De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Hey motards
den buldog wacht op de parking van de carrefour te schoten en rijd dan naar Achterbroek
vertrek 9.00 stipt

den buldog wacht op de parking van de carrefour te schoten en rijd dan naar Achterbroek
vertrek 9.00 stipt
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
En toch heb ik het gevoel een goede keuze gemaakt te hebbenFadre schreef:Volgens de buienradar valt er geen regen tussen 11.00 en 20.00uur in de omgeving van Gorinchem vandaag.
genieten manne en hopelijk heeft de buienradar gelijk.
RT
-
hey motards
just terug thuis van de rit met de fadre en odul naar Gorinchem.
heel schoon rit nog iets beter dan de rit naar de Gies in April
deze morgen in de regen naar de carrefour gereden om niemand op te pikken en dan naar Achterbroek waar Odul al stond te trappelen.
dan met de Fadre op kop nog een klein uurtje in de regen gereden en dan werd het droog, geen druppel meer gezien zodus Redtail verkeerd gegokt , de Fadre zijne buienradar had gelijk
dit was een van de beste ritten dit jaar , vakkundig ineen gestoken door de Fadre. veel klein baantjes en dorpjes allemaal langs het water, er zal nog wel een fotoreportage volgen van odul want dien heeft veel foto's genomen. bedankt Fadre ver de schoon rit en ook aan Odul bedankt ver den gezellige dag en ver de foto's
de thuisblijvers hadden ongelijk
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
just terug thuis van de rit met de fadre en odul naar Gorinchem.
heel schoon rit nog iets beter dan de rit naar de Gies in April
deze morgen in de regen naar de carrefour gereden om niemand op te pikken en dan naar Achterbroek waar Odul al stond te trappelen.
dan met de Fadre op kop nog een klein uurtje in de regen gereden en dan werd het droog, geen druppel meer gezien zodus Redtail verkeerd gegokt , de Fadre zijne buienradar had gelijk
dit was een van de beste ritten dit jaar , vakkundig ineen gestoken door de Fadre. veel klein baantjes en dorpjes allemaal langs het water, er zal nog wel een fotoreportage volgen van odul want dien heeft veel foto's genomen. bedankt Fadre ver de schoon rit en ook aan Odul bedankt ver den gezellige dag en ver de foto's
de thuisblijvers hadden ongelijk
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo mannen
vanmorgen vroeg uit de veren want er stond een mooie rit op het programma maar volgens de weersvoorspellingen zou het een sombere en natte dag worden.Om zeven uur opgestaan en het was droog,dus koffiemachientje maar gevuld voor een bakske koffie om de dag te starten.Om acht uur draaide ons lieve heerke het kraantje daarboven open maar tegen het afgesproken uur was het toch ietsje beter en vertrokken we de grens over langs landelijke wegen en pittoreske dorpjes richting Hardinxveld/Giessenburg.Daar was het allemaal versierd zowel straten als de tuintjes,was een wedstrijd geweest tussen de verschillende buurtschappen en iedere buurt had een praalboot gebouwd,was echt wel de moeite om zien.Rustig wat rondgetoerd en dan terug op weg naar huis,op de terugweg nog een stop gemaakt in het Keerpunt om ietsje te eten en te drinken.En toen kwam ook het zonnetje bescheiden achter de wolkjes piepen en plots zag er alles veel mooier uit.Bedankt Fadre voor de prachtige rit die je ineengeknutseld hebt en voor het gezelschap alsook de Buldog.
Groetjes
Ludo

