De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Waar is dat ongeveer?Kalieber schreef:Hallo bikers ,
Nu komende zaterdag of zondag zou ik naar de biker-ranch willen gaan . Wij zijn er nog geweest met de buldog en Benson . Als er liefhebbers zijn laat dan maar iets weten . Het is een mooi ritje van ongeveer 220 Km dus niet zo ver maar voor de meesten is het een lange aanlooprit , maar die heb ik er normaal ook bij en het is maar een uurtje .
Laat maar iets weten voor mij is de zaterdag of de zondag even goed en de voorspelling van het weer ziet er ook goed uit .
RT
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Hey kalieber
zondag is voor mij ok. ge moet maar eens doormailen waar ik de autostrade af moet want ik ben een sukkelaar zonder GPS
en moesten er nog meewillen vertrek om kwart voor 9 aan de cor
en om 9 uur aant rondpunt in wommelegem
gr den buldog

zondag is voor mij ok. ge moet maar eens doormailen waar ik de autostrade af moet want ik ben een sukkelaar zonder GPS
en moesten er nog meewillen vertrek om kwart voor 9 aan de cor
en om 9 uur aant rondpunt in wommelegem
gr den buldog
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Helaba Fadre wa zie ik daar suzy mé een ander aan 't bedriegen geweest tijdens het verlof.Zag er wel een knap mokke uit
Als ik zondag van ons Fatima buiten mag kom ik ook naar de Cor .

Als ik zondag van ons Fatima buiten mag kom ik ook naar de Cor .

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Kalieber - Lid geworden op: 22 nov 2007, 19:30
ok mannen laat ons afspreken aan cafe toerisme te Zutendaal . Het is gemakkelijk te vinden . Afrit 32 Genk oost richting Zutendaal nemen . Dadelijk na de afrit rechtsaf richting Zutendaal aan het eerste rond punt na +/- 5km linksaf na 100m cafe toerisme Hoogstraat 88 3690 Zutendaal.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd . Tot zondag
Hoe meer zielen hoe meer vreugd . Tot zondag
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
verplaatst naar volgende blz
Laatst gewijzigd door Benson op 19 aug 2010, 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
-
hey motards
een kleine verandering voor zondag
om negen uur op de parking van het tankstation te Wommelgem.(inplaats van het rond punt)dan moeten we de autostrade niet af en kunnen diegene die nog willen tanken ineens tanken( zoals ik)
en Kalieber nog ni panikeren als we 10 min later zijn he we komen wel
uw aller benjamin buldogske

een kleine verandering voor zondag
om negen uur op de parking van het tankstation te Wommelgem.(inplaats van het rond punt)dan moeten we de autostrade niet af en kunnen diegene die nog willen tanken ineens tanken( zoals ik)
en Kalieber nog ni panikeren als we 10 min later zijn he we komen wel
uw aller benjamin buldogske
-
ben ni zeker maar denk het wel maatje