De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
AFTELLEN
Nog 3 dagen en ik ben voor een dag of 9 naar Oostenrijk .
Via 2 overnachtingen onderweg zonder autostrade.
Dan lekker 4 daagjes ter plaatse rondtoeren .
PPG
Nog 3 dagen en ik ben voor een dag of 9 naar Oostenrijk .
Via 2 overnachtingen onderweg zonder autostrade.
Dan lekker 4 daagjes ter plaatse rondtoeren .
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
amuzeer u daar hé maat.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Op zondag 5 september doen we nogeens de "Giessenroute".De bikers die deze met mij reeds gedaan hebben vonden het één van de betere ritten.
Door de kempen en dan noordwaarts Nederland binnen en langs mooie dorpen en langs de rivier "de giessen".Een rit van bij de 250km met voldoende haltes.
Maar 25km autostrade en een langzaam parcour verzekerd iets voor easyriders dus.
We vertrekken aan de Carrefour Bredabaan Schoten stipt om 09.00uur.
Eten en drinken meenemen is aangeraden.

Door de kempen en dan noordwaarts Nederland binnen en langs mooie dorpen en langs de rivier "de giessen".Een rit van bij de 250km met voldoende haltes.
Maar 25km autostrade en een langzaam parcour verzekerd iets voor easyriders dus.
We vertrekken aan de Carrefour Bredabaan Schoten stipt om 09.00uur.
Eten en drinken meenemen is aangeraden.

Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Fadre ,
Zondag 6/9 ben ik nog onderweg van Oostenrijk naar huis en wij komen niet langs Nederland , dus pas.
Amuzeer jullie maar , is inderdaad een van de mooiere ritten om te cruisen en te genieten .
PPG

Zondag 6/9 ben ik nog onderweg van Oostenrijk naar huis en wij komen niet langs Nederland , dus pas.
Amuzeer jullie maar , is inderdaad een van de mooiere ritten om te cruisen en te genieten .
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
@ PPG: Swakke amuseer jullie in Oostenrijk en profiteer van het mooie landschap. Louke wenst jullie veilige en aangename ritten. Und, grusse God, maar niet overdrijven hé.
@Fadre: Louke zal er zijn voor de rit van 5 september, weer of geen weer, kak of gene kak, tenzij hij dood is natuurlijk.
Groetjes.
@Fadre: Louke zal er zijn voor de rit van 5 september, weer of geen weer, kak of gene kak, tenzij hij dood is natuurlijk.
Groetjes.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
goeie morgen motards
swakke ne goeie verlof maatje amuzeer u ginder en als ge in schoon bochtjes hangt denkt af en toe is aan mij en belangrijkste Keep it safe
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
Fadre ver de Giessenrit moet ik passen want den 3 sept vertrekken we naar de zee voor een weekske ontstressenmet vrouwtje en den buldog
maakt der een schoon rit van en amuzeer jullie
groetjes den buldog

swakke ne goeie verlof maatje amuzeer u ginder en als ge in schoon bochtjes hangt denkt af en toe is aan mij en belangrijkste Keep it safe
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
Fadre ver de Giessenrit moet ik passen want den 3 sept vertrekken we naar de zee voor een weekske ontstressenmet vrouwtje en den buldog
maakt der een schoon rit van en amuzeer jullie
groetjes den buldog
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Veel plezier aan allen die de rit rijden.