korbach 1974 hawk

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

steve1974

25 aug 2010, 17:51

Dag ,

ik ben geboren in Korbach 9 augustus 1974.

ik zoek mensen die mijn vader kennen

marcel de waele korbach 62a Hawk

expara

28 aug 2010, 20:32

Ik heb daar een Dewaele gekend, als ik mij niet vergis was hij loader operator in de A batterij, een goede trouwens, met de rang van Brigadier of Brigadier chef, zijn overste op de site waar hij veel met samenwerkte was Adj Janssens helaas overleden! Ik heb met hem samengewerkt omdat ik launcherCdt was en hij dus regelmatig missillen (msl) op of af mijn lchr moest leggen. Wij zijn ook regelmatig samen van wacht geweest.
Ik denk dat hij van Gent afkomstig is.
Als wij over dezelfde persoon spreken dan hoop ik dat alles goed gaat want ik herinner mij deze man als een goede vriendelijke collega.
Ik heb ook weet van een Ooffr met de naam Dewaele maar die had toen geen kinderen.
Ik hoop U hiermee geholpen te hebben, groeten van Willy.

zellamziller

13 okt 2010, 21:34

Ik was een van de onderofficieren die van 1971 tot 1985 in Korbach waren en heb je vader zeer goed gekend. Ik was wel in de maintenance in de kazerne maar was ook zeer veel op de site in Flechtdorf om de inspekties uit te voeren op de aanhangwagens met de radars en de missiles.
Ik heb mijn zoon Patrick, die lange tijd naar Arolsen naar school ging. En woonde in de blok naast KplChef Mella Jos en zijn vrouw Karsta. Onze CSM was Pierre Willaerts.
Het is geen probleem als je via mijn email-adres eens contact neemt

Eddy