Mijn Papsje....
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39

GOEDE AVOND ANGEL
kom je een rustige avond wensen en voor straks slaap wel
hoop dat je dag ook beetje aangenaam was
en dat je van nacht weer kunt slapen
tot morgen lieve angel
je bent nooit ver uit myn gedachte
denk steeds aan je
therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

angel hopelijk weer een betere nacht voor jou......
fijne dag gehad vandaag????
die druppels waar ik het over had ,is van ....Bach ,rescuedruppels.
groetjesss,,,,,en knuffff....trusten voor straks....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39

goede morgen angel
kom je ook zo als riekske je rustige en goede dag wensen
hoop dat je weer wat heb kunnen slapen
en voor vandaag weer wat plannen heb
tot straks angel
liefs en knuf van
therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Was gisteren niet zo lekker, keelpijn en heel koud en ging rond 22.00 uur naar bed.
Tot 5 uur heb ik goed geslapen, daarna ging het niet meer maar ik ben allang blij dat het nu toch tot 5 uur was.
Vind het raar dat zodra ik wakker wordt dat nare gepieker automatisch van start gaat en dat terwijl ik nu alles in het werk gesteld heb om mijn moeder alsnog te (laten) helpen.
De dokter gaat er regelmatig uit zichzelf heen heeft hij beloofd, gisteren heeft de thuiszorg haar een bezoek gebracht (die mevrouw belde mij daarover), er wordt voor een tuinman gezorgd en voor iemand die daar speciaal is om mensen met hun papieren te helpen.
Verder is er gewoon niets waar ze mee geholpen wil worden heeft ze zelf aangegeven aan die mevrouw.
Ach, misschien moet ik het los gaan laten, misschien is dat het probleem, i dont know.
Nog een paar dagen droog weer met (beloofd door de weerman) een zonnetje dus hoop ik dat jullie allen zullen genieten van deze dag.
Dank jullie voor je lieve berichten, het doet een mens echt goed.
Was gisteren niet zo lekker, keelpijn en heel koud en ging rond 22.00 uur naar bed.
Tot 5 uur heb ik goed geslapen, daarna ging het niet meer maar ik ben allang blij dat het nu toch tot 5 uur was.
Vind het raar dat zodra ik wakker wordt dat nare gepieker automatisch van start gaat en dat terwijl ik nu alles in het werk gesteld heb om mijn moeder alsnog te (laten) helpen.
De dokter gaat er regelmatig uit zichzelf heen heeft hij beloofd, gisteren heeft de thuiszorg haar een bezoek gebracht (die mevrouw belde mij daarover), er wordt voor een tuinman gezorgd en voor iemand die daar speciaal is om mensen met hun papieren te helpen.
Verder is er gewoon niets waar ze mee geholpen wil worden heeft ze zelf aangegeven aan die mevrouw.
Ach, misschien moet ik het los gaan laten, misschien is dat het probleem, i dont know.
Nog een paar dagen droog weer met (beloofd door de weerman) een zonnetje dus hoop ik dat jullie allen zullen genieten van deze dag.
Dank jullie voor je lieve berichten, het doet een mens echt goed.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
sterkte angelique
je hebt je best gedaan meer moet niet meisje
als loslaten
en aan jezelf gaan denken
ik meen het echt lieverd anders geraak je er nooit uit
leef je leven het is zo erg kort
zet je radio aan en luister naar mooie muziek dat lijd af
knuffie riekske
je hebt je best gedaan meer moet niet meisje
als loslaten
en aan jezelf gaan denken
ik meen het echt lieverd anders geraak je er nooit uit
leef je leven het is zo erg kort
zet je radio aan en luister naar mooie muziek dat lijd af
knuffie riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen angel...ook al wat ziekjes,veel mensen
hebben het in de buik en ook keel....beterschap hoor
toch goed geslapen.....fijn.....
ja ik denk ook dat je moet los laten,zal niet meevallen..
maar voor jou het beste.....geniet van het licht ,,,de zon.....
we krijgen toch nog een paar mooie dagen........
fijne dag ........
groetjes GHYRA
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik lees steeds fijnere berichten...het slapen...het babbelhoekje....
Dat slapen...het wordt steeds duidelijker dat 'dingen die op je maag liggen' de oorzaak waren van slechte nachten.
Als je kan...geen zorgen meer maken om je moeder...je weet nu dat het haar goed gaat, ergens ben je nu heel blij om en ben je nu dankbaar om al wat de dokter en hulpteams voor haar doen en ergens tgt. voor jou betekenen.
IK ga het fijn vinden je terug op Babbel te zien.....je gaat zelf wel voelen wanneer je plots zin gaat hebben om wat te komen zeggen. En die foto's en filmpjes die je zag...het geeft dat je een aantal babbeltjes steeds beter kent hé!
En nu...hopelijk wordt je niet ziek!
