Mijn Papsje....
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede morgen Angel.
Wens jullie een rustige dag toe.
Bedankt voor die mooie text.
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel ,meid wat mooi...heb er tranen van in de ogen......
dank je voor het mooie versje
natuurlijk helpen we je graag,,,,,als we tot steun
kunnen zijn......zijn er altijd voor je hoor........
goede morgen angel,hier regent het nu.....maar heb nog vanalles
te doen...fijne dag...en ga zo door met je website
knuffieeeeeeeeeeee
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Het is hier gaan regenen en net scheen de zon nog volop.
Als het een beetje mee zit eet ik vandaag mosselen, lekker.
Lieve Therie, ik heb geen topic maar een website.
Die heb ik overigens al een paar jaartjes.
Eerst was het een nl. website maar nu een eu. (daar kan wat verwarring door ontstaan maar dat kom vanzelf goed)
http://www.pandora-animaties.eu
Gisteren ben ik er pas mee begonnen en eerst ga ik de oude (die ik niet meer leuk vind) plaatjes er af halen, nieuwe maken en vervangen.
Ik heb dus aardig wat te doen maar dat is een goede afleiding.
Gisterenavond heb ik twee plaatjes vervangen op "Animaties Allerlei 1", dat waren boedah's en daar had ik er een beetje teveel van.
Ja Relineke, ik zal mijn houding zeker in de gaten houden want daar heb ik mee geleerd.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Het is hier gaan regenen en net scheen de zon nog volop.
Als het een beetje mee zit eet ik vandaag mosselen, lekker.
Lieve Therie, ik heb geen topic maar een website.
Die heb ik overigens al een paar jaartjes.
Eerst was het een nl. website maar nu een eu. (daar kan wat verwarring door ontstaan maar dat kom vanzelf goed)
http://www.pandora-animaties.eu
Gisteren ben ik er pas mee begonnen en eerst ga ik de oude (die ik niet meer leuk vind) plaatjes er af halen, nieuwe maken en vervangen.
Ik heb dus aardig wat te doen maar dat is een goede afleiding.
Gisterenavond heb ik twee plaatjes vervangen op "Animaties Allerlei 1", dat waren boedah's en daar had ik er een beetje teveel van.
Ja Relineke, ik zal mijn houding zeker in de gaten houden want daar heb ik mee geleerd.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede middag angelique
hier ben ik terug na lange tijd
en vreselijk kon hier niet geraken helaas
ik heb alles van jou terug zitten lezen
en dat is lang
maar vind geen goede verbetering lieverd
wat ga je door een hel niet te geloven
lieverd laat je niet doen
en leef je leven
zo blijf je er maar mee lopen
en wordt je toekomst niet beter
wens je heel erg veel sterkte
ik ben blij dat ik hier wieder kan komen
heb zo erg veel aan jou gedacht meisje
was in palma een kaarsje branden
hopelijk geeft die kracht om verder te gaan

hier ben ik terug na lange tijd
en vreselijk kon hier niet geraken helaas
ik heb alles van jou terug zitten lezen
en dat is lang
maar vind geen goede verbetering lieverd
wat ga je door een hel niet te geloven
lieverd laat je niet doen
en leef je leven
zo blijf je er maar mee lopen
en wordt je toekomst niet beter
wens je heel erg veel sterkte
ik ben blij dat ik hier wieder kan komen
heb zo erg veel aan jou gedacht meisje
was in palma een kaarsje branden
hopelijk geeft die kracht om verder te gaan

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

Goede namiddag Angel.
Ben nog eens naar je site gaan kijken.
Er staan zeer mooie plaatjes op.
Heb ze bij men favorieten gezet.
Hoop dat je er verder kan van genieten.
Zo verzet je een beetje je gedachten.
Wens je nog een fijne en rustige dag toe.
-
Goedenavond lieve allemaal.
