Mijn Papsje....
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
slaap lekker lieve schat
ik heb alles gelezen en voel mij erg fijn hoe falcon toch weer schrijft
nee falcon jij verdrinkt niemand ,integendeel
ik lees goed wat je schrijft en voel mij erg goed dan
fijn voor angelique
deze grote steun van ons allen
van mensen die allen om je geven angelique
alle die willen dat jij er boven op komt
ik bid voor jou meisje
en wens je zo veel sterkte
goed dat je er ff op uit ging
eens ff iets anders
goed zo
ik wens je nu goede nacht
riekske moet slapen
tot morgen meisje
liefs van gerhard en riekske
ik praat met hem over jou lieverd
ook al komt ie niet
maar hij weet wel wie ons angeliekske is
dag lieve meid
sterk zijn he`
ik heb alles gelezen en voel mij erg fijn hoe falcon toch weer schrijft
nee falcon jij verdrinkt niemand ,integendeel
ik lees goed wat je schrijft en voel mij erg goed dan
fijn voor angelique
deze grote steun van ons allen
van mensen die allen om je geven angelique
alle die willen dat jij er boven op komt
ik bid voor jou meisje
en wens je zo veel sterkte
goed dat je er ff op uit ging
eens ff iets anders
goed zo
ik wens je nu goede nacht
riekske moet slapen
tot morgen meisje
liefs van gerhard en riekske
ik praat met hem over jou lieverd
ook al komt ie niet
maar hij weet wel wie ons angeliekske is
dag lieve meid
sterk zijn he`
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede morgen lieve angel
ik hoop dat je een goede nacht rust had en dat je wat geslapen heb
ik voel zo met je mee en denk veel aan je
maar zo als falcon jou steunt en schryf daar ben ik niet goed in
wil je toch steunnen op myn manier
angel dat je gisteren zo werd ontvangen door die mensen
doet goed te horen ben bly dat je andere praat had en koffietje
gedronken moet voor jou een opluchting geweest zyn of niet ?
doe waar je zin in heb en maak je niet ziek lieverd
wens je toch een goede dag en veel sterkte en steun
tot straks angel
therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
De nacht was als alle andere maar ik laat de hoop niet varen, eens komen er misschien weer nachten dat ik met een fijn gevoel mijn bedje in stap en de hele nacht heerlijk door zal slapen.
Deze hoop heb ik voor iedereen want slaap/rust is zo belangrijk.
Wat de dag van vadaag gaat brengen weten we geen van allen he maar ik ga in ieder geval weer vechten voor een fijn leven voor Ed en mij samen.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe, jullie zijn kanjers.
De nacht was als alle andere maar ik laat de hoop niet varen, eens komen er misschien weer nachten dat ik met een fijn gevoel mijn bedje in stap en de hele nacht heerlijk door zal slapen.
Deze hoop heb ik voor iedereen want slaap/rust is zo belangrijk.
Wat de dag van vadaag gaat brengen weten we geen van allen he maar ik ga in ieder geval weer vechten voor een fijn leven voor Ed en mij samen.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe, jullie zijn kanjers.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Dank je wel Iris, ik ken de CD van Celine Dion en hij is erg mooi.
Voor ontspanning zoek ik het voor mezelf meer in de natuur zoals ik eerder plaatste (Hemi Medi) en zoals deze bijvoorbeeld (prachtig):
http://www.youtube.com/watch_popup?v=21 ... edium#t=19
Voor ontspanning zoek ik het voor mezelf meer in de natuur zoals ik eerder plaatste (Hemi Medi) en zoals deze bijvoorbeeld (prachtig):
http://www.youtube.com/watch_popup?v=21 ... edium#t=19
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik heb het hier allemaal de laatste week zo erg gemist.....dat beetje bijlezen lukte toch niet zo goed als thuis!
En weer geen al te beste nacht gehad!
Ik hoop dat je vlug weer zo'n heerlijke zal beleven zoals enkele weken geleden...dat was het bewijs dat het kan hé!!!!
Ik las net hele fijne woorden..."je gaat vechten voor een fijn leven voor jou en Ed samen"!!!!!!
Heel fijn!!!!!
Ik heb het hier allemaal de laatste week zo erg gemist.....dat beetje bijlezen lukte toch niet zo goed als thuis!
En weer geen al te beste nacht gehad!
Ik hoop dat je vlug weer zo'n heerlijke zal beleven zoals enkele weken geleden...dat was het bewijs dat het kan hé!!!!
Ik las net hele fijne woorden..."je gaat vechten voor een fijn leven voor jou en Ed samen"!!!!!!
Heel fijn!!!!!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,eens komen er misschien weer nachten dat ik met een fijn gevoel mijn bedje in stap en de hele nacht heerlijk door zal slapen
ik ben er zeker van dat het je ooit zal lukken! Zolang dat je jezelf in de hand kan houden en je gevoelens kan beheersen "moet" het lukken!
Je bent nu een weg ingeslagen om je leven positief te keren en daar gaan we voor!
