Mijn Papsje....
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
hallo lieve angelique
ja ik zat er echt doorheen
niks als stres
wij gaan nu ff naar de kermis
ff ontladen
wat anders zien
ik wens jou goede avond lieveke
en vooral betere nachten
maar ja wie zegt het
lach gerust hoor lieveke
knuffie riekske
sterkte
ja ik zat er echt doorheen
niks als stres
wij gaan nu ff naar de kermis
ff ontladen
wat anders zien
ik wens jou goede avond lieveke
en vooral betere nachten
maar ja wie zegt het
lach gerust hoor lieveke
knuffie riekske
sterkte
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Jemig, heb je zoveel stress?
Ik hoop maar dat (wat de oorzaak ook is) die stress snel over gaat Riekske want stress is echt niet goed voor een mens.
Ik hoop dat het op de kermis zo leuk is dat je niet meer gepest wordt door die stress.
Wij zijn vandaag naar het Veluwemeer gegaan en vreemd genoeg was het er heerlijk en we hebben echt zitten genieten.
Jammer dat we niets hadden meegenomen (eten en drinken).
Daarna zijn we naar Elburg gereden maar daar was een groot feest (iets met schepen) en een enorme braderie en een enorme file en je kon over de hoofden van de mensen lopen (bij wijze van spreken) dus zijn we bij de rotonde gedraaid en langs het Veluwemeer richting Lelystad gereden.
Daar zijn we nog naar het natuurpark gegaan maar alles wat we gezien hebben tijdens onze wandeling waren wespen en libelle's maar geen herten, bizons, wilde zwijnen ..... helemaal niks.
Maar toch hebben we een pittige en fijne wandeling gehad.
In Lelystad (centrum) aangekomen zijn we naar het buurtcentrum (is net geopend) gegaan en heb ik even met één van de medewerksters zitten praten.
Ze hebben ons van harte uitgenodigd om daar gezellig te komen en met andere mensen de tijd door te brengen met o.a. kaarten, darten, een gezellige babbel aan de bar of gewoon, iets waar je zin in hebt (geen idee nog want ik was nooit eerder in een buurthuis/centrum).
We gaan daar waarschijnlijk ook op dansles want dat is stijldansen en dat kan ik niet, Ed wel.
Dus dat worden blauwe tenen voor die arme Ed.
Ach, we gaan het zien.
Het was vandaag zo'n dag waarin ik heel nerveus was want door het telefoontje van mijn moeder een week geleden is toch weer dat schuldgevoel aan me gaan knagen.
Toch wil ik niet bellen, ik ben er niet aan toe.
Tenslotte gaf ze zelf dan ook aan dat ze over 2 weken weer zou bellen.
Pfffffffft ..... moeilijk hoor.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe en rustig aan lief Riekske, denk aan jezelf en je man.
Ik hoop maar dat (wat de oorzaak ook is) die stress snel over gaat Riekske want stress is echt niet goed voor een mens.
Ik hoop dat het op de kermis zo leuk is dat je niet meer gepest wordt door die stress.
Wij zijn vandaag naar het Veluwemeer gegaan en vreemd genoeg was het er heerlijk en we hebben echt zitten genieten.
Jammer dat we niets hadden meegenomen (eten en drinken).
Daarna zijn we naar Elburg gereden maar daar was een groot feest (iets met schepen) en een enorme braderie en een enorme file en je kon over de hoofden van de mensen lopen (bij wijze van spreken) dus zijn we bij de rotonde gedraaid en langs het Veluwemeer richting Lelystad gereden.
Daar zijn we nog naar het natuurpark gegaan maar alles wat we gezien hebben tijdens onze wandeling waren wespen en libelle's maar geen herten, bizons, wilde zwijnen ..... helemaal niks.
Maar toch hebben we een pittige en fijne wandeling gehad.
In Lelystad (centrum) aangekomen zijn we naar het buurtcentrum (is net geopend) gegaan en heb ik even met één van de medewerksters zitten praten.
Ze hebben ons van harte uitgenodigd om daar gezellig te komen en met andere mensen de tijd door te brengen met o.a. kaarten, darten, een gezellige babbel aan de bar of gewoon, iets waar je zin in hebt (geen idee nog want ik was nooit eerder in een buurthuis/centrum).
