De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Hey Motormadam,
welkom op het onliners stekje
raad
je moet een motoraanschaffen die je aanstaat en waar je met je 2 voetjes aan de grond kunt ( toch zeker met de bal van je voet) of je nu 54kg of 100kg weegt speelt absoluut geen rol eens de motor bolt kan je elk type aan,dus maw Drag Star 650cc prima keuze
gr,
RT
welkom op het onliners stekje
raad
je moet een motoraanschaffen die je aanstaat en waar je met je 2 voetjes aan de grond kunt ( toch zeker met de bal van je voet) of je nu 54kg of 100kg weegt speelt absoluut geen rol eens de motor bolt kan je elk type aan,dus maw Drag Star 650cc prima keuze
gr,
RT
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Hey bikers,
Hebben net een goei verlof achter de rug, in zoverre dat ge dat met zo'n sleurhut kunt zeggen.
Efkes rap nen hoop berichten in 't motorhoekske doorgelezen, en wat zien ik? ze zijn #*^"~$# zelfs in Lommel geweest!

Gullie weet de zaak wel te plannen.
Enfin, 'k ben weer aanwezig, dus ik blijf hopen dat 't nog 's lukt.
Mooie ritjes, schoon foto's!

Hebben net een goei verlof achter de rug, in zoverre dat ge dat met zo'n sleurhut kunt zeggen.
Efkes rap nen hoop berichten in 't motorhoekske doorgelezen, en wat zien ik? ze zijn #*^"~$# zelfs in Lommel geweest!
Gullie weet de zaak wel te plannen.
Enfin, 'k ben weer aanwezig, dus ik blijf hopen dat 't nog 's lukt.
Mooie ritjes, schoon foto's!
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Hey Motormadam,
WELKOM in ons motorhoekske.
Redtail heeft gelijk, kan daar weinig aan toevoegen.
Mijn dochter, 'n klein poppeke met een gewicht ongeveer als u, rijd met een Honda VLX 600 (Shadow) en kan redelijk met de voeten aan de grond, en dat is in zo'n geval inderdaad belangrijk.
Belangrijk is ook, dat het zwaartepunt van zo'n Dragstar vrij laag ligt.
Lijkt me een goei machientje voor u.

WELKOM in ons motorhoekske.
Redtail heeft gelijk, kan daar weinig aan toevoegen.
Mijn dochter, 'n klein poppeke met een gewicht ongeveer als u, rijd met een Honda VLX 600 (Shadow) en kan redelijk met de voeten aan de grond, en dat is in zo'n geval inderdaad belangrijk.
Belangrijk is ook, dat het zwaartepunt van zo'n Dragstar vrij laag ligt.
Lijkt me een goei machientje voor u.

Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Hey Motormadam ,
Allesins welkom ,
Wat het soort moto betreft kan ik weinig zeggen , ikzelf ben verknocht aan Moto Guzzi ( California)Het is ook de enigste waar al mee gereden heb ,buiten een paar scooters.
Ik weet Uw leeftijd niet maar ik was reeds +50 als ik er aan begon en ik ben er op gestapt en mee door gereden .
De beste moto voor U is die je zelf wil en je het beste aanvoelt.
Als je zelf nog nooit gereden hebt en je partner wil het je niet leren , zou ik nu toch aanraden van wat lessen te nemen in een degelijke rijschool.
Eens je rijd wordt het allemaal praktijk ( kms doen )en bijleren .
Wat de mogelijkheid van ongevallen betreft , loop je al risico vanaf je een moto opstapt .Veel kan je wel zelf in de hand houden door de manier waarop je rijd.
Er zijn maar 2 soorten motard , zij die al gevallen zijn en zij die nog moeten vallen en dit is niet negatief bedoeld .
Sucses
PPG

Allesins welkom ,
Wat het soort moto betreft kan ik weinig zeggen , ikzelf ben verknocht aan Moto Guzzi ( California)Het is ook de enigste waar al mee gereden heb ,buiten een paar scooters.
Ik weet Uw leeftijd niet maar ik was reeds +50 als ik er aan begon en ik ben er op gestapt en mee door gereden .
De beste moto voor U is die je zelf wil en je het beste aanvoelt.
Als je zelf nog nooit gereden hebt en je partner wil het je niet leren , zou ik nu toch aanraden van wat lessen te nemen in een degelijke rijschool.
Eens je rijd wordt het allemaal praktijk ( kms doen )en bijleren .
Wat de mogelijkheid van ongevallen betreft , loop je al risico vanaf je een moto opstapt .Veel kan je wel zelf in de hand houden door de manier waarop je rijd.
Er zijn maar 2 soorten motard , zij die al gevallen zijn en zij die nog moeten vallen en dit is niet negatief bedoeld .
Sucses
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
Motormadam - Lid geworden op: 27 apr 2010, 12:57
Ik wil jullie hier alvast komen bedanken,voor jullie oprechte mening.
Ja ik vind het een juweeltje die Drag Star,met de oranje kleur.
Nu rijden wij met deze,ook heel aangenaam hoor om achterop te zitten,maar wil mijn eigen motor.
En deze is mijn favoriet.
Liefs
Motormadam
Ja ik vind het een juweeltje die Drag Star,met de oranje kleur.
Nu rijden wij met deze,ook heel aangenaam hoor om achterop te zitten,maar wil mijn eigen motor.

