Mijn Papsje....
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goede avond lieve allemaal,
Hebben jullie ook zulke problemen om op het forum te geraken?
Het zal een tijdelijk iets zijn, misschien een beetje overbelast.
Morgen wordt het volgens de weersvoorspellers best mooi weer dus willen Ed en ik er dan even uit gaan, gewoon even naar Elburg of Veluwemeer.
Heerlijk als dat nog zou kunnen, een echte rijkdom.
Vandaag naar de tandarts geweest (voor de derde keer in 4 of 5 dagen tijd) en ik heb wel blauwe plekken in mijn mond maar het is voor een goeie zaak ..... een goed gebid.
Wens iedereen een hele fijne avond toe en voor straks een hele goede nacht.
(fijn dat jullie hier ook nog zijn, thx).
Hebben jullie ook zulke problemen om op het forum te geraken?
Het zal een tijdelijk iets zijn, misschien een beetje overbelast.
Morgen wordt het volgens de weersvoorspellers best mooi weer dus willen Ed en ik er dan even uit gaan, gewoon even naar Elburg of Veluwemeer.
Heerlijk als dat nog zou kunnen, een echte rijkdom.
Vandaag naar de tandarts geweest (voor de derde keer in 4 of 5 dagen tijd) en ik heb wel blauwe plekken in mijn mond maar het is voor een goeie zaak ..... een goed gebid.
Wens iedereen een hele fijne avond toe en voor straks een hele goede nacht.
(fijn dat jullie hier ook nog zijn, thx).
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
ik ben enorm blij dat jullie de draad terug hebben opgenomen... stilaan terug een beetje innerlijke rust!
Je hebt een moeilijke tijd achter de rug, van het ruwe gesteente ga je nu stilaan over op een kasseiweg en hopelijk wordt in de toekomst jullie pad helemaal gladgestreken.
Enkele maanden geleden zou je er nooit in geloofd hebben, maar zie waar je nu staat! Proficiat, en uiteindelijk heb je het allemaal zelf moeten doen. We kunnen dan nog zoveel raad geven, maar uiteindelijk moeten jullie het wel doen hé! Ik heb daar enorm veel bewondering voor.
Ook bedankt om nu toch even van je te laten horen op Babbel. Maar voel je tot niks verplicht! Doe het gewoon als je je er goed bij voelt. Iedereen op sennet heeft wel moeilijke dingen dingen meegemaakt in hun leven en misschien daarom dat we elkaar zo goed begrijpen!
Jullie doen dat goed en we wensen jullie dan ook alle geluk van de wereld toe in je verdere leven... geniet van de kleine dingen des levens... en van elkaar....
Liefs,
Veertje & Falcon
ik ben enorm blij dat jullie de draad terug hebben opgenomen... stilaan terug een beetje innerlijke rust!
Je hebt een moeilijke tijd achter de rug, van het ruwe gesteente ga je nu stilaan over op een kasseiweg en hopelijk wordt in de toekomst jullie pad helemaal gladgestreken.
Enkele maanden geleden zou je er nooit in geloofd hebben, maar zie waar je nu staat! Proficiat, en uiteindelijk heb je het allemaal zelf moeten doen. We kunnen dan nog zoveel raad geven, maar uiteindelijk moeten jullie het wel doen hé! Ik heb daar enorm veel bewondering voor.
Ook bedankt om nu toch even van je te laten horen op Babbel. Maar voel je tot niks verplicht! Doe het gewoon als je je er goed bij voelt. Iedereen op sennet heeft wel moeilijke dingen dingen meegemaakt in hun leven en misschien daarom dat we elkaar zo goed begrijpen!
Jullie doen dat goed en we wensen jullie dan ook alle geluk van de wereld toe in je verdere leven... geniet van de kleine dingen des levens... en van elkaar....
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Falcon, ik heb zelf besloten weer langzaam maar zeker terug te keren naar het babbelhoekje omdat ik los moet zien te komen van al het verdriet van de afgelopen jaren.
Ed en ik moeten opnieuw beginnen maar nu echt voor ons tweetjes.
Ik vind het heel eng en ben heel blij dat jullie me nog niet los laten maar op den duur zal het toch echt moeten.
Vandaar dat ik nu zowel het babbelhoekje aandoe als hier, inmiddels mijn veilige en vertrouwde vrienden hoekje.
Ik kan jullie allemaal niet zeggen hoeveel jullie voor mij betekend hebben ..... zoveel, zo warm, zo geweldig en als we niet zover uit elkaar hadden gewoond was ik iedereen persoonlijk gaan bedanken.
Maar oké, het mag (helaas) niet zo zijn.
Vandaag wordt het best een mooi weer dag en wij gaan dus zometeen door Elburg wandelen, er gewoon even lekker uit.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Falcon, ik heb zelf besloten weer langzaam maar zeker terug te keren naar het babbelhoekje omdat ik los moet zien te komen van al het verdriet van de afgelopen jaren.
Ed en ik moeten opnieuw beginnen maar nu echt voor ons tweetjes.
Ik vind het heel eng en ben heel blij dat jullie me nog niet los laten maar op den duur zal het toch echt moeten.
Vandaar dat ik nu zowel het babbelhoekje aandoe als hier, inmiddels mijn veilige en vertrouwde vrienden hoekje.
Ik kan jullie allemaal niet zeggen hoeveel jullie voor mij betekend hebben ..... zoveel, zo warm, zo geweldig en als we niet zover uit elkaar hadden gewoond was ik iedereen persoonlijk gaan bedanken.
Maar oké, het mag (helaas) niet zo zijn.
Vandaag wordt het best een mooi weer dag en wij gaan dus zometeen door Elburg wandelen, er gewoon even lekker uit.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik ben even komen piepen.
Wij hadden het de laatste dagen ook moeilijk maar toevallig hadden we enkele dagen aan zee geboekt.
Angel....moest het jullie lukken....het is u prachtig weer.....nu aan zee....de zee doet wonderen....ik wou dat je ernaar toe kon....
Wij deden gisteren en vanmorgen een fikse strandwandeling en jullie deden die in gedachten allemaal mee!!
Heb nu juist garnaaltjes gepeld en Franske is ze aa het klaarmaken met tomaat en mayonaise.
Ik wens jullie og een hele fijne dag toe8
Liefs, Relie
Ik ben even komen piepen.
Wij hadden het de laatste dagen ook moeilijk maar toevallig hadden we enkele dagen aan zee geboekt.
Angel....moest het jullie lukken....het is u prachtig weer.....nu aan zee....de zee doet wonderen....ik wou dat je ernaar toe kon....
Wij deden gisteren en vanmorgen een fikse strandwandeling en jullie deden die in gedachten allemaal mee!!
Heb nu juist garnaaltjes gepeld en Franske is ze aa het klaarmaken met tomaat en mayonaise.
Ik wens jullie og een hele fijne dag toe8
Liefs, Relie
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
fijne dag lieverd in elburg
hopelijk ben je gegaan met dit mooie weer
wat heb je erg lief geschreven
maar lieverd dit doen wij met liefde
en ik ben zo blij dat je er stapje voor stapje uitgeraakt
met ons om jou heen
wij beschermen jou lieverd
en hoop dat je die nare dingen achter jou kan laten
stop het in een doosje zoals ik het heb gedaan
misschien dat het doosje ooit te voorschijn komt
beter van niet
en begin een nieuw leven samen met jou ed
ik weet je kan het
je zal zien hoe mooi het leven is meiske
doe het zo als wij
trek er op uit met de kerst en oudjaar
je zal zien hoe fijn dat is
vele mensen trekken erop uit met die <moeilijke >dagen
wij doen het ook
en zie zelfs ik ben weg met mijn verjaardag bewust
zo hoef ik mij niet te ergeren
probeer deze stap te zetten lieverd
als ik het kan dan kan jij het ook ik weet het zeker
knuffie riekske
hopelijk ben je gegaan met dit mooie weer
wat heb je erg lief geschreven
maar lieverd dit doen wij met liefde
en ik ben zo blij dat je er stapje voor stapje uitgeraakt
met ons om jou heen
wij beschermen jou lieverd
en hoop dat je die nare dingen achter jou kan laten
stop het in een doosje zoals ik het heb gedaan
misschien dat het doosje ooit te voorschijn komt
beter van niet
en begin een nieuw leven samen met jou ed
ik weet je kan het
je zal zien hoe mooi het leven is meiske
doe het zo als wij
trek er op uit met de kerst en oudjaar
je zal zien hoe fijn dat is
vele mensen trekken erop uit met die <moeilijke >dagen
wij doen het ook
en zie zelfs ik ben weg met mijn verjaardag bewust
zo hoef ik mij niet te ergeren
probeer deze stap te zetten lieverd
als ik het kan dan kan jij het ook ik weet het zeker
knuffie riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel fijne avond...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.......
hopelijk hebben jullie genoten van de zon.....
geniet ervan, de zomerse dagen,....
tot morgen.......knuffie....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Lieve allemaal,
Wij hebben een leuke dag gehad, zijn inderdaad naar Elburg geweest en ik had verkeerde schoenen aangetrokken maar ben lekker blijven lopen.
Toen we eindelijk bij de auto terug waren deed ik de schoentjes uit en auw .... een blaar
Geeft niets want dat trekt ook zo weer weg en ik vind het gewoon belangrijk er een beetje leuk uit te zien.
Riekske, je schrijft dat we er met de feestdagen op uit moeten gaan maar lieverd, daar hebben we geen geld voor want anders hadden we dat ook gedaan.
Helaas (zoals heel veel mensen) zijn wij (als bedrijf) ook de dupe van de resessie geworden, vandaar.
Het zal wel goed komen met de tijd, we hebben het goed en dat is heel belangrijk.
Ik heb al heel veel gezocht op internet en bijvoorbeeld de hotelletjes worden heel goedkoop aangeprezen maar als je bij het eind komt (de afrekening) komen er veel dingen bij zodat het nog behoorlijk duur wordt dus dat kan niet.
We zullen wel zien hoe we eruit kunnen komen in die periode.
Ik ga nu afsluiten en tv kijken en wens iedereen nog een hele fijne avond en een hele goede nacht toe.
Wij hebben een leuke dag gehad, zijn inderdaad naar Elburg geweest en ik had verkeerde schoenen aangetrokken maar ben lekker blijven lopen.
Toen we eindelijk bij de auto terug waren deed ik de schoentjes uit en auw .... een blaar
Geeft niets want dat trekt ook zo weer weg en ik vind het gewoon belangrijk er een beetje leuk uit te zien.
Riekske, je schrijft dat we er met de feestdagen op uit moeten gaan maar lieverd, daar hebben we geen geld voor want anders hadden we dat ook gedaan.
Helaas (zoals heel veel mensen) zijn wij (als bedrijf) ook de dupe van de resessie geworden, vandaar.
Het zal wel goed komen met de tijd, we hebben het goed en dat is heel belangrijk.
Ik heb al heel veel gezocht op internet en bijvoorbeeld de hotelletjes worden heel goedkoop aangeprezen maar als je bij het eind komt (de afrekening) komen er veel dingen bij zodat het nog behoorlijk duur wordt dus dat kan niet.
We zullen wel zien hoe we eruit kunnen komen in die periode.
Ik ga nu afsluiten en tv kijken en wens iedereen nog een hele fijne avond en een hele goede nacht toe.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede morgen angelique
fijn dat jullie mooie dag gehad hebben
en met een blaar ,zal erg pijn gedaan hebben hè
maar je was erop uit
goede zo meisje
en je schrijft op het eind komt er van alles bij
nee bij ons niet
wij nemen altijd een valk hotel
en ik boek en er komt niks meer bij
maar ja ik snap jullie wel lieverd
is jammer voor jullie
sterkte maatje voor deze dag alweer
en het zonneke komt ,wordt warm
wij gaan vanmiddag ook lekker naar de markt op terrasje
aapjes kijken
knuffie riekske
fijn dat jullie mooie dag gehad hebben
en met een blaar ,zal erg pijn gedaan hebben hè
maar je was erop uit
goede zo meisje
en je schrijft op het eind komt er van alles bij
nee bij ons niet
wij nemen altijd een valk hotel
en ik boek en er komt niks meer bij
maar ja ik snap jullie wel lieverd
is jammer voor jullie
sterkte maatje voor deze dag alweer
en het zonneke komt ,wordt warm
wij gaan vanmiddag ook lekker naar de markt op terrasje
aapjes kijken
knuffie riekske

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel een blaar gelopen
als je ver moet lopen
dat is het voornaamste......
een hele goede morgen.....de zon is er al
weer wat energie opdoen voor de winter
fijne dag.,,,,,,geniet ervan
groetjes GHYRA
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede morgen angel en ed
kom jullie een fyne zonnige dag wensen geniet van de zon
angel heb geen fut geen ennergie alles doet pyn
hoop morgen een oplossing komt met myn arm en schouder
word wild van de pyn
liefs van therie
kom jullie een fyne zonnige dag wensen geniet van de zon
angel heb geen fut geen ennergie alles doet pyn
hoop morgen een oplossing komt met myn arm en schouder
word wild van de pyn