De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

jas

27 aug 2010, 18:01

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ja PPG de mijne is al gemaak en alles zit al in de moto.

ALLEZ ZEI JE MORGEN WEL

GROETJE JAS :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

redtail

27 aug 2010, 19:03

VEEL regenkledij meenemen :!: :!:
Dan is de kans dat het gaat regenen miniem 8)
Truk vd kermis 8) :oops:
Goei reis manne yep yep :D
RT :wink:

Benson

27 aug 2010, 19:56

Voor wie da gene schrik heeft om in de regen te rijden , want het ziet er zo naar uit dat er heel wa gaat naar bendenen komen .

Nu zondag is het de 6de rit van, de friends.

Ondergetekende moet morgen , zaterdag wel naar een straatfeest en moet daar mee alles opstellen dus moet dat om middernacht nog afgebroken worden,zal pas 2u in bed zijn , maar ga toch proberen om mee te rijden als ik tenminste gene zware kater heb :roll: :oops: :twisted: 8O :D

Zeeuws - Vlaanderen.

Wanneer : Zondag 29 Augustus
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem

Ritverantwoordelijke: Rudy & Myriam
rudy.siongers1@hotmail.be
Myriamverbraeken@hotmail.com

We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Gelieve steeds te starten met een volle tank a u b Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.

Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

28 aug 2010, 18:14

Ze hebbe precies ni veel goesting hé 8O
Zeeuws-Vl is natuurlijk ook al vree veel bezocht :P mss daarom :!:
Benson, ni te diep met uwen baard in den drank hange he maat :D :D :D :!:

Benson

29 aug 2010, 09:01

welken baard

als er dan toch niemand ni mee ga zal ik ook maar ni gaan hé , trouwens kon hier daarjuist voor mijn deur bijna zwemmen .
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

29 aug 2010, 09:44

Mischien de Giessenroute op 5 september. :?:
Fadre
?
?
?
?
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

29 aug 2010, 10:41

Fadre schreef:Mischien de Giessenroute op 5 september. :?:
Fadre
?
Ik zal moeten passen Fadre,heb al iets op de kalender staan.

Fadre

29 aug 2010, 11:48

Bulldog niet thuis,PPG niet thuis,Redtail kan niet enzv...
Kan beter alles een week opschuiven.
Dus Giessenroute wordt bij voldoende belangstelling gereden op

12/10/2010
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

29 aug 2010, 14:56

ok fadre wou dat er morgen nog opzetten voor volgende zondag zal dan de datum aanpassen maar ik ben er dan wel ni bij want dan is het normaal ruilclub maar daar ga ik ook niet heen want ik zit dat weekend samen met RT3 in de ardennen.
Laatst gewijzigd door Benson op 30 aug 2010, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

den buldog

29 aug 2010, 17:39

HE MOTARDS
he Fadre ver de giesenrit ben ik er bij wel op 12/09 he, dan ben ik terug van't zeetje. ver de rest vandaag ni veel gedaan wa uit geslapen, is met den hond gaan wandelen en hier en daar wa gehangen en gelegen
goe mannen tot den 12sept
groetjes Afbeelding
helemaal zen baaske he
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

redtail

29 aug 2010, 17:59

den buldog schreef: Afbeelding
helemaal zen baaske he
Vinde ??ik vind den hond WEL schoon :roll:

Benson

29 aug 2010, 20:58

ja als ge da bazeke in den donkere tegenkomt gaat ge lopen maar toch ni van da lief hondje zeker :oops: 8) :D :roll: :wink:

Benson

29 aug 2010, 21:04

Ja Frankje ,

sorry ben er ni doorgekomen , toen ik deze morgend opstond goot het hier en het was bij ons waar we gisterenavond het straatfeest hebben gehouden deze morgen een ochtend buffet en alles moest er nog afgebroken worden,ben dan samen met mijn vrouwke maar naar daar gegaan om mijn buikje rond te eten en mee te helpen want er kwam toch geen reactie van iemand om mee te rijden.
Laatst gewijzigd door Benson op 30 aug 2010, 14:03, 3 keer totaal gewijzigd.

odul

29 aug 2010, 22:15

Hallo gasten
vanmorgen opgestaan en zonnetje probeerde erdoor te komen,dus rap naar de bakker en vertrokken naar "de Friends " in Wommelgem,daar naaartoe kreeg ik de eerste druppels op mijn helmke maar daar bleef het dan ook bij(gelukkig).Frans en Lucienne waren er al en een beetje later kwam Wubby ook binnen geduikeld.Nog de tijd om een koffie te slurpen en we waren weg de autostrade op tot afrit Zwijndrecht en daarna langs gewestwegen,door de polders en over de dijken richting Terneuzen en daarna richting Oostburg waar een stop gehouden werd om te eten.Daarna werd er terug op huis gestuurd en ondanks de slechte weersvoorspellingen hebben we toch nog een mooie bewolkte dag gehad met een paar lichte buitjes.Eens een half uurtje thuis trokken ze de hemelsluizen open,'t was precies zo gepland.Easyrider heeft een fijne dag gehad,bedankt Friends voor de toffe rit en gezelschap.Geen foto's voorhanden daar fototoestel op de tafel was achtergebleven.

Tevens zijn we gisteren opnieuw grootouder geworden van een meisje,Marike,3.470kg en 55 cm groot.

Groetjes
Odul

Benson

29 aug 2010, 23:37

ja odul je weet mij is da ook al overkomen dat mijne camera nog thuis lag , wel spijtig dat jullie niks hadden geplaatst op het forum want dan was ik er wel doorgekomen.
Nog eens proficiat :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Laatst gewijzigd door Benson op 30 aug 2010, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.