Mijn Papsje....
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel....maak er een uitstap van en ga er eens kijken.
De direkte omgeving van Maastricht ken ik niet, maar je hebt er alvast de Maas en een beetje hogerop is die heel mooi.
Waar Therie woont, weet het ongeveer wegens de toeterplaats, is het wat heuvelachtig met nog wat boomgaarden en niet echt bebost...Ben ik juist Therie?
Een beetje meer naar het noorden heb je de echte limburgse kempen met zijn machtige bossen en bronsgroen eikenhout.
En naar het zuiden ben je zo in de Belgische Ardennen of de Duitse wouden.
Dus ...de omgeving is heel mooi, maar Maastricht zelf...geen flauw idee!!
Gaan kijken!!
De direkte omgeving van Maastricht ken ik niet, maar je hebt er alvast de Maas en een beetje hogerop is die heel mooi.
Waar Therie woont, weet het ongeveer wegens de toeterplaats, is het wat heuvelachtig met nog wat boomgaarden en niet echt bebost...Ben ik juist Therie?
Een beetje meer naar het noorden heb je de echte limburgse kempen met zijn machtige bossen en bronsgroen eikenhout.
Gaan kijken!!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
ghyra schreef: hallo angel,ja was een topdaggie hoor in bokrijk...
heb er ook voor het eerst mensen ontmoet,en toppie mensen....
is jammer dat je niet in elst woont,kwam zo naar je toe hoor......
maar maastricht daar die omgeving ook prachtig,en als het kan
met ed zijn werk,waarom niet ,mss goed voor jullie beidjes![]()
andere omgeving........
ja heerlijk die katten,heb er zelf nog maar 1tje,gaat via dakraam naar buiten.......en binnen...en dan de dogs nog hè.....mijn steun en toeverlaat....
meid ga ervoor voor de verhuizing,bespreek het...ook met je psychologe
....en wie weet zien wij elkaar ook nog eens![]()
met de andere babbeltjes![]()
bij jullie ook zo,n miezerweer....regen en wind......
knuffel meid.....en doe het rustig aan..........
Ach ja, natuurlijk .... jij woont in Elst (GLD) he Ghyra.
Was ik even helemaal vergeten.
Ook Riekske woont in NL maar verder woont iedereen in Belgie als ik het goed heb he.
Mijn neef met vrouw en kinderen wonen niet ver van jou vandaan, ze wonen nog net in Arnhem-Zuig (vlak bij de grens naar Elst).
Ik ben nog steeds niet naar de foto's (Bokrijk) wezen kijken want ik zit te zoeken naar een andere woonplaats, wie weet vinden we een hele fijne plek voor ons tweetjes.
Het gaat hier overigens enorm tekeer en de tuin is veranderd in een meertje, de kat zit heel verdrietig te kijken want die kan niet tegen slecht weer die stakker.
Ik ben heel nerveus voor wat er deze week gaat komen, ik hoop wel dat ik een ophelderend gesprekje zal kunnen krijgen.
Thx voor de knuffel Ghyra, thx allemaal voor alles.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Gaan we ook doen Reline, misschien deze week nog.reline schreef:Angel....maak er een uitstap van en ga er eens kijken.
Gaan kijken!!
Kijk, Maasstricht: http://www.google.nl/images?q=maastrich ... e=lnms&tbs
=isch:1&ei=W3F6TNjYA8zeOPGk0NEG&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CCUQ_AU&biw=1259&bih=819
Natuurlijk kun je niet echt iets in Maasstricht kopen (met ons buget) maar de plek die we vonden (Belgie / grens NL) is er vlak bij en ook bij Therie.
Zou nog wel eens een welkom uitje kunnen worden want we zitten vast van de stress.
Thx again.
Laatst gewijzigd door Angel4 op 29 aug 2010, 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.
.
