NEW-YORK
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
New-York -- Ik weet ook alles niet he , maar ik geloof dat er geen programma is dat schuin kan knippen , want elke afbeelding hoe ze er ook uit ziet staat op een rechthoekig grondvlak (een vierkant is voor de pc ook een rechthoek) . Nu de vraag wil je er zelf ene tekenen
. Maar ik zou wat wachten tot je terug wat langer op de pc kan werken , voorlopig zou ik dit doen
Sla deze 8hoek op
Zoek je gewenste afbeelding
Plaats de 8hoek in IMs
Resize > tracht zo kortmogelijk in de buurt te komen van je afbeelding > resize
Composite > haal je afbeelding binnen > Gravity = center > Scroll naar Composit properties -- compose = Atop > composite
Of
Open IMs
Maak een transparant (none) grondvlak van 400x400
Draw > Primitive = Polygon > Cordinates = 60,60,200,0,340,60,400,200,340,340,199,399,60,340,0,200 > Fill Color is Black of eender welke kleur > draw
Plak je afbeelding er op , zoals hierboven beschreven
PS: Als je GOED naar de getallen kijkt en een klein beetje verbeelding vind je alle getallen met even na te denken Het moeilijkste is de eerste twee (60,60)
Deze uitleg is al een beetje voor gevorderde , maar als het niet lukt
Geef ik je uitleg a la egel

Sla deze 8hoek op
Zoek je gewenste afbeelding
Plaats de 8hoek in IMs
Resize > tracht zo kortmogelijk in de buurt te komen van je afbeelding > resize
Composite > haal je afbeelding binnen > Gravity = center > Scroll naar Composit properties -- compose = Atop > composite
Of
Open IMs
Maak een transparant (none) grondvlak van 400x400
Draw > Primitive = Polygon > Cordinates = 60,60,200,0,340,60,400,200,340,340,199,399,60,340,0,200 > Fill Color is Black of eender welke kleur > draw
Plak je afbeelding er op , zoals hierboven beschreven
PS: Als je GOED naar de getallen kijkt en een klein beetje verbeelding vind je alle getallen met even na te denken Het moeilijkste is de eerste twee (60,60)
Deze uitleg is al een beetje voor gevorderde , maar als het niet lukt

-
mottemieke - Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:13
NOG EEN FIJN WEEKEND N.Y. GENIET ER VAN 

MET TRANEN IN JE OGEN HEB JE EEN REGENBOOG IN JE HART