Welkom terug lief Riekske, voor jou niet zo leuk maar voor ons erg fijn dat je er weer bent.
Dank je wel voor het kaarsje, je hebt geen idee hoe fijn ik dat vindt, thx.
Je hebt ook gelijk wat betreft mijn vooruitgang, er zit geen schot in.
Ook heb ik niet veel hoop op de maatschappelijk werkster want het begint al goed, ze heeft een half uurtje de tijd voor me de 26e van deze maand.
Mijn moeder is weer erg grimmig en nu is haar kat (minstens 12 jaar) ook nog eens erg ziek maar ze gaat er niet mee naar de DA omdat ze bang is dat hij moet inslapen.
Kan het me voorstellen maar toch, het is een raskat en die zijn meestal zwakker.
Er komt geen einde aan dat sombere en ik kan er niet meer tegen en zo te merken heeft Ed het ook wel gehad.
We zitten er beide doorheen maar we kunnen haar niet zomaar laten barsten.
Gisteren heeft ze de asbus naar haar huis gehaald en ik heb ruim van te voren gezegd dat ik dan laat afweten, er is iets waardoor ik daar niet tegen kan en daar moet men maar respect voor hebben.
Zo te horen weet ze dat ze zich er bij neer zou moeten leggen maar dat doet ze niet en probeert me er toch heen te krijgen.
Ik heb veel angst en verdriet maar dat wist je al, je had het al gelezen.
Ook ben ik weer gestart met mijn website (even iets vrolijks).
Onderstaande is weer een van mijn eerste creaties, ik moet er n.l. weer inkomen.
Lief van jullie allemaal en dank je wel (kan het niet vaak genoeg zeggen).
Ik ga nu afsluiten en wens iedereen nog een hele fijne avond toe en voor straks ........

Welkom terug lief Riekske, voor jou niet zo leuk maar voor ons erg fijn dat je er weer bent.
Dank je wel voor het kaarsje, je hebt geen idee hoe fijn ik dat vindt, thx.
Je hebt ook gelijk wat betreft mijn vooruitgang, er zit geen schot in.
Ook heb ik niet veel hoop op de maatschappelijk werkster want het begint al goed, ze heeft een half uurtje de tijd voor me de 26e van deze maand.
Mijn moeder is weer erg grimmig en nu is haar kat (minstens 12 jaar) ook nog eens erg ziek maar ze gaat er niet mee naar de DA omdat ze bang is dat hij moet inslapen.
Kan het me voorstellen maar toch, het is een raskat en die zijn meestal zwakker.
Er komt geen einde aan dat sombere en ik kan er niet meer tegen en zo te merken heeft Ed het ook wel gehad.
We zitten er beide doorheen maar we kunnen haar niet zomaar laten barsten.
Gisteren heeft ze de asbus naar haar huis gehaald en ik heb ruim van te voren gezegd dat ik dan laat afweten, er is iets waardoor ik daar niet tegen kan en daar moet men maar respect voor hebben.
Zo te horen weet ze dat ze zich er bij neer zou moeten leggen maar dat doet ze niet en probeert me er toch heen te krijgen.
Ik heb veel angst en verdriet maar dat wist je al, je had het al gelezen.
Ook ben ik weer gestart met mijn website (even iets vrolijks).
Onderstaande is weer een van mijn eerste creaties, ik moet er n.l. weer inkomen.
Lief van jullie allemaal en dank je wel (kan het niet vaak genoeg zeggen).
Ik ga nu afsluiten en wens iedereen nog een hele fijne avond toe en voor straks ........

.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel,
Ik maak me echt bezorgd om jou,
Je zegt dat je je moeder niet kan laten barsten......ik begrijp dat het heel moeilijk voor jou is.....Angel, maar wat als je er aan kapot gaat?
Als het moeilijk is moet je voor jezelf kiezen en voor Ed. JUllie zijn het allerbelangrijkste!!!!!
