed humeur en een volle tank niet !!!
hey motards
den buldog rijd nu zondag 25 juli een toerke KEMPEN-LIMBURG 250 KM
en geen autostrade
vertrekpunt parking CAREFOUR ( aan de tankstatie ) te MERKSEM ( Schoten - Bredabaan ) afspraak 8.45
vertrek 9. uur
voor de GPS sers onder ons
MERKSEM-BRASSCHAAT-OVERBROEK-BRECHT-RIJKEVORSEL-MERKSPLAS-WEELDE-ARENDONK-RETIE-DESSEL-MOL-LOMMEL-OVERPELT
KLEINE BROGEL-PEER-MEEUWEN.GUITRODE-HELCHTEREN-LEOPOLDSBURG-HAM-LAAKDAL-VEERLE-VARENDONK-WESTERLO-
ZOERLE.PARWIJS-WIEKEVORST-MORKHOVEN-HERENTHOUT-NIJLEN-
VIERSEL-ZANDHOVEN-SCHILDE-MERKSEM
breng eten en drinken mee, de weersvoorspelling 40procent kans op regen maar ook zonnig
moest er iemand onderweg willen aanpikken , zeg maar waar
groetjes tot zondag
den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

Rijden al mee:
den buldog
RT3
Frankje
Benson
Yammeke
PPG
Kalieber
Wie nog ??????? Laat iets weten.
Vergeet uw goed humeur en een volle tank niet !!!
hey motards
den buldog rijd nu zondag 25 juli een toerke KEMPEN-LIMBURG 250 KM
en geen autostrade
vertrekpunt parking CAREFOUR ( aan de tankstatie ) te MERKSEM ( Schoten - Bredabaan ) afspraak 8.45
vertrek 9. uur
voor de GPS sers onder ons
MERKSEM-BRASSCHAAT-OVERBROEK-BRECHT-RIJKEVORSEL-MERKSPLAS-WEELDE-ARENDONK-RETIE-DESSEL-MOL-LOMMEL-OVERPELT
KLEINE BROGEL-PEER-MEEUWEN.GUITRODE-HELCHTEREN-LEOPOLDSBURG-HAM-LAAKDAL-VEERLE-VARENDONK-WESTERLO-
ZOERLE.PARWIJS-WIEKEVORST-MORKHOVEN-HERENTHOUT-NIJLEN-
VIERSEL-ZANDHOVEN-SCHILDE-MERKSEM
breng eten en drinken mee, de weersvoorspelling 40procent kans op regen maar ook zonnig
moest er iemand onderweg willen aanpikken , zeg maar waar
groetjes tot zondag
den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

Laatst gewijzigd door Benson op 24 jul 2010, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Maak er een mooie en veilige trip van RT
-
Ok kalieber we zijn in blijde verwachting om jullie nog eens te zien 
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Yow bikers,
Toffe rit vandaag, onder kundige begeleiding van den Buldog... en da zonder gps.. was heel geslaagd.
Toffe bende weeral... oep nor de volgende.
Hopelijk jullie droog thuis geraakt, bij ons beginnen regenen aan afrit Kruibeke.. in Bazel was't droog, heeft het niet geregend.. maar we waren toch kleddernat.
Och ja, goe vor den hof zullen we maar zeggen.
Grtz,
Kwik & Flipke
Keep the rubber down

Voor de PPG, deze motor bedoelde ik met Guzzi-blok
Toffe rit vandaag, onder kundige begeleiding van den Buldog... en da zonder gps.. was heel geslaagd.
Toffe bende weeral... oep nor de volgende.
Hopelijk jullie droog thuis geraakt, bij ons beginnen regenen aan afrit Kruibeke.. in Bazel was't droog, heeft het niet geregend.. maar we waren toch kleddernat.
Och ja, goe vor den hof zullen we maar zeggen.
Grtz,
Kwik & Flipke
Keep the rubber down
Voor de PPG, deze motor bedoelde ik met Guzzi-blok

-
Yo de mannen ( hier nog génen druppel water gezien )
Vandaag een ontspannende rit gedaan in het gezeldschap van frankje & co , RT3 & co , Kalieber & co ,Star rider , PPG en den buldog .
Wij weeral vertrokken met den buldog aan de kop.

Helaba het is groen zene ....

Effe de kelen gaan smeren

Terwijl Lucienne tegen Frankje zegt da hij zijne plastron moet goed hangen voor de foto gaat de star rider is zien of hij nog genoeg geld heeft om de bus te pakken.

