De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

05 okt 2010, 17:56

Benson schreef:Ja mannen als er niks tussen komt en het is redelijk weer ben ik er met de herfstrit ook bij want die doe ik al jaren mee .

Ja PPG hopelijk laat uwe Guzzi je deze keer weer ni in de steek zoals vorige maal , maar indien hij weer koppig doet spring je maar bij den RT achterop :twisted: :roll: :oops: 8)
Waarschijnlijk komt onze vaste gastrijder dan ook, die heeft daar ondervinding mee :lol:
RT

redtail

05 okt 2010, 18:06

kzalkik eens proberen se :!: AfbeeldingAfbeelding

redtail

05 okt 2010, 19:01

frankje schreef:ja redtail,bij u lukt het met de fotos maar ik probeer al twee dagen en het werkt nog steeds niet
Zond of gisteren lukte het mij ook ni,maar nu blijkbaar wel :idea:
Kan u daar ok ni mee helpen hoor,ben ook maar een leek :!:
Tot later,
RT

Benson

06 okt 2010, 00:09

amaai frankje da vaarde zeker om eens achterop te zitten ik ben er zeker van dat ge mee aan't remmen waart want achter zo 'n jong ding in volle vaart zult ge ze wel genepen hebben :twisted: :roll: 8) :lol:
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

06 okt 2010, 07:34

Redtail ,
VERKLARING
De korbalcompetitie loopt van begin Augustus tot begin November buiten ( voorronde ) en dan gaan wij naar de zaal ( sportzaal ,binnen ) voor een ander competitie.Eind februari is deze afgelopen en gaan wij terug naar buiten voor de eindronde .
Nu kan het zijn dat voor de zaal aanvangt er een try-out toernooi is en wij al aanduidingen krijgen om te fluiten .Dit zou wel eens op 31/10 kunnen zijn .
Nog 4 dagen en ik ben ribbedebie naar swahililand . :D :D :D 8) 8) 8)
Gr
PPG

Benson

06 okt 2010, 10:32

PPG pas ginder maar op voor de wilde dieren want die mogen graag van da taai vlees , voor de bewoners moet ge geen schrik hebben want die mogen geen varkensvlees eten :twisted: 8) :lol: :oops:

Alle gekheid op een stokje , amuzeer u ginder en breng wat mooie zichten mee dat we ook wa van ginder kunnen zien en genieten.

Ons fatima vraagt mij juist of ge uwe Guzzi mee neemt want dan vreest ze er wel een beetje voor 8O :roll: :twisted:

Waarom ze da nu vraagt weet ik ook ni zene , anders brengt ge van ginder maar ne kanga mee voor rond hare kop te draaien dan zwijgt ze misschien 5 minuten :!: :!: :!:
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

06 okt 2010, 11:43

Benson,
2° poging .Had al nen hele brief gemaakt en ik vlieg van het " sen.net " af.

Dus : Ik zal mijne Guzzi ni meenemen om die mensen daar ni bang te maken met zijn gebrul.Het is kans da al de leeuwen gaan lopen.

Er zen van die ringen oem de nek te verlengen , als de " massei " die hebben zal ik er wa meebrengen dan kan die van olle na nen tijd oek iet zien als ze achter a oep de moto zit .

Aan fotos zal het ni mankeren denk ik .Heb nog nief cammerakke gon kopen " CANNON 500 " me nog een kannonneke van 300mm bij , tzal dus wel lukken he.

PPG 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

den buldog

06 okt 2010, 17:10

hey motards
swakke maatje een goei reis, doe daar niks dak kik oook ni zou doen
en als ge daar tusse de flippers zwemd geft ze ne knuffel van mij .
amuzeer u en komt veilig terug
see you gr den buldog :lol: :lol: :lol: :twisted:

redtail

07 okt 2010, 18:11

Zondag weer mooi weer,
iemand een sugestie :wink:
RT :wink:

Fadre

07 okt 2010, 18:33

ff geduld,'k laat iets weten.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

08 okt 2010, 01:50

zaterdag zou gaan voor mij maar zondag moet ik weer naar de ruilclub :evil:

redtail

09 okt 2010, 20:08

@ Benson,
prettige ruilbeurszondag,
hopelijk ruilen jullie in de open lucht :?
want met zulk een mooi weer niet op je fiets zitten
is een echte zonde :roll:
Of je moet aan de killamanjaro zitten
zoals PPG ( den pietzak!) 8)
tot volgende :lol:
RT :wink:

Benson

09 okt 2010, 21:52

Ja RT zou liever een rit gaan doen maar de plicht roept , heb men ruilers vorige maand al in de steek gelaten doordat ik weg was voor een weekend en heb al een paar telefoontjes gekregen of ik wel kom , dus kan er ni onderuit.

Zou de ontspanning wel kunnen gebruiken want heb juist 3 dagen achtereen in de tuin gewerkt om hem terug wat te fatsoeneren en klaar te maken voor de komende winterperiode .

Amuzeer u als ge morgen een toerke gaat doen. :twisted: :roll: 8)

den buldog

10 okt 2010, 19:11

hey motards
ja Frankje wa is ver?? vandaag ritje gaan doen met de Redtail en gastrijder R maar 600km ARdennen, Luxenburg en ja wij dachten ook da gaan de meeste te veel vinden daarmee ook ni op het forum gezet .
heel veel klein baantjes en 1372 bochten waar gastrijder allemaal plat is in gegaan de gemiddelde snelheid was 105 km/ uur en de hoogste 180/uur
zodus ik denk wel da we meekonden naar heuvelland maar ja als ge liever alleen rijd . ik had het al eens gevraagd aan u voor da ritje naar heuvelland . waarschijnlijk vergeten maar geen probleem , we geraken daar wel is .
geen foto's alleen plezier gehad en goe gaaaaas gegeven
mercie gastrijder R voor het kopwerk en aan de Redtail ook vert gezelschap
da wast mannen gr den buldog :lol: :lol: :twisted:

Softail

10 okt 2010, 22:56

Wauw, da zijn veel bochten!
Hey, die gemiddelde snelheid, was dat gemeten met of zonder snelweg?

Da's geen rijden, da's vliegen! 8O :D :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..