Groetjes,
Angel4
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
angel ik ry zo niet hoor naar maastricht kyk op kaart hoeselt
dan bilzen moepertingen veldwezeld de kanaal over zyn wy in maatstricht
gaan dan naar de brusselsepoort grote winkelcentrum met c1OOO winkel alberthein winkel en vele boetiekjes prachtig cetrum
woensdag en vrydag markt dagen vrydag gaan wy regelmatig massa volk in centrum van maastricht
maastricht is een prachtige stad echt waar ga er graag heen
stad aan de maas massa toeristen lok maastricht , fyn kunnen we koffiekletsen he
myn dochter zeg mama is 14 a15 km van hier
tot straks angel
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Angel....probeer gewoon aan nu te denken en niet vooruit te kijken.Ik ben heel nerveus voor wat er deze week gaat komen, ik hoop wel dat ik een ophelderend gesprekje zal kunnen krijgen.
En morgen denk je aan wat er dan komt....die telefoon...en verder...niet verder denken.....het komt allemaal geleidelijk aan.
En ook niet prakkizeren over wat je moet gaan zeggen. Ze stelt je wel op je gemak en weet wel vragen te stellen....ze wil jou leren kennen hé!!
Ik heb makkelijk zeggen hé....maar probeer eens!
-
reline jy zit heel juist de omgeving is percies hoe je het beschryf
wy wonnen in de drielanden punt duitsland nederland luxemburg
de ardenne goed uurtje ryden ben ik daar luik 20 minutjes aken goei uurtje
dus angel ik woon helemaal in zuidoost limburg (belgie ) he
groetjes therie
groetjes therie
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
je komt door je zoektocht naar een huisje wel dicht in de buurt van velen hier...
Ikzelf heb een vakantie-appartement in Houthalen Helchteren... ook niet zo ver van Maastricht.... Ik verblijf er door de week voor mijn werk en Veertje komt er regelmatig mee op vakantie.... Is wel een mooie streek... Maar Maastricht op zich is wel vrij druk... Maar de ongeving er rond... prachtig!!!
Inderdaad, daar sta je met een voet in Nederland, de andere in België en als je gaat zitten, zit je in Duitsland... Trouwens hun dialect sluit nauw aan bij het duits, net als dat van ons Limburgertjes...
Ik hoop ook dat je snel terecht kan bij de psychologe, dat je je er verhaal eens kan doen, en zij is ook het best geplaatst om je te begeleiden!
Het belangrijkste is wel dat je terug wat positiever klinkt... alleen die moeilijke nachten... die draag je tijdens de dag natuurlijk ook mee!
Maar laat ons hopen dat ze daar ook een oplossing voor vinden!
En net zoals Therie zegt... vrienden heb je zeker nodig op moeilijke momenten. Daarom dat sommige Babbeltjes er ook veel steun gevonden hebben.
Maar gelukkig heb je dit topic nog waar je toch het een en het ander van je kan afschrijven...
Nog een fijne avond, en hopelijk toch eens een rustige nacht...
Groetjes aan Ed (onze Lijntrekker).
Liefs,
Veertje & Falcon
je komt door je zoektocht naar een huisje wel dicht in de buurt van velen hier...
Ikzelf heb een vakantie-appartement in Houthalen Helchteren... ook niet zo ver van Maastricht.... Ik verblijf er door de week voor mijn werk en Veertje komt er regelmatig mee op vakantie.... Is wel een mooie streek... Maar Maastricht op zich is wel vrij druk... Maar de ongeving er rond... prachtig!!!
Inderdaad, daar sta je met een voet in Nederland, de andere in België en als je gaat zitten, zit je in Duitsland... Trouwens hun dialect sluit nauw aan bij het duits, net als dat van ons Limburgertjes...
Ik hoop ook dat je snel terecht kan bij de psychologe, dat je je er verhaal eens kan doen, en zij is ook het best geplaatst om je te begeleiden!
Het belangrijkste is wel dat je terug wat positiever klinkt... alleen die moeilijke nachten... die draag je tijdens de dag natuurlijk ook mee!