Na trek ik ne foto van de kerk en ons Frankje steekt zijn hand al uit om geld te vragen omdat hij er mee op staat .

Frankje hier het gevraagde adres

Zonder woorden ....
alhoewel ik kan weer ni zwijgen hé , wildplasser nr 1 heeft de wasvoorschriften tussen zen haar hangen en den 2 ... had zone grote pis dat hij in zijn broek heeft gesch ....

En nog een laatste terraske voor we splitten om naar huis te gaan.

Van ons allen bedankt voor de rit die je weer in elkaar stak Buldog.
Vandaag een ontspannende rit gedaan in het gezeldschap van frankje & co , RT3 & co , Kalieber & co ,Star rider , PPG en den buldog .
Wij weeral vertrokken met den buldog aan de kop.

Helaba het is groen zene ....

Effe de kelen gaan smeren

Terwijl Lucienne tegen Frankje zegt da hij zijne plastron moet goed hangen voor de foto gaat de star rider is zien of hij nog genoeg geld heeft om de bus te pakken.

Na trek ik ne foto van de kerk en ons Frankje steekt zijn hand al uit om geld te vragen omdat hij er mee op staat .

Frankje hier het gevraagde adres

Zonder woorden ....
alhoewel ik kan weer ni zwijgen hé , wildplasser nr 1 heeft de wasvoorschriften tussen zen haar hangen en den 2 ... had zone grote pis dat hij in zijn broek heeft gesch ....

En nog een laatste terraske voor we splitten om naar huis te gaan.

Van ons allen bedankt voor de rit die je weer in elkaar stak Buldog.
-
Star Rider - Lid geworden op: 06 apr 2010, 16:42
Yo de Bikers
Buldog, het was een fantastische rit met af en toe een kleine verfrissing die ons gratis werd aangeboden door die van hier boven. maar dat kon onze uitstap niet bederven. Leuke dag gehad, knappe foto's van onze reporter ter plaatse "Den Benson" bedankt,maar ik heb ook stiekem wat foto's genomen,want anders staat onze reporter er nergens bij met zijn pompom drankje.
" ziet hem is lurken aan zen strootje toch schattig nie, daaraan zie dat een kinderhand snel gevuld is hé":roll:

Kwis vraag: Wie van de drie is de echte pompomdriver?

Oplossing:
Den driver zit in het midden en links en rechts van hem zitten de twee pommekes ha, ha ,ha graptje hé Pol

Onze stalen rossen in rustpositie

Buldog, het was een fantastische rit met af en toe een kleine verfrissing die ons gratis werd aangeboden door die van hier boven. maar dat kon onze uitstap niet bederven. Leuke dag gehad, knappe foto's van onze reporter ter plaatse "Den Benson" bedankt,maar ik heb ook stiekem wat foto's genomen,want anders staat onze reporter er nergens bij met zijn pompom drankje.
" ziet hem is lurken aan zen strootje toch schattig nie, daaraan zie dat een kinderhand snel gevuld is hé":roll:
Kwis vraag: Wie van de drie is de echte pompomdriver?
Oplossing:
Den driver zit in het midden en links en rechts van hem zitten de twee pommekes ha, ha ,ha graptje hé Pol
Onze stalen rossen in rustpositie
Honda Goldwing GL1800
What you ride is what you get. How you ride is who you are.
What you ride is what you get. How you ride is who you are.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
bedankt mannen voor de positieve reacties.
het was ver mij ook een geslaagd ritje, af en toe wat gedruppel maar ni om over te roepen he.
goei reportage Benson en goeie commentaar, bedankt makker.
wij zijn droog thuis gekomen PPG,BENSON,STARRIDER en BIBI.
HET WAS NEN TOFFE DAG tot de volgende
groetjes den buldog

bedankt mannen voor de positieve reacties.
het was ver mij ook een geslaagd ritje, af en toe wat gedruppel maar ni om over te roepen he.
goei reportage Benson en goeie commentaar, bedankt makker.
wij zijn droog thuis gekomen PPG,BENSON,STARRIDER en BIBI.
HET WAS NEN TOFFE DAG tot de volgende
groetjes den buldog
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Frankje ,
ivm regen , ik had u toch gezegd dat ge aan de verkeerde kant van het water woonde .

Ritje was weer OK , en zonder GPS he Buldog.
PPG
ivm regen , ik had u toch gezegd dat ge aan de verkeerde kant van het water woonde .
Ritje was weer OK , en zonder GPS he Buldog.
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
Waw Frankje je staat daar echt goe mee je bent een paar euro meer waard nu