We gaan daar waarschijnlijk ook op dansles want dat is stijldansen en dat kan ik niet, Ed wel.
Dus dat worden blauwe tenen voor die arme Ed.
Ach, we gaan het zien.
Het was vandaag zo'n dag waarin ik heel nerveus was want door het telefoontje van mijn moeder een week geleden is toch weer dat schuldgevoel aan me gaan knagen.
Toch wil ik niet bellen, ik ben er niet aan toe.
Tenslotte gaf ze zelf dan ook aan dat ze over 2 weken weer zou bellen.
Pfffffffft ..... moeilijk hoor.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe en rustig aan lief Riekske, denk aan jezelf en je man.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel.....ja zou ik leuk vinden als jullie ff een bakkie komen halen
van arnhem uit 20min.als je weet wanneer..geef ik je mijn adres hoor
via pm.....woon vlakbij het centrum van nijmegen.....
fijn dat je een leuke dag had.....en toch fijn genoten.....
dansles is gaaf hoor.......en zo ontmoet je ook weer andere mensen.
vond ook nog een gedichtje.........

niet teveel piekeren hoor...en zeker geen schuldgevoel.....
je hebt er alles voor gedaan
fijne avond...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.......
tot morgen...doeiiiiii....knuffie.....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
ed en angel fyn dat jullie er op uit trokken
dat je dag toch gezellig was te samen
ken nederland niet zo goed dus kan er niet van mee spreken
het enige wat ik ken is de streek rond maastricht dus de maaskant van
nederland ,de lucht haven aachen -maastricht in (beek ) ken ik ook
wens je nog een fyne avond en tot morgen
slaapwel angel en ed
dat je dag toch gezellig was te samen
ken nederland niet zo goed dus kan er niet van mee spreken
het enige wat ik ken is de streek rond maastricht dus de maaskant van
nederland ,de lucht haven aachen -maastricht in (beek ) ken ik ook
wens je nog een fyne avond en tot morgen
slaapwel angel en ed
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Of ik Nijmegen ken
Ik HOU van Nijmegen en heb destijds heel veel moeite gedaan om daar te kunnen wonen (woningruil) maar niemand wilde ruilen met Arnhem (vind je het gek).
Oké Ghyra, ik zal je tippen als we die richting op komen.
Wij gingen overigens heel vaak naar Park Tivoli en via Nijmegen naar Duitsland (even boodschapjes doen en tanken .... Duitsland was veel goedkoper en je bent er zo).
Ik mis het Oosten des lands, het is er mooi, heuvelachtig, groen en mooi.
Hier is het helemaal vlak, zo plat als wat en niet zoals daar oerbossen, wel bossen maar geen oerbossen en die zijn zo mooi.
Maar ja, is ook niet zo gek want zo'n 60 jaar geleden was dit nog zee http://dronten.flevoland.to/geschiedenis/
Therie, wij zijn een woning aan het zoeken geweest bij Maastricht maar helaas, het gaat enorm slecht (hier in ieder geval) in de woningmarkt dus hebben we pech.
Alleen hier (in een straal van zo'n 50 meter staan er al 7 woningen te koop en er is geen vraag naar .... de resessie he).
Wij willen toch ooit die richting op, in ieder geval naar het zuiden des lands.
Thx voor het spreukje Ghyra, normaal gesproken kan ik daar in mee gaan maar het betreft nu mijn moeder die al erg oud is.
Stiekem hoop ik dat we ooit heel even samen door één deur kunnen .... in ieder geval voor één van ons het heden voor het eeuwige verruilt.
Maar toe maar, ik moet er niet te veel aan denken want ja, ik heb alles gedaan wat een mens kan doen.
Wens iedereen een hele goede nacht toe.
Ik HOU van Nijmegen en heb destijds heel veel moeite gedaan om daar te kunnen wonen (woningruil) maar niemand wilde ruilen met Arnhem (vind je het gek).
Oké Ghyra, ik zal je tippen als we die richting op komen.
Wij gingen overigens heel vaak naar Park Tivoli en via Nijmegen naar Duitsland (even boodschapjes doen en tanken .... Duitsland was veel goedkoper en je bent er zo).