Ook fijn dat Ghyra hier even is langs gekomen, iemand die je heel goed gaat kunnen steunen, door eenvoudige woordjes, maar blijkbaar hebben de nederlanders daar wel iets voor op ons... ik heb altijd de indruk dat we wat "stijfjes" overkomen en jullie zijn altijd zo open en joviaal!!!
Dit allemaal tussen haakjes.... je doet goed hoor.... allemaal wat veel om te verwerken, maar je bent nog "op weg! Rome is ook niet op één dag gebouwd. Neem je tijd voor alles. Het is echt wel bewonderenswaardig dat je dit allemaal kunt zonder begeleiding of hulp van buitenaf!!!
En toch hoop ik voor jou dat je eens die rustige nachten gaat hebben, het zal je zeker deugd doen, maar dan moet je wel terug je innerlijke rust terugvinden, en dat zal je wel lukken hoor, nog wat geduld!
Wens jullie beiden veel sterkte en rust....
Liefs,
Veertje & falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

lieve angelique
kom je ff goede nacht wensen
en hoop dat het echt gaat lukken voor jou lieveke
lieverd ik wil ff iets zeggen
je weet dat ik ook slecht slaap
ik slik van de kruidvat melantine
een heel klein potje en slik nu 4 kleine pilletjes snachts
ze kunnen geen kwaad
maar je hersenen geven jou melantine
en je zal merken hoe goed het doet
het is voor jou proberen kwaad
ik kan niet zonder
heb ook nog wel rot nachten
maar ik slaap wel beter
ik wens je slaap lekker hopelijk
want die nachten zijn vreselijk he lieverd
baat het niet dan schaad het niet
ik zou het zo fijn vinden als je tenminsten al kan slapen
dag lieverd knuffie van riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Goedemorgen lieve vrienden,
Jemig, wat kan je enorm moe worden van die slechte nachten he Riekske.
Ik had er weer zo eentje en als ik even sliep waren het dromen, hele rare dromen en precies over de personen waardoor ik momenteel zo in de put zit.
Overdags ben je dan moe he maar ik verveel me dan ook nog enorm ook, ik hoop toch binnenkort iets te vinden (zoals dat buurthuis bijvoorbeeld .... het zou gaan verhuizen en ze vroegen vrijwilligers voor evenementen en achter de bar) zodat mijn hersenen toch afgeleid zullen worden.
Werk krijg ik hier niet, zeker niet vanwege je leeftijd en mijn hartspiertje he
Ed werkt veel en als hij niet werkt is hij verslaafd aan z'n facebook .... jammer want ik had hem zo nodig gehad momenteel.
Wel helpt hij me enorm wat betreft het doen van dingen die ik niet kan, waar ik momenteel niet toe in staat ben.
Riekske, ik heb voor die bloeddruk (hartspier) al zoveel medicijnen te slikken dat ieder ander soort medicijn (ik mag niet eens aspirine) eerst door de arts goedgekeurd moet worden dus zal ik het eerst aan hem moeten vragen maar toch bedankt voor de tip.
Ik hoop vurig dat er voor jou spoedig een periode van heerlijke nachten aan zal breken Riekske want ik weet het, jij hebt het al zo lang he ... die akelige nachten.
Iedereen hartelijk dank weer voor de lieve gedichten, woorden, steun .... alles!
Ik ga mijn koffie verder drinken en wens iedereen een hele goedemorgen en fijne dag toe.
Jemig, wat kan je enorm moe worden van die slechte nachten he Riekske.
Ik had er weer zo eentje en als ik even sliep waren het dromen, hele rare dromen en precies over de personen waardoor ik momenteel zo in de put zit.
Overdags ben je dan moe he maar ik verveel me dan ook nog enorm ook, ik hoop toch binnenkort iets te vinden (zoals dat buurthuis bijvoorbeeld .... het zou gaan verhuizen en ze vroegen vrijwilligers voor evenementen en achter de bar) zodat mijn hersenen toch afgeleid zullen worden.
Werk krijg ik hier niet, zeker niet vanwege je leeftijd en mijn hartspiertje he
Ed werkt veel en als hij niet werkt is hij verslaafd aan z'n facebook .... jammer want ik had hem zo nodig gehad momenteel.
Wel helpt hij me enorm wat betreft het doen van dingen die ik niet kan, waar ik momenteel niet toe in staat ben.
Riekske, ik heb voor die bloeddruk (hartspier) al zoveel medicijnen te slikken dat ieder ander soort medicijn (ik mag niet eens aspirine) eerst door de arts goedgekeurd moet worden dus zal ik het eerst aan hem moeten vragen maar toch bedankt voor de tip.
Ik hoop vurig dat er voor jou spoedig een periode van heerlijke nachten aan zal breken Riekske want ik weet het, jij hebt het al zo lang he ... die akelige nachten.
Iedereen hartelijk dank weer voor de lieve gedichten, woorden, steun .... alles!
Ik ga mijn koffie verder drinken en wens iedereen een hele goedemorgen en fijne dag toe.
.
Groetjes,
Angel4
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede morgen angel
kom je een goede dag zeggen
hoop dat je elke dag een beetje beter word
dag je een rustige dag zult hebben
tot straks angel ik denk aan jou hoor
liefs en knuf van
therie