Maar laat ons hopen dat ze daar ook een oplossing voor vinden!
En net zoals Therie zegt... vrienden heb je zeker nodig op moeilijke momenten. Daarom dat sommige Babbeltjes er ook veel steun gevonden hebben.
Maar gelukkig heb je dit topic nog waar je toch het een en het ander van je kan afschrijven...
Nog een fijne avond, en hopelijk toch eens een rustige nacht...
Groetjes aan Ed (onze Lijntrekker).
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

angel ja woon in nijmegen,paar km van elst....arnhem....
ben vaak in maastricht geweest,valkenburg,,,3 landenpunt.....
veel gewandeld,grotten bezocht.......
ook de kerstmarkt vorig jr,geweest......mooi hoor.....
het gezellige vrijthof.......hoop voor jullie dat het lukt,
en als je van de week gaat,schijnt de ZON!!!!!!
want het word beter weer zeggen ze.......rond de stad zelf,
vinden jullie vast wel iets.......Heerlen waren de huizen goedkoopst,
als in de andere grote steden..vanmiddag toevallig op tv......
hopelijk heb je een goed gesprek,en kan je ,je zegje doen....
maar niet te druk maken hoor.....
en zoek maar fijn verder ,kom je ook op andere gedachten........
daarom vertel ik maar zomaar vanalles,hopelijk vind je dat leuk
anders zeggen hoor.......ff aan iets anders denken
fijne avond........hier giet het alweer.........
zie je...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Nee Therie, zo is de snelste weg van Lelystad naar Maastricht.Therie schreef:
angel ik ry zo niet hoor naar maastricht
Je hebt gelijk Reline maar het is gewoon moeilijk, het sluipt zo stiekemweg je hoofd in hereline schreef:
Angel....probeer gewoon aan nu te denken en niet vooruit te kijken.
Gossie Falcon, jij hebt daar een vakantie appartementje, dat is een geluk.
Ik heb gezien dat er inderdaad grenzen bij elkaar liggen, met Duits heb ik geen moeite want ik heb tenslotte 29 jaar in Arnhem gewoond en ging iedere week naar Duitsland boodschappen doen enz.
Franstalig ben ik absoluut niet, dat is een heel moeilijk taaltje dus dat zou je moeten leren aangezien Belgie tweetalig is en je moet jezelf aanpassen he.
Mijn Engels is ook al voldoende aangezien ik geboren en getogen ben in Rotterdam en dus als klein kind al begon met Engels te spreken (zoals bijna alle kinderen daar) en met engels kom je ver in de wereld he.
De avond is er weer en ook weer tijd om te gaan ontspannen om zometeen niet klapperend mijn bed in te stappen.
Als ik destijds geweten had dat Ed en ik er aan onderdoor zouden gaan zouden we mijn ouders nooit geholpen hebben met het verhuizen hierheen maar ja, dat is puur nakaarten.
Pfffffffft ..... een mens kan zich zo vergissen he.
Maar oké, ik ga jullie voor de verandering een welterusten knuffeltje geven in de hoop dat de nacht voorspoedig zal verlopen.
Slaap lekker en droom fijn.
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel,
Lukte het een beetje vannacht?
Hier wel...heb geslapen als...vul zelf maar in..
Dat knuffeltje deed het hem denk ik.
Ik had de hele avond problemen om op het net te komen en als het dan een zeldzame keer lukte en je wou antwoorden was het weer om zeep....telkens een witte pagina.
Lijnen overbelast?
Het is voor jou vandaag een beetje spannend hé. het telefoontje en de vraag...zou ik snel een afspraak kunnen maken....ik duim dat het lukt!
Ik wens je een hele fijne dag toe!
Hier begint die goed met volop de zon!
Liefs, Reline
Lukte het een beetje vannacht?
Hier wel...heb geslapen als...vul zelf maar in..
Dat knuffeltje deed het hem denk ik.