En deze is mijn favoriet.
Liefs
Motormadam
Groetjes
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
PPG ,frankje schreef:ja ja ppg heb er gisteren nog eentje gespot bij de paters in westvleteren
mijn bericht gelezen op vorige bladzijde intern.samenkomst guzzi in de limburg dit wekend
hedde gij ook zo'n witte airbag aan uwen guzzi hangen
RT
-
Star Rider - Lid geworden op: 06 apr 2010, 16:42
Beste motormadam
Yammeke en Star Rider kunnen u verzekeren dat het zalig rijden is met een Dragstar.

Zoals u ziet rijden wij zelf met een Yamaha Dragstar Classic 650cc. bj. 1998 met 46500 km op de teller en weegt 230kg. droog aan den haak.

Het is zelfs zo dat een Duitse motard die rijdt met een race machine, heel veel belangstelling had voor onze Dragstar.

Daarbij zijn er heel veel dames die rijden met een motor (natuurlijk lessen in de rijschool zijn nooit verloren om de behendigheid en de zelfzekerheid onder de knie te krijgen)
Ik zou zeggen ga ervoor, en wij wensen je alvast veel motor plezier.
Yammeke en Star Rider
Yammeke en Star Rider kunnen u verzekeren dat het zalig rijden is met een Dragstar.
Zoals u ziet rijden wij zelf met een Yamaha Dragstar Classic 650cc. bj. 1998 met 46500 km op de teller en weegt 230kg. droog aan den haak.
Het is zelfs zo dat een Duitse motard die rijdt met een race machine, heel veel belangstelling had voor onze Dragstar.

Daarbij zijn er heel veel dames die rijden met een motor (natuurlijk lessen in de rijschool zijn nooit verloren om de behendigheid en de zelfzekerheid onder de knie te krijgen)
Ik zou zeggen ga ervoor, en wij wensen je alvast veel motor plezier.
Yammeke en Star Rider
Honda Goldwing GL1800
What you ride is what you get. How you ride is who you are.
What you ride is what you get. How you ride is who you are.
-
BIKERCAT - Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Hallo motormadam: al eens gedacht aan een Kawa Vulkan classic 800 cc.Heeft een laag zwaartepunt en is zeer handelbaar.Zelf rij ik er al 10 jaar mee. Zijn ook zeer matig in prijs.Enige nadeel vind ik is de ketting (achterwiel is steeds vuil en het zijn spaken.)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey maten eindelijk hier geraakt
Afgelopen zondag met de friends een zeer mooie rit door het pajottenland gemaakt.
Veel land gezien maar genen ééne pajot tegengekomen
We waren met een 20tal motoren , RT3 , Frankje en Webby waren er ook bij en gelukkig dat flipke mé zijne gsm fotokes kon maken want ondergetekende zijn fototoestel lag nog thuis , klaar om mee te nemen
Een beet je regen gehad maar niet de moeite om nat van te worden,alhoewel even geluk gehad want toen we op het terras zaten om te eten zijn we naar binnen moeten vluchten want toen draaide ze de hemelkranen open .
Natuurlijk weer de nodige stops gedaan om iets naar binnen te gieten en iets tussen de kiezen te steken zodat we niet uitdroogden en van den honger omver vielen mé onzen brommer .

Friends bedankt voor de mooie toer die je weer in elkaar hebt gestoken , we hebben er van genoten.
Afgelopen zondag met de friends een zeer mooie rit door het pajottenland gemaakt.
Veel land gezien maar genen ééne pajot tegengekomen
We waren met een 20tal motoren , RT3 , Frankje en Webby waren er ook bij en gelukkig dat flipke mé zijne gsm fotokes kon maken want ondergetekende zijn fototoestel lag nog thuis , klaar om mee te nemen
Een beet je regen gehad maar niet de moeite om nat van te worden,alhoewel even geluk gehad want toen we op het terras zaten om te eten zijn we naar binnen moeten vluchten want toen draaide ze de hemelkranen open .
Natuurlijk weer de nodige stops gedaan om iets naar binnen te gieten en iets tussen de kiezen te steken zodat we niet uitdroogden en van den honger omver vielen mé onzen brommer .

Friends bedankt voor de mooie toer die je weer in elkaar hebt gestoken , we hebben er van genoten.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Gisteren nog gaan toeren bij onze noorderburen was zomaar in het wilde weg van het ééne dorp naar het andere gereden waar ik nog nooit was geweest zag dat het al 5 uur was en zag een pijl richting Breda en door die te volgen ben ik toen op een industrie terrein bij Breda gesukkeld .
Nog nooit zo een enorm groot gezien je kon daar kilometers doorrijden met prachtig onderhouden wegen met midden bermen ,verkeerslichten,fietspaden en op-en afritten voor de autostrade daar kunnen ze hier in België van dromen !!!
Nog nooit zo een enorm groot gezien je kon daar kilometers doorrijden met prachtig onderhouden wegen met midden bermen ,verkeerslichten,fietspaden en op-en afritten voor de autostrade daar kunnen ze hier in België van dromen !!!
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.