Wij waren gisteren aan zee.....heeft ons zoveel deugd gedaan...als je vlak langs het water loopt hoor je enkel het geluid van de zee en de golven...dan wordt je hoofd zo leeg...het is toen dat ik aan jou dacht.....dat zou wat voor jou zijn!!!
Ik wens je nog een hele fijne dag toe!!
Liefs, Reline
Ik lees steeds fijnere berichten...het slapen...het babbelhoekje....
Dat slapen...het wordt steeds duidelijker dat 'dingen die op je maag liggen' de oorzaak waren van slechte nachten.
Als je kan...geen zorgen meer maken om je moeder...je weet nu dat het haar goed gaat, ergens ben je nu heel blij om en ben je nu dankbaar om al wat de dokter en hulpteams voor haar doen en ergens tgt. voor jou betekenen.
IK ga het fijn vinden je terug op Babbel te zien.....je gaat zelf wel voelen wanneer je plots zin gaat hebben om wat te komen zeggen. En die foto's en filmpjes die je zag...het geeft dat je een aantal babbeltjes steeds beter kent hé!
En nu...hopelijk wordt je niet ziek!
Wij waren gisteren aan zee.....heeft ons zoveel deugd gedaan...als je vlak langs het water loopt hoor je enkel het geluid van de zee en de golven...dan wordt je hoofd zo leeg...het is toen dat ik aan jou dacht.....dat zou wat voor jou zijn!!!
Ik wens je nog een hele fijne dag toe!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Hey Angel,
ik lees hier dat je je (weleenswaar met kleine stapjes) de goede richting uit gaat!
Het is inderdaad zoals iedereen hier zegt, zorg vooral nu voor jezelf, en tracht zoveel mogelijk positieve dingen te ervaren. Ik begrijp het wel dat je er niet altijd in lukt, maar toch heb je het nodig om terug energie op te bouwen.
Blijkbaar kan je toch al even slapen zonder wakker te worden met een benauwd gevoel. Waarschijnlijk dat je geest toch wat rust gevonden heeft.
Het wil niet zeggen dat als ik minder langskom ik jou niet blijf opvolgen. Maar ik heb het momenteel zo druk dat schrijven me niet lukt, tenminste niet als ik voel dat je niet in noodsituaties bent.
Maar je bent op goede weg... geef alles nu nog de tijd!
Hopelijk had je vandaag toch een behoorlijke dag en voor straks een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
ik lees hier dat je je (weleenswaar met kleine stapjes) de goede richting uit gaat!
Het is inderdaad zoals iedereen hier zegt, zorg vooral nu voor jezelf, en tracht zoveel mogelijk positieve dingen te ervaren. Ik begrijp het wel dat je er niet altijd in lukt, maar toch heb je het nodig om terug energie op te bouwen.
Blijkbaar kan je toch al even slapen zonder wakker te worden met een benauwd gevoel. Waarschijnlijk dat je geest toch wat rust gevonden heeft.
Het wil niet zeggen dat als ik minder langskom ik jou niet blijf opvolgen. Maar ik heb het momenteel zo druk dat schrijven me niet lukt, tenminste niet als ik voel dat je niet in noodsituaties bent.
Maar je bent op goede weg... geef alles nu nog de tijd!
Hopelijk had je vandaag toch een behoorlijke dag en voor straks een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goede avond lieve vrienden,
Fijn jullie berichtjes te lezen, en zo lief allemaal.
Inderdaad Rudy, je bent er niet zomaar ineens vanaf en ik ben wel een klein beetje terug qua emotionele gevoelens maar toe, ik lees in jou bericht (wat ik nodig had) dat dit normaal is en dat het toch nog goed kan gaan komen, thx.
Ik heb helaas nog geen kans gezien de foto's van Bokrijk te kijken maar die zullen voorlopig niet weggaan neem ik aan en ik verheug me erop ze te zien maar momenteel ben ik een beetje ziekjes, griepje waarschijnlijk (keelpijn en koortsig), eerst maar even uitzieken dus.
Ik kon het toch niet laten om jullie even te gaan groeten hier want wat zijn jullie lieve mensen.
Nu ga ik afsluiten en vroeg op bed liggen met de tv aan.
Wens jullie allen een hele fijne avond toe en een hele goede nacht toegewenst.
Fijn jullie berichtjes te lezen, en zo lief allemaal.
Inderdaad Rudy, je bent er niet zomaar ineens vanaf en ik ben wel een klein beetje terug qua emotionele gevoelens maar toe, ik lees in jou bericht (wat ik nodig had) dat dit normaal is en dat het toch nog goed kan gaan komen, thx.
Ik heb helaas nog geen kans gezien de foto's van Bokrijk te kijken maar die zullen voorlopig niet weggaan neem ik aan en ik verheug me erop ze te zien maar momenteel ben ik een beetje ziekjes, griepje waarschijnlijk (keelpijn en koortsig), eerst maar even uitzieken dus.
Ik kon het toch niet laten om jullie even te gaan groeten hier want wat zijn jullie lieve mensen.
Nu ga ik afsluiten en vroeg op bed liggen met de tv aan.
Wens jullie allen een hele fijne avond toe en een hele goede nacht toegewenst.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4