Ik had de hele avond problemen om op het net te komen en als het dan een zeldzame keer lukte en je wou antwoorden was het weer om zeep....telkens een witte pagina.
Lijnen overbelast?
Het is voor jou vandaag een beetje spannend hé. het telefoontje en de vraag...zou ik snel een afspraak kunnen maken....ik duim dat het lukt!
Ik wens je een hele fijne dag toe!
Hier begint die goed met volop de zon!
Liefs, Reline
-
goede morgen angel
ik hoop dat je snel een afspraak kunt maken
heb jy wat kunnen slapen angel ik heb een goede nacht rust gehad
wens je voor vandaag een rustige dag en wens je succes met de afspraak
tot straks angel
liefs van therie
groetjes therie
groetjes therie
-
Goedemorgen lieve vrienden,
Erg nerveus geweest en veel gepiekerd (ongewild) vannacht.
Het is nu 9.00 uur geweest dus ga ik zo proberen de psychologe aan de telefoon te krijgen en maar hopen dat ik nog bij haar terecht kan (die mensen hebben het zo druk en hun praktijken zitten veelal vol).
Ook zie ik er een beetje tegenop maar dat is zo dubbel.
Fijn dat je zo lekker geslapen hebt Reline.
Ik laat het nog weten (zodra ik het zelf weet).
Erg nerveus geweest en veel gepiekerd (ongewild) vannacht.
Het is nu 9.00 uur geweest dus ga ik zo proberen de psychologe aan de telefoon te krijgen en maar hopen dat ik nog bij haar terecht kan (die mensen hebben het zo druk en hun praktijken zitten veelal vol).
Ook zie ik er een beetje tegenop maar dat is zo dubbel.
Fijn dat je zo lekker geslapen hebt Reline.
Ik laat het nog weten (zodra ik het zelf weet).
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede morgen lieve angelique
hoop dat de afspraak lukt meisje
ik duim
ja die zitten altijd vol ik weet het
ik heb die nacht lekker geslapen angelique ,goed he
en wat je schrijft zo over verhuizen
ik heb 11 jaar in duitsland gewoond
het beviel mij daar erg goed
het maakt niet uit waar je woond
als je maar gelukkig bent
ik pas mij overal aan
maar denk er goed overna lieverd
het is een grote stap
wens je goede dag
en laat de zon in je hartje
hier buiten is het niet veel regen en koud Brbrbrbrbr
niks voor riekske
hoop dat de afspraak lukt meisje
ik duim
ja die zitten altijd vol ik weet het
ik heb die nacht lekker geslapen angelique ,goed he
en wat je schrijft zo over verhuizen
ik heb 11 jaar in duitsland gewoond
het beviel mij daar erg goed
het maakt niet uit waar je woond
als je maar gelukkig bent
ik pas mij overal aan
maar denk er goed overna lieverd
het is een grote stap
wens je goede dag
en laat de zon in je hartje
hier buiten is het niet veel regen en koud Brbrbrbrbr
niks voor riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Het is toch wat, alle psychologen zitten vol en kunnen voorlopig geen cliënten meer aannemen.
Toe maar, het is niet anders.
Ed en ik hebben iedere dag wel een gesprekje samen over hoe en wat maar omdat hij van me houd, mijn man is weet ik dat hij altijd voor mij zal kiezen.
Een psych. zou dat natuurlijk nooit doen.
Wel ben ik er achter dat ik sinds een jaar ongeveer een beetje meer voor mezelf ben op gaan komen en dat sinds dat ik wat assertiever geworden ben ook degene die eigenlijk altijd zo tegen me tekeer konden gaan (moeder en dochter) nu boos op me zijn.
Volgens Ed heeft alles daar mee te maken en heb ik er goed aan gedaan eindelijk eens voor mezelf op te komen want hij ergerde zich aan hoe mijn dochter en mijn moeder altijd tekeer durfde te gaan tegen me en ik er altijd zo verdrietig om was.