Ik weet nog dat je eigenlijk een heel goed contact had met de huisdokter van je moeder.....je mocht hem telkens bellen als je met iets zat....is al wat er nu gebeurde geen reden om het met die dokter te bespreken......hij komt er regelmatig.....hij zou dit alles eigenlijk ook moeten weten en hij is best geplaatst om jou raad te geven.
Dit mag zo niet blijven duren.....
Ik ben wel heel blij dat je weer op jou website werkt...ik ben vandaag weer een keer gaan kijken.....eerder ook al, ik had hem eerder al opgeslagen.
Er zijn echt juweeltjes bij...naar mijn smaak dan.....er is er eentje dat me meteen aan jou tuin doet denken.....weet je welk? Anders gaan zoeken!!!
Liefs, Reline
Ik maak me echt bezorgd om jou,
Je zegt dat je je moeder niet kan laten barsten......ik begrijp dat het heel moeilijk voor jou is.....Angel, maar wat als je er aan kapot gaat?
Als het moeilijk is moet je voor jezelf kiezen en voor Ed. JUllie zijn het allerbelangrijkste!!!!!
Ik weet nog dat je eigenlijk een heel goed contact had met de huisdokter van je moeder.....je mocht hem telkens bellen als je met iets zat....is al wat er nu gebeurde geen reden om het met die dokter te bespreken......hij komt er regelmatig.....hij zou dit alles eigenlijk ook moeten weten en hij is best geplaatst om jou raad te geven.
Dit mag zo niet blijven duren.....
Ik ben wel heel blij dat je weer op jou website werkt...ik ben vandaag weer een keer gaan kijken.....eerder ook al, ik had hem eerder al opgeslagen.
Er zijn echt juweeltjes bij...naar mijn smaak dan.....er is er eentje dat me meteen aan jou tuin doet denken.....weet je welk? Anders gaan zoeken!!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Ben het helemaal met je eens wat de huisarts van mijn moeder betreft Reline, hij komt zijn woorden niet na.
Toen mijn vader op sterven lag zei hij dat hij die avond een tuinfeest had maar dat we hem konden bellen en hij stond gelijk aan de deur.
Ik belde toen mijn vader net was overleden maar de dokter had zijn telefoon uitgeschakeld.
Daarna inderdaad de afspraak over mijn moeder en nooit of te nimmer (hij komt er wel iedere week) krijg ik iets te horen van hem, ook niet best.
Reline, ik voel me niet meer verantwoordelijk voor mijn moeder.
Toch voel ik me in een hoek gedreven en dat komt omdat ik het gewoon niet meer aan kan, het is te zwaar.
Steeds zegt ze dat ze dood wil maar ze zorgt heel erg goed voor zichzelf.
Maar inmiddels ben ik alweer aan het piekeren gegaan.
Ik ben zo bezig met de dood dat het leven er gewoon bij in schiet.
Eerst Arno, mijn zwager, mijn zus, Yvette, mijn vader ...... in een paar jaar tijd.
Nu wachtend op wat mijn moeder gaat doen en dat is nu juist wat mij nekt, dat maakt me nerveus.
Steeds ruik ik die sterke geur die je in het opbaarcentrum zo sterk rook.
Alles en dan ook alles gaat zo ruiken.
Zelf heb ik altijd enorm van parfum gehouden en ik heb zelf Giorgio Beverlyhills maar wat denk je ...... het ruikt niet meer naar Giorgio, het ruikt naar die lucht van het opbaarcentrum.
Vijf dagen (3x per dag) kwamen we daar en ik werd steeds misselijker van die lucht en nu ruik ik het iedere dag.
Ik ben het met jou en de andere eens, ik moet er mee nokken maar duh ..... moet ik mijn moeder nu ineens helemaal laten vallen?
Ik kom er nog nauwelijks en nu die asbus er is al helemaal niet meer maar telefonisch des te meer.