Ik mis het Oosten des lands, het is er mooi, heuvelachtig, groen en mooi.
Hier is het helemaal vlak, zo plat als wat en niet zoals daar oerbossen, wel bossen maar geen oerbossen en die zijn zo mooi.
Maar ja, is ook niet zo gek want zo'n 60 jaar geleden was dit nog zee http://dronten.flevoland.to/geschiedenis/
Therie, wij zijn een woning aan het zoeken geweest bij Maastricht maar helaas, het gaat enorm slecht (hier in ieder geval) in de woningmarkt dus hebben we pech.
Alleen hier (in een straal van zo'n 50 meter staan er al 7 woningen te koop en er is geen vraag naar .... de resessie he).
Wij willen toch ooit die richting op, in ieder geval naar het zuiden des lands.
Thx voor het spreukje Ghyra, normaal gesproken kan ik daar in mee gaan maar het betreft nu mijn moeder die al erg oud is.
Stiekem hoop ik dat we ooit heel even samen door één deur kunnen .... in ieder geval voor één van ons het heden voor het eeuwige verruilt.
Maar toe maar, ik moet er niet te veel aan denken want ja, ik heb alles gedaan wat een mens kan doen.
Wens iedereen een hele goede nacht toe.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
LIEVE ANGELIQUE
IK DENK GA NOG EENS LEZEN
EN WAT BEN IK ERG BLIJ DAT JULLIE WEG WAREN
JE HEBT GENOTEN LIEVERD ,SAMEN MET JOU EDJE
OH WAT ERG FIJN
IK BEN ZOOOOOOOOOOOO BLIJ VOOR JOU
OH WIL NIKS LIEVER ALS JOU GELUKKIG ZIEN
EN DAT GAAT ZEER ZEKER WEER KOMEN
EN VOEL JE NIET SCHULDIG LIEVERD
LAAT HET EENS LOS
JOU MOEDER KOMT ER WEL LIEVEKE
ZOALS DE MIJNE
DIE IS OOK ALLEEN MET 85 JAAR
EN DOET HET ERG GOED
IK WAS LEKKER OP DE KERMIS FF MUZIEK ZITTEN LUISTEREN
ZODAT IK WAT RUSTIG WERD
IK HEB TEVEEL AAN MIJN HOOFD DE LAATSTE TIJD
MAAR DAT KOMT WEL GOED LIEVERD
IK RED MIJ WEL
IK BEN STERK GEWORDEN NADAT IK EENS OVERSPANNEN WAS
IK HEB GELEERD AAN MIJ ZELF TE DENKEN
LIEVERD HET IS NIET VOOR NIKS DAT IK MENSEN STEUNEN KAN OP TROOST
IK WEET WAT HET IS ,EN IK HAT NIEMAND ALLEEN GERHARD
TOEN WAS ER MIJN PCKE NOG NIET
NU KAN JE DELEN MET MENSEN LIEVE VRIENDEN
EN DAT MAAKT JE STERK HE LIEVERD
IK WENS JE HELE FIJNE NACHT
PIEKER NIET
EN GA LEKKER IN DE ARMEN VAN EDJE
JE ZAL ZIEN HOE FIJN DAT IS MEISKE
SLAAP LEKKER WENST GERHARD EN RIEKSKE
STERKTE
IK DENK GA NOG EENS LEZEN
EN WAT BEN IK ERG BLIJ DAT JULLIE WEG WAREN
JE HEBT GENOTEN LIEVERD ,SAMEN MET JOU EDJE
OH WAT ERG FIJN
IK BEN ZOOOOOOOOOOOO BLIJ VOOR JOU
OH WIL NIKS LIEVER ALS JOU GELUKKIG ZIEN
EN DAT GAAT ZEER ZEKER WEER KOMEN
EN VOEL JE NIET SCHULDIG LIEVERD
LAAT HET EENS LOS
JOU MOEDER KOMT ER WEL LIEVEKE
ZOALS DE MIJNE
DIE IS OOK ALLEEN MET 85 JAAR
EN DOET HET ERG GOED
IK WAS LEKKER OP DE KERMIS FF MUZIEK ZITTEN LUISTEREN
ZODAT IK WAT RUSTIG WERD
IK HEB TEVEEL AAN MIJN HOOFD DE LAATSTE TIJD
MAAR DAT KOMT WEL GOED LIEVERD
IK RED MIJ WEL
IK BEN STERK GEWORDEN NADAT IK EENS OVERSPANNEN WAS
IK HEB GELEERD AAN MIJ ZELF TE DENKEN
LIEVERD HET IS NIET VOOR NIKS DAT IK MENSEN STEUNEN KAN OP TROOST
IK WEET WAT HET IS ,EN IK HAT NIEMAND ALLEEN GERHARD
TOEN WAS ER MIJN PCKE NOG NIET
NU KAN JE DELEN MET MENSEN LIEVE VRIENDEN
EN DAT MAAKT JE STERK HE LIEVERD
IK WENS JE HELE FIJNE NACHT
PIEKER NIET
EN GA LEKKER IN DE ARMEN VAN EDJE
JE ZAL ZIEN HOE FIJN DAT IS MEISKE
SLAAP LEKKER WENST GERHARD EN RIEKSKE
STERKTE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik hoopte vanmorgen dat jullie toch naar het Veluwemeer zouden gaan ondanks de voorspelde wind...het werd immers warm!
