De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
hahahahahaha
Ik stel het mij al voor , de frans op den draaimolen op zone mini harley davidson aan 't graaien naar de flosh , lucienne ,lucienne mag ik nog eens

Voor mij gaat het nog altijd ni om te rijden zie nog te veel af van de pijn in mijn nek en schouders.
Is al wel iets beter nadat ik gisteren ben gemarteld door de kinesist die mij langs alle kanten heeft gekraakt .
Deze morgen een uur liggen weken in het bad en dat heeft ook al wat geholpen .
Ja PPG da medicament ken ik ni zene en met die 38 % alcool erin gaat da ni goe komen , ik neem voor de pijn paracetamol en dat helpt redelijk en ook nog epsipam das een spierontspanner die de docteres heeft voorgeschreven.
Becherovka wordt meestal koud geserveerd en vaak gebruikt als hulpmiddel bij de spijsvertering . Het kan ook worden geserveerd met tonic , een drankje dat bekend staat als een beton (Becherovka + Tonic) ( Tsjechische voor " concrete "). Het wordt gebruikt in een aantal voormalige Oostblok -landen als een huis remedie voor artritis

Ik stel het mij al voor , de frans op den draaimolen op zone mini harley davidson aan 't graaien naar de flosh , lucienne ,lucienne mag ik nog eens
Voor mij gaat het nog altijd ni om te rijden zie nog te veel af van de pijn in mijn nek en schouders.
Is al wel iets beter nadat ik gisteren ben gemarteld door de kinesist die mij langs alle kanten heeft gekraakt .
Deze morgen een uur liggen weken in het bad en dat heeft ook al wat geholpen .
Ja PPG da medicament ken ik ni zene en met die 38 % alcool erin gaat da ni goe komen , ik neem voor de pijn paracetamol en dat helpt redelijk en ook nog epsipam das een spierontspanner die de docteres heeft voorgeschreven.
Becherovka wordt meestal koud geserveerd en vaak gebruikt als hulpmiddel bij de spijsvertering . Het kan ook worden geserveerd met tonic , een drankje dat bekend staat als een beton (Becherovka + Tonic) ( Tsjechische voor " concrete "). Het wordt gebruikt in een aantal voormalige Oostblok -landen als een huis remedie voor artritis
Laatst gewijzigd door Benson op 02 okt 2010, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Zo 'n mooi weer buiten en ik zit hier verdorie binnen met die stomme pijnlijke nek , kan verdorie zelf ni gaan wandelen want elke stap dat ik doe is een pijnscheut grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Ja Benson, da valt ni mee... mijne rug is ook nog ni 100%, maar rijden gaat toch al goe zonder steungordel.. dus valt nog wel mee.
Vandaag idd prachtweer, maar kon ook niet weg... vrouwtje moet werken en ik had belooft van hier in huis nog een karweitje op te knappen dat al een paar weken was blijven staan.
En belofte maakt schuld he...
Laat Fatima u maar goe swanjeren... masseren.. enz... dan komt da allemaal dik in orde.. of just ni
Keep the rubber down !!
Vandaag idd prachtweer, maar kon ook niet weg... vrouwtje moet werken en ik had belooft van hier in huis nog een karweitje op te knappen dat al een paar weken was blijven staan.
En belofte maakt schuld he...
Laat Fatima u maar goe swanjeren... masseren.. enz... dan komt da allemaal dik in orde.. of just ni
Keep the rubber down !!
-
Ik zal da best aan de masseur (kinesyst) overlaten R3T want als fatima daar moet aan beginnen ben ik misschien helemaal kreupel

Laatst gewijzigd door Benson op 04 okt 2010, 17:45, 3 keer totaal gewijzigd.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Hola manne,
Terug van de waarschijnlijk laatste( aan dit tempo) Ardennenrit van dit seizoen,
nu was het nog goed doenbaar maar de bomen verliezen aan een snel tempo hun haar en dat kan tricky worden
Voor dag en dauw kreeg ik al een telef. van Skydiver
dat hij moest passen voor deze rit wegens platte band...... spijtig