Klaar om te starten

even halte maken en genieten van de omgeving

Kinderdijk,prachtig watergebied waar water geregeld word door de molens

Kinderdijk staat onder bescherming van werelderfgoed

ieder buurtschap heeft een boot opgetuigd voor de wedstrijd

Fadre wilde er al bij kruipen om zijn voetjes te warmen

zelfs de straten werden opgesmukt om indruk te maken

en de voortuintjes ,er waren echt knappe staaltjes van creativiteit te zien

Fadre en Buldog waren ervan onder de indruk en terecht

Fantastische foto en de weerspiegeling in het water,gewoon schitterend

even wat informatie inwinnen bij de plaatselijke inwoonster

nog enkele sfeerbeelden

Op de terugweg nog even een stop maken in het Keerpunt

en de bollen waren er lekker

ondertussen waren er een paar koppels per solex aangekomen

Daar komt ons veerpontje al aangevaren

de oldtimers waren ook nog van stal gehaald voor een rit

Buldog zag het wel zitten en had er zin in

zo ook Fadre en ikzelf

ze staan al gereed voor de vliegende start

maar toch best even wachten tot de val op de wal ligt

Mijn taak zit erop,ik zal me al maar beginnen uitkleden zeker
vanmorgen vroeg uit de veren want er stond een mooie rit op het programma maar volgens de weersvoorspellingen zou het een sombere en natte dag worden.Om zeven uur opgestaan en het was droog,dus koffiemachientje maar gevuld voor een bakske koffie om de dag te starten.Om acht uur draaide ons lieve heerke het kraantje daarboven open maar tegen het afgesproken uur was het toch ietsje beter en vertrokken we de grens over langs landelijke wegen en pittoreske dorpjes richting Hardinxveld/Giessenburg.Daar was het allemaal versierd zowel straten als de tuintjes,was een wedstrijd geweest tussen de verschillende buurtschappen en iedere buurt had een praalboot gebouwd,was echt wel de moeite om zien.Rustig wat rondgetoerd en dan terug op weg naar huis,op de terugweg nog een stop gemaakt in het Keerpunt om ietsje te eten en te drinken.En toen kwam ook het zonnetje bescheiden achter de wolkjes piepen en plots zag er alles veel mooier uit.Bedankt Fadre voor de prachtige rit die je ineengeknutseld hebt en voor het gezelschap alsook de Buldog.
Groetjes
Ludo
Klaar om te starten
even halte maken en genieten van de omgeving
Kinderdijk,prachtig watergebied waar water geregeld word door de molens
Kinderdijk staat onder bescherming van werelderfgoed
ieder buurtschap heeft een boot opgetuigd voor de wedstrijd
Fadre wilde er al bij kruipen om zijn voetjes te warmen
zelfs de straten werden opgesmukt om indruk te maken
en de voortuintjes ,er waren echt knappe staaltjes van creativiteit te zien
Fadre en Buldog waren ervan onder de indruk en terecht
Fantastische foto en de weerspiegeling in het water,gewoon schitterend
even wat informatie inwinnen bij de plaatselijke inwoonster
nog enkele sfeerbeelden
Op de terugweg nog even een stop maken in het Keerpunt
en de bollen waren er lekker
ondertussen waren er een paar koppels per solex aangekomen
Daar komt ons veerpontje al aangevaren
de oldtimers waren ook nog van stal gehaald voor een rit
Buldog zag het wel zitten en had er zin in
zo ook Fadre en ikzelf
ze staan al gereed voor de vliegende start
maar toch best even wachten tot de val op de wal ligt
Mijn taak zit erop,ik zal me al maar beginnen uitkleden zeker
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
http://www.gondelvaart.nl/Fadre schreef:Even Googlenen naar "Gondelvaart Giessenburg" en mooie foto's van dit jaarlijks gebeurtenis te zien.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
hey motards
ZONDAG 19 SEPTEMBER rit naar de Ardennen rond de 480 km
vertrek COR leugenberg stipt 8 uur
vertrek parking Waarloos op de autostrade naar Brussel stipt 8.30
breng wa eten en drinken mee maar er word toch genoeg gestopt
100 km autostrade s'morgens
50 km s'avonds
NAARWAAR ??? NAMEN-DINANT-ROCHEFORT-ST-HUBERT-HOUFFALIZE-
LA ROCHE en ANDENNE-MARCHE enFAMENNE-HOTTON-BARVAUX-HAMOIR-TINLOT-HUY-HANNUT-ST TRUIDEN-HERKdeSTAD-DIEST-dan richting GEEL en autostrade naar ANTWERPEN
DIT ZAL MISCHIEN EEN VAN DE LAATSTE ARDENNENRITJES WORDEN DIT JAAR want in Oktober beginnen de bladeren te vallen
dus voor degene die zin hebben
groetjes den buldog

ZONDAG 19 SEPTEMBER rit naar de Ardennen rond de 480 km
vertrek COR leugenberg stipt 8 uur
vertrek parking Waarloos op de autostrade naar Brussel stipt 8.30
breng wa eten en drinken mee maar er word toch genoeg gestopt
100 km autostrade s'morgens
50 km s'avonds
NAARWAAR ??? NAMEN-DINANT-ROCHEFORT-ST-HUBERT-HOUFFALIZE-
LA ROCHE en ANDENNE-MARCHE enFAMENNE-HOTTON-BARVAUX-HAMOIR-TINLOT-HUY-HANNUT-ST TRUIDEN-HERKdeSTAD-DIEST-dan richting GEEL en autostrade naar ANTWERPEN
DIT ZAL MISCHIEN EEN VAN DE LAATSTE ARDENNENRITJES WORDEN DIT JAAR want in Oktober beginnen de bladeren te vallen
dus voor degene die zin hebben
groetjes den buldog

