De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

06 sep 2010, 19:57

Het was mij een waar genoegen
om er bij te mogen zijn
al heb ik tijdens de rit moeten invoegen
de rest van de rit vond ik toch ook nog fijn
alleen spijtig Wortel niet te kunnen verkennen
één keer had al voldoende geweest
maar Softail te mogen leren kennen
was de moeite om het hier neer te pennen.
RT :oops: 8O

PPG

07 sep 2010, 07:30

Hoy on-liners,

PPG is back in town.
Schitterend verlof met moto in Oostenrijk.
Aantal duizenden KM afgemaald zonder een meter autostrade.
De bochten en de passen ( in de sneeuw ) geraakten niet op.
Zal via -via wel een paar fotos tentoon stellen want bij mij lukt het nog altijd niet .

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Geen foto van " Soft-tail "???? zodat wij ( de niet meerijders ) hem ook eens kunnen zien .Zal misschien weer een paar jaar duren voor hij nogmaals meetoert

Bompa en Bomma ODUL proficiat met de nieuw (b)telg.

Gr
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

Fadre

07 sep 2010, 08:54

Geduld PPG zo een evenement moest natuurlijk op de foto.
Maar ik denk dat onze Benson nog wat postkaartjes en doodsbrieven aan 't tellen is. :wink:
Maar als ik Softail mag geloven zal hij zeker nogeens in ons groepje verschijnen :D maar dan moeten wij de gemmidelde snelheid een beetje opkrikken maar dat zal geen probleem zijn denk ik.
En eindelijk nog eens een H.D in de groep :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

PPG

07 sep 2010, 10:56

Oeijoeijoei,
HD maakt meer lawaai dan mijne Guzzi.
PPG 8O 8O 8O

Benson

07 sep 2010, 13:40

Yo de mannen

hier eindelijk geraakt,gisteren nog van het zonnetje geprofiteerd en met fatima naar Diest gereden.
Daar het begijnenhof gaan afzien maar geraakte haar daar ni kwijt .
Dan heeft ze mij alle winkels van binnen en buiten laten zien , maar werd voor mijn geduldigheid dan ginder beloond mé een lekker mennuke in de zoeten inval ,weeral ne kilo er bij pffffffff.

Maar nu het verslag van de Wortelrit van vorige zondag .

Eerst ben ik naar den odul zijn riante villa gereden om dan samen de fiesta te gaan zoeken.

Afbeelding
Afbeelding

Nadat we den helft van België hadden doorkruist , eindelijk daar aangekomen ;

Afbeelding

Zagen we tot onze grootste verbazing softail daar staan met zijne harley ,die na 20 jaar en 140 duizend km nog zo hard blinkt dat hij ons verblinde.

Afbeelding

Hij zelf zag er echter ni zo goed uit want zijne kater daverde nog door zen hoofd.

Afbeelding

Maar voor de rest nen toffe pé die zoals ge ziet steeds klaar is om op de motor te springen en gasse te geven want zen armen blijven al van zelf zo staan :lol:

Afbeelding

En de skydiver en Nadia waren er ook mé hun nieuw machien , denk da het tijd word da ik ook nen andere aanschaf rij verdore al 6 jaar mé dezelfde :evil:

Afbeelding

Fadre die als laatste er aankwam begon al direckt wortels uit te delen en beschreef het dorp helemaal voor we het volledig gingen verkennen.
Na eerst iets gedronken te hebben op het terras van de Fiesta vlogen we er in om een rustige rit te doen door ....... Wortel 8)

Afbeelding
Afbeelding

Voor we vertrokken kreeg fadre die al jaren sukkelt om zijne leren jekker aan te krijgen van softail nen deskundige uitleg hoe het moet .

Afbeelding

Natuurlijk ook nog een paar andere dorpen doorkruist .

Afbeelding

Wou hier de softail trekken maar mijn evenbeeld wou er mee op .

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Den bakker in .... Wortel

Afbeelding

Het was een mooie rit langs prachtige villa's en bijhorende tuinen .

Afbeelding
Afbeelding

Ook Hoogstraeten met zijn mooie kerk werd bezocht . Heb daar trouwens ook al eens in het begijnenhof ons Fatima proberen binnen te gooien maar ze vonden haar daar ook ni heilig genoeg .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ne stop om redtail uit te leggen waar we samenkwamen.
Staat hij daar met de nodige gebaren uit te leggen hoe hij moet rijden ....
da rood achterwerk rijd 20 km verder op de ring van Turnhout , kieke die zie da ni van zo ver zene 8O

Afbeelding

Hier rijden we door het wel zeer drukke Baerle- Nassau waar Redtail ons opwachte , de bedoeling was om er de kelen te gaan smeren maar nergens plaats om te parkeren dus maar verder gereden .

Afbeelding

Wortel was toch iets te veel geworden voor louis zijnen dorstige tweewieler dus even tanken .