Om 9u kwam op het RVP onze vaste gastrijder met duo aan
R&S en........ welle weg ( 9u30)
Na enkele km's kwamen we tot de vaststelling dat de gedownloade rit
wat teveel u-turns aangaf en dan hebben we maar
onmiddellijk besloten van op den wilden boef met als koprijder R
een michelin kaart als GPS en als navigator S onze weg te vervolgen.
Ik moet jullie er zeker niet op wijzen dat het gevolg ervan een zeeeer pittig ritje geworden is waar ritje "Biker Ranch Eifel" nog een klein kindje
was ten opzichte van deze rit,waarvoor "muchos grasias" kweet ni of dat da just is zene
R
Na 3stops ,vele bochten ,prachtige vergezichten,mooi zonnig en warm weer, +- 450km's en 16u30 terug thuis.Nog de laatste km's verbroederd met wat koffie drinkende HD riders, foto's volgen mss nog, hangt van S af
Een voor mij een geslaagde daguitstap
RT 
Terug van de waarschijnlijk laatste( aan dit tempo) Ardennenrit van dit seizoen,
nu was het nog goed doenbaar maar de bomen verliezen aan een snel tempo hun haar en dat kan tricky worden
Voor dag en dauw kreeg ik al een telef. van Skydiver
dat hij moest passen voor deze rit wegens platte band...... spijtig
Om 9u kwam op het RVP onze vaste gastrijder met duo aan
R&S en........ welle weg ( 9u30)
Na enkele km's kwamen we tot de vaststelling dat de gedownloade rit
wat teveel u-turns aangaf en dan hebben we maar
onmiddellijk besloten van op den wilden boef met als koprijder R
een michelin kaart als GPS en als navigator S onze weg te vervolgen.
Ik moet jullie er zeker niet op wijzen dat het gevolg ervan een zeeeer pittig ritje geworden is waar ritje "Biker Ranch Eifel" nog een klein kindje
was ten opzichte van deze rit,waarvoor "muchos grasias" kweet ni of dat da just is zene
Na 3stops ,vele bochten ,prachtige vergezichten,mooi zonnig en warm weer, +- 450km's en 16u30 terug thuis.Nog de laatste km's verbroederd met wat koffie drinkende HD riders, foto's volgen mss nog, hangt van S af
Een voor mij een geslaagde daguitstap
Laatst gewijzigd door redtail op 03 okt 2010, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Awel ik heb dat probleem ook en ik heb verder geen geduld,spijtig want het zijn er veel en zeer mooifrankje schreef:vandaag mijn jaarlijkse verplichting nagekomen,naar de kermis met de kleindochter.ook van de daad een deugt gemaakt en een testrit gedaan met een andere moto,ik heb daar fotos van maar om een of andere reden werkt het sisteem om fotos in mijn bericht te plaatsen niet.
RT
-
Ja redtail ik lees dat je een mooie rit hebt gehad terwijl ik hier thuis mij zat te vervelen mé mijne kop die ik bijna ni kon bewegen door die stijve nek , amaai dan heb ik liever iets anders stijf , daar ben je veel vlugger van af
Gelukkig gaat het vandaag al veel beter , morgen nog eens naar de martelbank bij de kiné en dan komt het wel goed .
Zaterdag 16 october
is het de 7de rit van de friends en deze gaat naar de noorderkempen
Voor een drankje en een hapje zijn er de nodige stopplaatsen voorzien.
Samenkomst om 9u en vertrek 9u 30
Café Familia
Adolf Mortelmansstraat , 18
2160 Wommelgem
Voor wie dat nog ni weet zijn ik sta om 8u 45 op de grote parking met fruitwinkel aan het rond punt te Wommelgem en vertrek daar om 9u naar zaal Familia
Rijden al mee :
- Benson
Wie nog
En denk er aan om langs de naftstatie te gaan.