Gelukkig deden jullie dat....en nu volgende keer aan denken...picknick meenemen...doe wij ook meestal.....dan ben je aan niks gebonden.
Dat deden wij gisteren ook.....ik vergat nog te zeggen dat in dat sport- en recreatiecentrum ook een groot meer gelegen was van ongeveer 4 km omtrek met een erge mooie natuur errond! We wandelden helemaal rond dat meer!
Wij hadden vandaag de kinderen en kleinkinderen hier.....hebben een hoeveijs gaan smullen en later bij ons een BBQ en heerlijk nagekaart tot in de late uurtjes.
Ik lees dat je vandaag weer zoveel aan je moeder moest denken!
Angel, je mag helemaal geen schuldgevoel hebben...zij ging jou na 2 weken terug bellen.....dan merk je wel hoe het gaat.
Het voornaamste is dat jij stevig in je schoenen staat en goed weet wat je wil en als er veel later meer mogelijk is......bespreek het eerst zeker met Ed.....
Het kan zijn dat jou moeder nu misschien ook nadacht en dat ze alles zoals het nu is , goed vindt.....het is ook voor haar nu allicht veel rustiger.
Fijn dat de dokter jullie zo goed helpt!
Wij gaan vannacht laat slapen, als we wakker kunnen blijven tenminste.....de belgische Kim Clijsters speelt dan de finale van de US-OPEN.
We wensen jullie een hele fijna avond en nacht toe!
Liefs, Reline
Ik hoopte vanmorgen dat jullie toch naar het Veluwemeer zouden gaan ondanks de voorspelde wind...het werd immers warm!
Gelukkig deden jullie dat....en nu volgende keer aan denken...picknick meenemen...doe wij ook meestal.....dan ben je aan niks gebonden.
Dat deden wij gisteren ook.....ik vergat nog te zeggen dat in dat sport- en recreatiecentrum ook een groot meer gelegen was van ongeveer 4 km omtrek met een erge mooie natuur errond! We wandelden helemaal rond dat meer!
Wij hadden vandaag de kinderen en kleinkinderen hier.....hebben een hoeveijs gaan smullen en later bij ons een BBQ en heerlijk nagekaart tot in de late uurtjes.
Ik lees dat je vandaag weer zoveel aan je moeder moest denken!
Angel, je mag helemaal geen schuldgevoel hebben...zij ging jou na 2 weken terug bellen.....dan merk je wel hoe het gaat.
Het voornaamste is dat jij stevig in je schoenen staat en goed weet wat je wil en als er veel later meer mogelijk is......bespreek het eerst zeker met Ed.....
Het kan zijn dat jou moeder nu misschien ook nadacht en dat ze alles zoals het nu is , goed vindt.....het is ook voor haar nu allicht veel rustiger.
Fijn dat de dokter jullie zo goed helpt!
Wij gaan vannacht laat slapen, als we wakker kunnen blijven tenminste.....de belgische Kim Clijsters speelt dan de finale van de US-OPEN.