Afbeelding

Vraag ik aan de skydiver om eens bij zijn nieuw aanwinst te gaan staan voor ne foto te maken,gaat de redtail er bij staan mé zo een air van wa vind ge van mijne nieuwen bak, hij kan er is van dromen ja .

Afbeelding

En volgetankt terug verder op zoek naar een terraske.

Afbeelding

Eindelijk ik stond bijna droog , alhoewel , direkt naar het toillet want het water stond al tot in mijn ogen .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Frans en Lucienne waren er ook bij en zijn hier samen aan 't knoeien om hun tirret dicht te krijgen .

Afbeelding

En weer verder om deze mooie rit terug te eindigen op het terras van de fiesta te Lille

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waar we er nog een paar dronken en al weg droomden van de volgende rit .
Fadre nog eens bedankt voor de mooie dag die je ons bezorgde en tot volgende maal mannen .
Laatst gewijzigd door Benson op 07 sep 2010, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

07 sep 2010, 15:16

Volgende rit nu zondag den 12 september, als de weergoden het toelaten !!!

Onder begeleiding van fadre

Zondag doen we nog eens de "Giessenroute".De bikers die deze met Fadre reeds gedaan hebben vonden het één van de betere ritten.
Door de kempen en dan noordwaarts Nederland binnen en langs mooie dorpen en langs de rivier "de giessen".Een rit van bij de 250km met voldoende haltes.
Maar 25km autostrade en een langzaam parcour verzekerd , iets voor easyriders dus.
We vertrekken aan de Carrefour Bredabaan Schoten stipt om 09.00uur.
Eten en drinken meenemen is aangeraden.

Gaan al mee

- fadre
- den buldog
- odul
- Frans & Lucienne
-

Wel op voorhand laten weten dat je meerijd aub !!! Als iemand door onverwachte redenen ni kan komen zullen we het wel zien of horen .

We vertrekken met een volle tank en een goed humeur .

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 08 sep 2010, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

07 sep 2010, 15:39

Prachtig reportage en samenvatting van de "Wortelrit" Benson. :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

PPG

07 sep 2010, 15:58

Den deze kan ni mee , korfbalseizoen is terug bezig en dan moet ik achter mijn fluitje aan lopen .

Ni te rap daar zondag he , meeste plaatsen rond het water mag je maar 30 KM / H .Dus iedereen zal wel volgen dan.
:D :D :D :D :D :D :D :D

Softail

07 sep 2010, 22:07

Prachtige reportage Benson!Afbeelding
Niks van gemerkt da ge onderweg 'n fotoke van mij probeerde te pakken, veel te druk mee wortels tellen. :D :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

redtail

08 sep 2010, 14:44

Voor diegene die willen doneren:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 3&e=327973
RT
:wink:

den buldog

10 sep 2010, 16:40

he motards
terug thuis van en weekske zee, 6 dagen goe weer en 1 dag regen maar dan ook nen hele dag . natuurlek wer en paar kilo's derbij maar ja who's caunting?? mijne beste vriend de Fadre is ons komen bezoeken met het vrouwtje en we hebben er ne schone dag van gemaakt .
dus tot zondag ver diegene die meerijden met de Giesenrit ( is echt de moeite ) den buldog :lol: :lol: :twisted: Afbeelding
bikerbuddys
Afbeelding
da zen die kilo's maar so what

redtail

10 sep 2010, 17:31

Bij mij zal het een beetje vh weer afhangen,voorspellingen zijn...

Afbeelding
Op mij dus ni wachten,om 9u ni daar,gulle weg!
RT :wink:

den buldog

10 sep 2010, 18:27

he redtail ik docht da gij nen echte word ??

redtail

10 sep 2010, 18:58

Nee Buldog,eigentlek ni :roll:
mijn velleke kan ni zoe goe tege 'tnat :?
kzal nog wel zien,morge komen ze nen nieuwe
Cv ketel steken met de nodige aanpassingen
en als ni af geraakt de zondag verder kl***ten :evil: :x
RT :wink:

Louke

11 sep 2010, 15:43

Hallo bikers,
vooreerst proficiat aan de familie van Odul met de geboorte van hun nieuwe nazaat (nogal laat maar wel gemeend :oops: ).

Voor de bikers die morgen de rit Giessingen met Fadre doen veel plezier en hopelijk valt het weer wat mee.

Vandaag op mijn eentje een ritje van 120 km gedaan, Leuven, via Hamme-Mille en Waver langs de E 411 naar Namen en terug naar Leuven via de N91. Kwestie van de batterij wat bij te laden want vanaf de 16e komen ze de straten hier opnieuw asphalteren en kan ik voor de derde maal dit jaar weer een tijdje met mijn strijkijzer niet naar buiten.

Ik bedank Benson voor zijn leuke reportages en foto's alsook alle anderen die ons langs deze weg laten meegenieten van hun exploten.

Groetjes. :wink: