NEW-YORK
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
New-York, rustige een aangename avond gewenst.
En voor later, slaap wel.
‘k Ben gisteren niet bij je geraakt. Reden?
‘k Had de bétaversie van Internet Explorer op mijn laptop gezet en die zag het in de loop van de namiddag niet meer zitten.
Dus onmogelijk nog verbinding te krijgen met het internet.
Na de herstelling van Windows was het al veel te laat geworden om nog op bezoek te komen.
Les geleerd. ‘k Zal best wachten met IE9 tot de volledig op punt gestelde versie wordt vrijgegeven.
Greetz. ~~Egel~~

En voor later, slaap wel.
‘k Ben gisteren niet bij je geraakt. Reden?
‘k Had de bétaversie van Internet Explorer op mijn laptop gezet en die zag het in de loop van de namiddag niet meer zitten.
Dus onmogelijk nog verbinding te krijgen met het internet.
Na de herstelling van Windows was het al veel te laat geworden om nog op bezoek te komen.
Les geleerd. ‘k Zal best wachten met IE9 tot de volledig op punt gestelde versie wordt vrijgegeven.
Greetz. ~~Egel~~

Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
New-york, nog een fijne zonnige dag

Groetjes~~Assa
ps:Een mooie oefening echt waar
maar assa is iemand recht voor de vuist,
het spijt mij maar zo een mannen dat opgefokt zijn vol hormonen zeggen mij niets,ik zie graag mooie mannen,en geloof mij ik kan er van genieten als ik een mooie man zie,maar macho's nee niets voor mij

Groetjes~~Assa
ps:Een mooie oefening echt waar
het spijt mij maar zo een mannen dat opgefokt zijn vol hormonen zeggen mij niets,ik zie graag mooie mannen,en geloof mij ik kan er van genieten als ik een mooie man zie,maar macho's nee niets voor mij
Groetjes van assa