We wensen jullie een hele fijna avond en nacht toe!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede morgen angel en ed
kom je een rustige en gezellige zondag wensen
hoop dat je zo als ik heb kunnen slapen
hier wel regen jy heb geluk gehad dat je gisteren leuke dag had
en dat het weer meeviel
angel en ed tot straks
liefs en knuf
therie
kom je een rustige en gezellige zondag wensen
hoop dat je zo als ik heb kunnen slapen
hier wel regen jy heb geluk gehad dat je gisteren leuke dag had
en dat het weer meeviel
angel en ed tot straks
liefs en knuf
therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede morgen Angel.
Ben erg blij dat je gisteren zo'n fijne dag gehad hebt
Wens je nog een fijne zondag toe.
-

goede morgen Angel,wees maar blij dat jullie gister
een dagje gemaakt hebben.....hier nu regen,
en donker weer,,,,,,
hopelijk heb je goed geslapen,van de buitenlucht......
en ja hoor park tivoli is er nog steeds hoor....berg en dal.....
heb daar over de grens gewerkt,in Kleef......
een mooie omgeving daar,gingen daar veel wandelen,met de dog.
toen had ik er maar 1,duivelsberg,mss ken je het daar ook??
heerlijk pannekoeken eten
fijne zondag.........
groetjes GHYRA
-
Goedemiddag lieve allemaal,
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad gisterenavond Riekske, ik weet het, als je er even uit bent, onder de mensen, muziek erbij, het doet zo goed.
Vaak is het moeilijk wanneer je zo verdrietig bent vanbinnen om eruit te gaan, die drempel over maar als je eenmaal daar bent valt de spanning/stress een eind van je af.
Riekske, je zegt dat jou moeder ook 85 jaar en alleen is, mag ik je vragen .... is je moeder een hele lieve vrouw of ook een "beetje" moeilijk?
Therie, Dolfijntje, Ghyra en Riekske, wat lief, thx.
Ed is nu echt alle kleine dingetjes in het huis aan het nalopen dus straks is ons huisje misschien eindelijk echt helemaal af, dat zou fijn zijn.
Morgenavond gaan we voor het eerst naar het buurthuis en ik moet bekennen dat ik het heel eng vind aangezien ik er geen idee van heb hoe en wat in een buurthuis.
We gaan het zien.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad gisterenavond Riekske, ik weet het, als je er even uit bent, onder de mensen, muziek erbij, het doet zo goed.
Vaak is het moeilijk wanneer je zo verdrietig bent vanbinnen om eruit te gaan, die drempel over maar als je eenmaal daar bent valt de spanning/stress een eind van je af.
Riekske, je zegt dat jou moeder ook 85 jaar en alleen is, mag ik je vragen .... is je moeder een hele lieve vrouw of ook een "beetje" moeilijk?
Therie, Dolfijntje, Ghyra en Riekske, wat lief, thx.
Ed is nu echt alle kleine dingetjes in het huis aan het nalopen dus straks is ons huisje misschien eindelijk echt helemaal af, dat zou fijn zijn.
Morgenavond gaan we voor het eerst naar het buurthuis en ik moet bekennen dat ik het heel eng vind aangezien ik er geen idee van heb hoe en wat in een buurthuis.
We gaan het zien.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
.
Groetjes,
Angel4
-

angel zal best wel leuk zijn ,is denk ik ook vanalles te doen daar....
bij ons zat ik toen op bloemsierkunst,was jammer dat ze dat niet meer deden........
wens je ook een fijne avond.....heb zo een bbq,
maar het regent nog steeds,maar hebben een grote tent gezet
dus we zitten droog.....groetjesssssssssssssss
groetjes GHYRA
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
Angel , gewoon op je af laten komen meisje.Morgenavond gaan we voor het eerst naar het buurthuis en ik moet bekennen dat ik het heel eng vind aangezien ik er geen idee van heb hoe en wat in een buurthuis.
We gaan het zien.
Zal eerst wel best een beetje raar zijn, je kent er waarschijnlijk niemand.
Maar beetje bij beetje bevalt het jullie misschien wel, en dan kunnen jullie er elke week naartoe.
Wens je daar een fijne tijd toe.
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
sorry dat er even niet kon zijn, maar het is hier zo verschrikkelijk druk, vooral de kinderen vragen momenteel extra aandacht en steun van ons. Bovendien moet ik elke week 230km rijden naar mijn werk (dinsdag heen en donderdag terug) en verlies ik ook veel tijd.
Ik heb niet alles kunnen bijlezen, maar zoals ik kan lezen gaat het nu betrekkelijk goed met jullie. Er wordt blijkbaar toch nog steeds vanalles ondernomen en daar ben ik enorm blij om... en je weet het... geef alles zijn tijd... je bent op goede weg!
En wat dat buurthuis betreft, je moet het niet enkel zien om bezig te zijn, maar ook om nieuwe mensen te leren kennen. Je zou het toch eens moeten proberen en zie dan maar wat je er van vindt, baat het niet, het schaadt ook niet hé....
En wat je moeder betreft, ik kan begrijpen dat je het er nog moeilijk mee hebt (het blijft tenslotte je moeder) maar ik vind toch dat je een goede beslissing genomen hebt! Ze heeft het recht niet om jou leven te bepalen, en misschien dat het toch stilaan tot haar doordringd dat er iets mis is...
Het is ook fijn te horen dat je wat uitstappen aan het regelen zijn, en ik hoop dat je binnenkort Ghyra eens kan bezoeken. Zo heb je toch een doel om nog eens naar Arnhem te reizen. En ik kan je verzekeren dat ze een fantastische gastvrouw zal zijn. Ik heb haar eenmaal ontmoet en het is een prachtvrouw!
Maar ik denk dat iedereen hier wel probeert zijn steentje bij te dragen om jullie door deze moeilijke periode te loodsen... en de rest heb je toch allemaal zelf geklaard, en daar mag je terecht fier op zijn! Zo zie je maar dat een mens in sommige situaties sterker is dan men denkt!!!!!
We wensen u en Ed nog fijne en deugddoende dagen en hopen dat jullie alsnog van het leven gaan profiteren... en dat kan in heel gewone dingen, geloof me maar....
Liefs,
Veertje & Falcon
sorry dat er even niet kon zijn, maar het is hier zo verschrikkelijk druk, vooral de kinderen vragen momenteel extra aandacht en steun van ons. Bovendien moet ik elke week 230km rijden naar mijn werk (dinsdag heen en donderdag terug) en verlies ik ook veel tijd.
Ik heb niet alles kunnen bijlezen, maar zoals ik kan lezen gaat het nu betrekkelijk goed met jullie. Er wordt blijkbaar toch nog steeds vanalles ondernomen en daar ben ik enorm blij om... en je weet het... geef alles zijn tijd... je bent op goede weg!
En wat dat buurthuis betreft, je moet het niet enkel zien om bezig te zijn, maar ook om nieuwe mensen te leren kennen. Je zou het toch eens moeten proberen en zie dan maar wat je er van vindt, baat het niet, het schaadt ook niet hé....
En wat je moeder betreft, ik kan begrijpen dat je het er nog moeilijk mee hebt (het blijft tenslotte je moeder) maar ik vind toch dat je een goede beslissing genomen hebt! Ze heeft het recht niet om jou leven te bepalen, en misschien dat het toch stilaan tot haar doordringd dat er iets mis is...
Het is ook fijn te horen dat je wat uitstappen aan het regelen zijn, en ik hoop dat je binnenkort Ghyra eens kan bezoeken. Zo heb je toch een doel om nog eens naar Arnhem te reizen. En ik kan je verzekeren dat ze een fantastische gastvrouw zal zijn. Ik heb haar eenmaal ontmoet en het is een prachtvrouw!
Maar ik denk dat iedereen hier wel probeert zijn steentje bij te dragen om jullie door deze moeilijke periode te loodsen... en de rest heb je toch allemaal zelf geklaard, en daar mag je terecht fier op zijn! Zo zie je maar dat een mens in sommige situaties sterker is dan men denkt!!!!!
We wensen u en Ed nog fijne en deugddoende dagen en hopen dat jullie alsnog van het leven gaan profiteren... en dat kan in heel gewone dingen, geloof me maar....
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...