Dat is ook de reden waarom ik nu echt met een deskundige ga praten want ja, ik ga er aan kapot, weet niet meer hoe het leven kan zijn buiten de "dood" om.
De tranen prikken achter mijn ogen nu en ik ben helemaal in paniek, dit gebeurd nou steeds weer, net als ik denk dat het beter gaat ..... pffffffft.
Ik ga nu echt afsluiten, zat nog even te dammen op internet.
Welterusten ...... goede nacht.
Toen mijn vader op sterven lag zei hij dat hij die avond een tuinfeest had maar dat we hem konden bellen en hij stond gelijk aan de deur.
Ik belde toen mijn vader net was overleden maar de dokter had zijn telefoon uitgeschakeld.
Daarna inderdaad de afspraak over mijn moeder en nooit of te nimmer (hij komt er wel iedere week) krijg ik iets te horen van hem, ook niet best.
Reline, ik voel me niet meer verantwoordelijk voor mijn moeder.
Toch voel ik me in een hoek gedreven en dat komt omdat ik het gewoon niet meer aan kan, het is te zwaar.
Steeds zegt ze dat ze dood wil maar ze zorgt heel erg goed voor zichzelf.
Maar inmiddels ben ik alweer aan het piekeren gegaan.
Ik ben zo bezig met de dood dat het leven er gewoon bij in schiet.
Eerst Arno, mijn zwager, mijn zus, Yvette, mijn vader ...... in een paar jaar tijd.
Nu wachtend op wat mijn moeder gaat doen en dat is nu juist wat mij nekt, dat maakt me nerveus.
Steeds ruik ik die sterke geur die je in het opbaarcentrum zo sterk rook.
Alles en dan ook alles gaat zo ruiken.
Zelf heb ik altijd enorm van parfum gehouden en ik heb zelf Giorgio Beverlyhills maar wat denk je ...... het ruikt niet meer naar Giorgio, het ruikt naar die lucht van het opbaarcentrum.
Vijf dagen (3x per dag) kwamen we daar en ik werd steeds misselijker van die lucht en nu ruik ik het iedere dag.
Ik ben het met jou en de andere eens, ik moet er mee nokken maar duh ..... moet ik mijn moeder nu ineens helemaal laten vallen?
Ik kom er nog nauwelijks en nu die asbus er is al helemaal niet meer maar telefonisch des te meer.
Dat is ook de reden waarom ik nu echt met een deskundige ga praten want ja, ik ga er aan kapot, weet niet meer hoe het leven kan zijn buiten de "dood" om.
De tranen prikken achter mijn ogen nu en ik ben helemaal in paniek, dit gebeurd nou steeds weer, net als ik denk dat het beter gaat ..... pffffffft.
Ik ga nu echt afsluiten, zat nog even te dammen op internet.
Welterusten ...... goede nacht.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel ...het is zo moeilijk voor jou.....je zit als het ware tussen 2 vuren...aan den ene kant voel je je niet verantwoordelijk meer voor haar, maar aan den andere kant is er dat bezorgd zijn om jou moeder....en toch weet je dat ze goed voor zichzelf kan zorgen.....je hebt het gevoel dat je moeder het heel moeilijk heeft met alles wat er om haar heen gebeurd.....
Angel.....je weet dat ze heel goed voor zichzelf zorgt...kan je het contact niet tot een minimum beperken.....het is in jou/jullie belang...jullie moeten toch ergens rustpunten vinden.....
Misschien kan Ed haar zeggen dat het op deze manier zo niet langer gaat...misschien haar kordaat zeggen dat jullie haar een bepaald moment van de dag zullen bellen....zoals het nu gaat houden jullie dat niet vol.
Angel...ik hoop dat het je morgen weer heel wat beter zal gaan...ik hoop dat je ergens toch een beetje zult geslapen hebben en probeer er morgen even tussenuit te trekken......ga stappen......en dan...dingen die je graag doet...het moet jou lukken!!!
