Nogal glad dat mensen wegvluchten, zoals jij stelt, het gaat niet om mensen Martien , ook niet om scholen, niet eens om wetenschappers, het gaat om wetenschap. Beter gezegd
wetenschappelijke resultaten.
Nog nooit is de Bijbel weerlegd door nieuwe vindingen in de wetenschap,
de evolutie theorie staat wel terdiscussie zelfs binnen eigen kringen. Het zeer belangrijke fossielen onderzoek wijst naar schepping en zeker niet naar evolutie, volgens mij weet jij dat wel. Alleen wil je het niet aanvaarden.
En dan dat water, het grootste deel van de planeet staat onder water, waar zou dat vandaan komen, wetenschappers weten het niet? Maar je moet zelf weten of jij van jouw zgn. gelijk wil blijven uitgaan.
Bijbel en wetenschap onderzoekers zullen er niet van wakker liggen.
Goed
jij weet aardig wat van bepaalde studie richtingen,
maar het gaat niet alleen om kennis Martien, het gaat om inzicht
kennis en inzicht, dat laatste daar heb jij zo het zich laat aanzien moeite mee,
VB je kunt het eindeloos herhalen en in verschillende vormen brengen van genen en DNA onderzoek, op zich zal je ook weleens gelijk hebben of misschien ietsmeer dan weleens, maar jij relateerd dat aan de onbewezen evolutie trheorie, een theorie die door mutatie onderzoek gedegradeert is tot een sprookje.
Mutaties brengen gewoon geen nieuwe info, je moet gewoon zeer veel verbeeldingskracht hebben om dat wel te geloven.
Daarin verschil ik van jou, ik heb het inzicht om dat te aanvaarden, en in verband te brengen met ander onderzoek
Weet je nog dat je mij destijds op dat andere forum "loodzware argumenten" en "keiharde bewijzen" beloofde?
Da's wel drie jaar geleden, maar t is er nog niet echt van gekomen..
Weer een kwestie van aanvaarden, wat ik over het fossielen onderzoek had gaat nog steeds op.