Er is nog één psych. waar ik heb ingesproken op het antwoordapparaat dus is het afwachten of ik daar met de tijd terecht kan, ik zal het wel (of niet) horen.
Lekker geslapen Riekske, fijn om dat te horen.
Inderdaad denken wij ook heel goed na wat verhuizen betreft want we moeten zo wie zo eerst ons eigen huisje zien te verkopen natuurlijk.
Wel willen we hier weg uit Lelystad want we hebben het hier echt niet naar ons zin, Ed niet en ik ook niet.
We gaan het zien.
Wel vind ik Maastricht enorm mooi, Ed ook en daarnaast is Ed helemaal weg van Limburg.
We gaan kijken of we de kerstdagen in Limburg, Maastricht of die richting kunnen doorbrengen maar dat wel met andere mensen.
Of daar een mogelijkheid in zit weten we niet maar ik hoop het wel.
Inmiddels is de zon hier gaan schijnen (vanmorgen was het nog slagregen/stormachtig).
Hopen maar dat het bij jullie ook zo mooi geworden is.
Toe maar, het is niet anders.
Ed en ik hebben iedere dag wel een gesprekje samen over hoe en wat maar omdat hij van me houd, mijn man is weet ik dat hij altijd voor mij zal kiezen.
Een psych. zou dat natuurlijk nooit doen.
Wel ben ik er achter dat ik sinds een jaar ongeveer een beetje meer voor mezelf ben op gaan komen en dat sinds dat ik wat assertiever geworden ben ook degene die eigenlijk altijd zo tegen me tekeer konden gaan (moeder en dochter) nu boos op me zijn.
Volgens Ed heeft alles daar mee te maken en heb ik er goed aan gedaan eindelijk eens voor mezelf op te komen want hij ergerde zich aan hoe mijn dochter en mijn moeder altijd tekeer durfde te gaan tegen me en ik er altijd zo verdrietig om was.
Er is nog één psych. waar ik heb ingesproken op het antwoordapparaat dus is het afwachten of ik daar met de tijd terecht kan, ik zal het wel (of niet) horen.
Lekker geslapen Riekske, fijn om dat te horen.
Inderdaad denken wij ook heel goed na wat verhuizen betreft want we moeten zo wie zo eerst ons eigen huisje zien te verkopen natuurlijk.
Wel willen we hier weg uit Lelystad want we hebben het hier echt niet naar ons zin, Ed niet en ik ook niet.
We gaan het zien.
Wel vind ik Maastricht enorm mooi, Ed ook en daarnaast is Ed helemaal weg van Limburg.
We gaan kijken of we de kerstdagen in Limburg, Maastricht of die richting kunnen doorbrengen maar dat wel met andere mensen.
Of daar een mogelijkheid in zit weten we niet maar ik hoop het wel.
Inmiddels is de zon hier gaan schijnen (vanmorgen was het nog slagregen/stormachtig).
Hopen maar dat het bij jullie ook zo mooi geworden is.
.
Groetjes,
Angel4
-
angel ik duim voor je dat het luk by een van de 2 afspraken
je zou de kerstdagen in en rond maastrich willen door brengen
het is een mooi priode daar dan en als je met wagen komt
heb je op een half uurtje duitsland ( aachen of aken hoe je het noemt )
en belgie ( luik ) zyn maar plaatsen waar heel mooi kerstfeers zyn
ook andere steden hoor maar is maar een voorstel he
hier nu beetje droog maar storm niet te doen
tot straks angel
je zou de kerstdagen in en rond maastrich willen door brengen
het is een mooi priode daar dan en als je met wagen komt
heb je op een half uurtje duitsland ( aachen of aken hoe je het noemt )
en belgie ( luik ) zyn maar plaatsen waar heel mooi kerstfeers zyn
ook andere steden hoor maar is maar een voorstel he
hier nu beetje droog maar storm niet te doen
tot straks angel
groetjes therie
groetjes therie