Gelukkig gaat het vandaag al veel beter , morgen nog eens naar de martelbank bij de kiné en dan komt het wel goed .
Zaterdag 16 october
is het de 7de rit van de friends en deze gaat naar de noorderkempen
Voor een drankje en een hapje zijn er de nodige stopplaatsen voorzien.
Samenkomst om 9u en vertrek 9u 30
Café Familia
Adolf Mortelmansstraat , 18
2160 Wommelgem
Voor wie dat nog ni weet zijn ik sta om 8u 45 op de grote parking met fruitwinkel aan het rond punt te Wommelgem en vertrek daar om 9u naar zaal Familia
Rijden al mee :
- Benson
Wie nog
En denk er aan om langs de naftstatie te gaan.

Laatst gewijzigd door Benson op 11 okt 2010, 19:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
RT
Stapt maar ni te veel of ge geraakt ni meer op uwen brommer
Amuzeer u dat w-e
Stapt maar ni te veel of ge geraakt ni meer op uwen brommer
Amuzeer u dat w-e
-
Start: 31/10/2010 08:00
Toeristische bepijlde rondrit van 185 km
Herfstrit 2010 georganiseerd door v.z.w. Hartrijders-Hamme
t.v.v. Vlaamse Vereniging Autisme
Zondag 31 oktober tussen 8u00 en 11u00
Inschrijvingsprijs : € 8,00 (piloot) - € 5,00 (duo)
Inschrijvingen :
Café De Klok, Schelderoute, De Zwaan, Reinaert
Café 'T Moleken & De Vier Gekroonden
Moerzeke-Dorp 9220 Hamme
Voorinschrijvingen :
Zondag 24 oktober en zaterdag 30 oktober
telkens van 14u00 tot 18u00 in café De Klok, Moerzeke-Dorp 9220 Hamme
Toeristische bepijlde rondrit van 185 km
Herfstrit 2010 georganiseerd door v.z.w. Hartrijders-Hamme
t.v.v. Vlaamse Vereniging Autisme
Zondag 31 oktober tussen 8u00 en 11u00
Inschrijvingsprijs : € 8,00 (piloot) - € 5,00 (duo)
Inschrijvingen :
Café De Klok, Schelderoute, De Zwaan, Reinaert
Café 'T Moleken & De Vier Gekroonden
Moerzeke-Dorp 9220 Hamme
Voorinschrijvingen :
Zondag 24 oktober en zaterdag 30 oktober
telkens van 14u00 tot 18u00 in café De Klok, Moerzeke-Dorp 9220 Hamme
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Redtail ,
Zou kunnen dat 31/10 een vrije zondag is , dan wil ik nog wel eens meerijden .Heb wel slechte herrinering aan deze rit , moto kapot en paar maanden op stukken moeten wachten .
Dus als wij nog ni naar de zaal gaan ben ik er bij .
Gr
PPG
Zou kunnen dat 31/10 een vrije zondag is , dan wil ik nog wel eens meerijden .Heb wel slechte herrinering aan deze rit , moto kapot en paar maanden op stukken moeten wachten .
Dus als wij nog ni naar de zaal gaan ben ik er bij .
Gr
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
Ja mannen als er niks tussen komt en het is redelijk weer ben ik er met de herfstrit ook bij want die doe ik al jaren mee .
Ja PPG hopelijk laat uwe Guzzi je deze keer weer ni in de steek zoals vorige maal , maar indien hij weer koppig doet spring je maar bij den RT achterop

Ja PPG hopelijk laat uwe Guzzi je deze keer weer ni in de steek zoals vorige maal , maar indien hij weer koppig doet spring je maar bij den RT achterop

-
PPG schreef:Redtail ,
Dus als wij nog ni naar de zaal gaan ben ik er bij .snap ik ni
Gr
PPG
Ik rij wel enkel alst ni regend
Laatst gewijzigd door redtail op 05 okt 2010, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.