Mijn Papsje....
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Angel kom je een fijne dag toewensen.
Je hebt de groetjes van Riekske.
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemiddag lieve allemaal,
Ik heb nu al verschillende malen "mooi weer" gelezen maar we zitten hier in de verkeerde hoek dan want hier is het echt herfstweer en best koud, geen zonnetje te zien en die komt hier vandaag volgens mij ook niet.
Ik ben een beetje laat want vandaag is Ed jarig en dat betekend natuurlijk enige drukte.
Riekske met vakantie, ik hoop dat het een heerlijke vakantie mag zijn.
Ja, ik ben om jullie gaan geven en dat durf ik zomaar in het openbaar te zeggen, ik ben dus toch aan het veranderen en meer open aan het worden, zeg meer wat ik voel en denk.
Vanmiddag/avond gaan we (de zoon van Ed met zijn vrouw en kind .... en mijn moeder) gourmetten.
Ik zie er wat betreft mijn moeder wel tegenop want ze is weer zo tekeer aan het gaan, mijn nachten zijn dan ook werkelijk nachten vol nachtmerries.
De tranen branden achter mijn ogen van verdriet en vermoeidheid en ik kan er echt niet mee omgaan.
Ik vind haar zielig maar erger nog ..... ik ben bang voor haar en mijdt dat liever.
Maar dat is al de hele tijd zo en ondanks mijn afstandelijkheid blijft ze de aanval (daar lijkt het in ieder geval op al is het waarschijnlijk niet zo) inzetten.
We zullen het wel overleven vandaag want Ed z'n verjaardag moet leuk zijn, dat verdient hij ....
Iedereen nog een hele fijne dag toegewenst en genieten jullie maar van het mooie weer (daar bij jullie he).
Ik heb nu al verschillende malen "mooi weer" gelezen maar we zitten hier in de verkeerde hoek dan want hier is het echt herfstweer en best koud, geen zonnetje te zien en die komt hier vandaag volgens mij ook niet.
Ik ben een beetje laat want vandaag is Ed jarig en dat betekend natuurlijk enige drukte.
Riekske met vakantie, ik hoop dat het een heerlijke vakantie mag zijn.
Ja, ik ben om jullie gaan geven en dat durf ik zomaar in het openbaar te zeggen, ik ben dus toch aan het veranderen en meer open aan het worden, zeg meer wat ik voel en denk.
Vanmiddag/avond gaan we (de zoon van Ed met zijn vrouw en kind .... en mijn moeder) gourmetten.
Ik zie er wat betreft mijn moeder wel tegenop want ze is weer zo tekeer aan het gaan, mijn nachten zijn dan ook werkelijk nachten vol nachtmerries.
De tranen branden achter mijn ogen van verdriet en vermoeidheid en ik kan er echt niet mee omgaan.
Ik vind haar zielig maar erger nog ..... ik ben bang voor haar en mijdt dat liever.
Maar dat is al de hele tijd zo en ondanks mijn afstandelijkheid blijft ze de aanval (daar lijkt het in ieder geval op al is het waarschijnlijk niet zo) inzetten.
We zullen het wel overleven vandaag want Ed z'n verjaardag moet leuk zijn, dat verdient hij ....
Iedereen nog een hele fijne dag toegewenst en genieten jullie maar van het mooie weer (daar bij jullie he).
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

proficiat met ed ,angel wens je een fijne dag,
en eet smakelijk allemaal samen........
maak er wat gezelligs van
hier ook geen zon,wel voorspeld......maar dik bewolkt.....
neem straks een lekkere borrel op jullie,
jij ook????
dikke kuzzzzzzz........
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel...
Ed jarig vandaag.....ben het rats vergeten.....
Ed, van harte gefeliciteerd met je geboortedag!!

Angel, vandaag een verjaardagsfeestje...ik hoop dat jullie genoten hebben van een fijne dag en dat jou moeder zich rustig gedroeg...
Dat verdienen jullie allebei en Ed vandaag zeker!!
Spijtig dat de weergoden niet met jullie waren....ik zag de beelden op het weerbericht.....België blakent in de zon en Nederland gebukt onder een dikke wolkenmassa...voor het grootste deel toch.
Ik duim dat het morgen net zo zal zijn als bij ons en dat jullie er nog een heerlijke najaarsdag van kunnen maken!!
Nog een rustige avond voor jullie!
Liefs, Reline
Ed jarig vandaag.....ben het rats vergeten.....
Ed, van harte gefeliciteerd met je geboortedag!!

Angel, vandaag een verjaardagsfeestje...ik hoop dat jullie genoten hebben van een fijne dag en dat jou moeder zich rustig gedroeg...
Dat verdienen jullie allebei en Ed vandaag zeker!!
Spijtig dat de weergoden niet met jullie waren....ik zag de beelden op het weerbericht.....België blakent in de zon en Nederland gebukt onder een dikke wolkenmassa...voor het grootste deel toch.
Ik duim dat het morgen net zo zal zijn als bij ons en dat jullie er nog een heerlijke najaarsdag van kunnen maken!!
Nog een rustige avond voor jullie!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
angel hopelijk een fijne avond gehad.......
wens je een goede nacht
zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.....
tot morgen....dan vanuit de camping...als internet het doet>>?
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede morgen Angel.
Kom jullie een fijne zaterdag toewensen.
En Proficiat voor de verjaardag van Ed.
Ben wel een beetje laat, maar het is welgemeent.
Knuff xx[/b]
-

angel hier op de camping,heerlijk weertje vandaag,
hopelijk heb je ook genoten??
fijne avond...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen......
tot morgen.....doeiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Ja Ghyra, hier was het ook mooi weertje, gelukkig ... het zonnetje, dat doet je goed he.
Het is moeilijk op deze site te komen, misschien een beetje overbelast.
Wij hebben vandaag boodschapjes gedaan voor ons en mijn moeder en deze dan ook naar haar toe gebracht.
Ze ziet er niet zo goed uit maar dat is ook niet zo vreemd.
Ze was gelukkig niet boosaardig dus kon ik ook rustig zitten (zonder angst).
We hebben er een flinke tijd gezeten en kwamen rond half zeven pas weer thuis en hebben frietjes gegeten, lekker snel.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe en voor straks een hele goede nacht ...... welterusten.
Het is moeilijk op deze site te komen, misschien een beetje overbelast.
Wij hebben vandaag boodschapjes gedaan voor ons en mijn moeder en deze dan ook naar haar toe gebracht.
Ze ziet er niet zo goed uit maar dat is ook niet zo vreemd.
Ze was gelukkig niet boosaardig dus kon ik ook rustig zitten (zonder angst).
We hebben er een flinke tijd gezeten en kwamen rond half zeven pas weer thuis en hebben frietjes gegeten, lekker snel.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe en voor straks een hele goede nacht ...... welterusten.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4