-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Dju dju Buldog,ik kan er weer ni bij zijn,
nogthans één van mijn favoriete ritrichtingen
Zit met moeder de vrouw in het diepe Limburg
voor een verjaardagsfeestje van een colega ( 40j).
Zaterdag al op hotel dan eten en boemelen,tot in de late uurtjes waarschijnlijk,oogjes en hoofdje wa laten rusten, morgend onbijt op zond
en dan richting thuis.
Dan zitten jullie al dik tussen het groen of langs de Maas te bollen( tegen een sappige snelheid mag ik hopen!!)
Deju deju toch he
of gaan jullie op mij wachten
RT

nogthans één van mijn favoriete ritrichtingen
Zit met moeder de vrouw in het diepe Limburg
voor een verjaardagsfeestje van een colega ( 40j).
Zaterdag al op hotel dan eten en boemelen,tot in de late uurtjes waarschijnlijk,oogjes en hoofdje wa laten rusten, morgend onbijt op zond
en dan richting thuis.
Dan zitten jullie al dik tussen het groen of langs de Maas te bollen( tegen een sappige snelheid mag ik hopen!!)
Deju deju toch he
of gaan jullie op mij wachten
RT
-
spijtig da ger ni kunt bij zijn maat kwist dat da iet ver a was, de week nadien kan ik ni, wie wet mischin nog is in oktober
en ja was een sappige snelheid ver den ene te rap en ver den andere te traag , ge kent mij he , ik zen zo gene vlieger
tot de volgende en kapt a zatd ni laveloos he
en ja was een sappige snelheid ver den ene te rap en ver den andere te traag , ge kent mij he , ik zen zo gene vlieger
tot de volgende en kapt a zatd ni laveloos he
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
louke ook weer eens langs geweest en een tourke gaan doen
Zeg frankje de smokkelroute waar kan je die ergens beginnen en hoeveel km ongeveer , die heb ik nog ni gedaan.
Zo te zien aan den odul zijn mooie foto's en verslag was het weer een prachtige rit met heel wat meevallers die het geheel helemaal de moeite maakte met al die versieringen,solexen en oldtimers.
Wij hadden zaterdag een prachtige dag om naar Burg-Reuland te rijden langs een mooi parcour door RT3 uitgestippeld .
Ginder een overvloed aan eten in hotel Weiss waardoor ik weeral 2 kilo ben bijgekomen.
Zondag sloeg de terugrit wa tegen , tot 11u droog en langs mooie wegen maar dan beginnen regenen en soms kletterde het er uit.Dan de autostrade opgegaan en eraf in Tongeren om te gaan eten maar het bleef verdomme maar gieten.
Dan maar terug verder langs de autobaan tot in Herentals-West daar klaarde het op en heb ik terug binnenwegen genomen om rond 5u terug thuis aan te komen.
Zal morgen nog wa fotokes plaatsen maar moet ze eerst nog uit mijne camera krijgen en bijwerken

Zondag kan ik ook ni mee want dan is het een rit met de club van GM.
Voor diegene die mee kunnen , de 26 is het voor de 3de maal het griezeltreffen dat we al 2x hebben meegereden .
Zeg frankje de smokkelroute waar kan je die ergens beginnen en hoeveel km ongeveer , die heb ik nog ni gedaan.
Zo te zien aan den odul zijn mooie foto's en verslag was het weer een prachtige rit met heel wat meevallers die het geheel helemaal de moeite maakte met al die versieringen,solexen en oldtimers.
Wij hadden zaterdag een prachtige dag om naar Burg-Reuland te rijden langs een mooi parcour door RT3 uitgestippeld .
Ginder een overvloed aan eten in hotel Weiss waardoor ik weeral 2 kilo ben bijgekomen.
Zondag sloeg de terugrit wa tegen , tot 11u droog en langs mooie wegen maar dan beginnen regenen en soms kletterde het er uit.Dan de autostrade opgegaan en eraf in Tongeren om te gaan eten maar het bleef verdomme maar gieten.
Dan maar terug verder langs de autobaan tot in Herentals-West daar klaarde het op en heb ik terug binnenwegen genomen om rond 5u terug thuis aan te komen.
Zal morgen nog wa fotokes plaatsen maar moet ze eerst nog uit mijne camera krijgen en bijwerken
Zondag kan ik ook ni mee want dan is het een rit met de club van GM.
Voor diegene die mee kunnen , de 26 is het voor de 3de maal het griezeltreffen dat we al 2x hebben meegereden .
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.