Weet je...ik denk aan jou.....
Liefs, Reline
Angel.....je weet dat ze heel goed voor zichzelf zorgt...kan je het contact niet tot een minimum beperken.....het is in jou/jullie belang...jullie moeten toch ergens rustpunten vinden.....
Misschien kan Ed haar zeggen dat het op deze manier zo niet langer gaat...misschien haar kordaat zeggen dat jullie haar een bepaald moment van de dag zullen bellen....zoals het nu gaat houden jullie dat niet vol.
Angel...ik hoop dat het je morgen weer heel wat beter zal gaan...ik hoop dat je ergens toch een beetje zult geslapen hebben en probeer er morgen even tussenuit te trekken......ga stappen......en dan...dingen die je graag doet...het moet jou lukken!!!
Weet je...ik denk aan jou.....
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-

Sterkte Angel.
Ik vind geen worden meer.
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen angel.......hopelijk vinden jullie toch gauw
een uitweg voor al de problemen.....
en kan je de 26ste wel je verhaal kwijt,al is het maar een
halfuurtje,,,,,hopelijk vind je afleiding in je website,
vind de plaatjes weer prachtig,,,,altijd al gevonden hoor
maar de nieuwe ook
fijne dag vandaag ...hier wat nattig,maar nu droog.....
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-
Goedemiddag lieve allemaal,
Beetje laat, ik was hier al eerder vandaag maar kon het niet opbrengen iets te schrijven.
Eigenlijk nog niet want ik ben aan het einde van mijn latijn en heb constant de tranen achter mijn ogen prikken.
Huilen doe ik niet want dit zou Ed zo'n pijn doen, hij weet zich dan geen raad en dat doe ik hem niet aan.
Eerlijk gezegd wil ik even helemaal niets meer.
Ik ben bang dus ga een poosje alles vermijden.
Ik hoop niet dat jullie dit zien als tegen jullie gericht (het tegendeel is juist waar want ik heb heel veel steun en warmte van jullie allen gekregen) als ik een poosje zwijg want het is tegen niemand gericht, puur proberen te overleven.
Ik weet niet wat er aan de hand is met Veertje en Falcon (dit hoef ik ook niet te weten) maar er is iets naars aan de hand met ze las ik op de babbel.
Misschien wil één van jullie hen heel veel liefs en sterkte toe wensen van Ed en mij, thx.
Ik ben er gewoon even niet en plaats gewoon een goede ...... groet op de babbel.
Allemaal nogmaals, dank je wel voor alles en sorry dat ik me zo zwak opstel (voel me ook zo) .... sorry.
Beetje laat, ik was hier al eerder vandaag maar kon het niet opbrengen iets te schrijven.
Eigenlijk nog niet want ik ben aan het einde van mijn latijn en heb constant de tranen achter mijn ogen prikken.
Huilen doe ik niet want dit zou Ed zo'n pijn doen, hij weet zich dan geen raad en dat doe ik hem niet aan.
Eerlijk gezegd wil ik even helemaal niets meer.
Ik ben bang dus ga een poosje alles vermijden.
Ik hoop niet dat jullie dit zien als tegen jullie gericht (het tegendeel is juist waar want ik heb heel veel steun en warmte van jullie allen gekregen) als ik een poosje zwijg want het is tegen niemand gericht, puur proberen te overleven.
Ik weet niet wat er aan de hand is met Veertje en Falcon (dit hoef ik ook niet te weten) maar er is iets naars aan de hand met ze las ik op de babbel.
Misschien wil één van jullie hen heel veel liefs en sterkte toe wensen van Ed en mij, thx.
Ik ben er gewoon even niet en plaats gewoon een goede ...... groet op de babbel.
Allemaal nogmaals, dank je wel voor alles en sorry dat ik me zo zwak opstel (voel me ook zo) .... sorry.
.
Groetjes,
Angel4