De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Softail

18 okt 2010, 21:29

Vur mij was 't onderwerp afgesloten, dus gullie lacht om mij, of om da ge 't zelf verkeerd had? :roll: :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Benson

18 okt 2010, 23:32

Ah Softail

ni aantrekken man die motorijders zijn allemaal hetzelfde ze stoken graag , maar da vuurtje blijft uit , alhoewel wa zou ik doen ons ritgemiddelde er bij zetten of ni :?:

Zolang er gezwanst word blijft het hier nog wat leuk en als er één van de kiekes (hanen) weer te ver gaat grijp ik wel weer in :!: :wink:

Trouwens dat telt voor jou ook :!: :!: :twisted: :oops:
Laatst gewijzigd door Benson op 19 okt 2010, 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Softail

19 okt 2010, 00:11

Hey Benson,

De meeste gebruiken 'n rit gemiddelde alleen om er iets "wijzer" van te worden.
Het is namelijk een handig hulpmiddel om een ruwe schatting te maken van de nog benodigde tijd tijdens een rit, een gedeelte daarvan, of voor een volgende gelijkaardige rit.

Ik gebruik al 'n jaar of 20 zo'n simpel fietscomputerke, da ding heeft al op 3 motors gezeten. (vandaar mss die afwijking/intresse voor gemiddelden :roll: ).
Het meeste gebruik stamt uit den tijd da ik vroeger (op verlof, mee die van ons achterop) over kleine binnenweggetjes door b.v zuid-Franrijk trok.
Als ik dan 'n bepaalde route had uitgezet, kon ik vrij nauwkeurig schatten of 'n bepaald einddoel redelijk op tijd haalbaar was of niet.
Ik werk nog altijd mee 'n rolleke op het stuur.
In die tijd bestond GPS nog niet, en met dergelijke gemiddelde kon ik thuis al bepaalde dagroutes uitstippelen, geheel naar mogelijkheden en goesting.
Het is niet altijd nauwkeurig natuurlijk, want als ge b.v 'n kwartier nodig hebt om in een schoon stadje, door een massa toeristen heen te worstelen, is heel uw gemiddelde naar de kl... en moet ge vreed hard scheuren as ge da verlies perse weer goed wilt krijgen.

Tegenwoordig gaat dat heel anders, ze tikken 'n route in, waarvan alle gegevens later zichtbaar zijn.
Ik ben nog van den ouwe stempel, ik heb zo'n GPS Tom Tommeke thuis liggen, maar ik kan mee da ding nie werken.

Da's te technisch voor mij denk ik. :D :wink:

Benson

20 okt 2010, 09:22

Heb hier nog wa fotokes van vorige zondag ,toen ben ik samen mé R3T naar een Triumph meeting in Mortsel geweest.

Dat word daar jaarlijks gedaan en dan komen die mannen daar gewoon bijeen om elkaars moto wa te bewonderen en met een drankje en een hapje een praatjte doen.

Eerst samengekomen met nog een tiental mensen aan het rond punt.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En dan gezamelijk naar Mortsel gereden , toen we daar vertrokken zetten er zich 3 moto 's gewoon achter elkaar dwars over het rond punt zodat we veilig konden wegrijden .

In Mortsel kregen de triumph rijders die zich via het internet hadden ingeschreven een drankje,cake en nog wat later een groot stuk taart en alhoewel ik daar mé mijne Suzuki het lelijk eendje was gaven ze dat aan mij ook , toffe mensen allemaal zoals wij.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ook nog een paar mensen tegengekomen waar ik tijdens een treffen al eens kennis met had gemaakt zoals deze die samen met R3T over de veranderingen die ze hadden gedaan aan hun monster bezig waren .

Afbeelding

Er kwam redelijk wat volk op af en was weer zo eens iets anders om te doen .
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

jas

22 okt 2010, 21:14

e stille da tis :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Desperado

23 okt 2010, 09:28

Inderdaad heel stillekes hier...

Ja Benson, was de moeite eens, zo'n meeting he.. thx voor de foto's.

Grtz,
Kwik & Flupke

redtail

23 okt 2010, 11:36

Stil :idea:
wacht maar tot na de herfstrit als we over het gemiddelde gaan beginnen :roll: :twisted:
RT :wink:

Softail

23 okt 2010, 14:39

redtail schreef:Stil :idea:
wacht maar tot na de herfstrit als we over het gemiddelde gaan beginnen :roll: :twisted:
Ge kunt het nie laten he?
Doet het zo'n pijn da ge helemaal fout zat? :roll: :twisted:

grt,
Softail. :wink:

Softail

23 okt 2010, 14:40

grt,

redtail

23 okt 2010, 18:58

Softail schreef:

grt,
Softail,
ik heb toch nooit iets beweerd man,
dus kan ik niet helemaal fout zitten :roll:
ik heb enkel maar een rekenkundig vraagstukje
in de groep gegooid 8O 8O
Laat u toch niet steeds vangen :roll: :wink:

Softail

23 okt 2010, 20:47

Wat een kinderachtige uitvlucht.
Het was U die beweerde dat jullie 105 gemiddeld hadden gereden, niet ik!
Nu probeerd ge de oorzaak in de schoenen van mij te schuiven.
Ge zit fout, en iedereen weet het.
Iedereen kan het betreffende berichtje lezen waarin ge u op die 105 Km beroemd.
Gewoon misrekend, dat kan iedereen gebeuren, maar u blijkbaar niet.

Voor mij was, na het berichtje met Benson, de zaak afgedaan, maar waarschijnlijk omdat ge uw t.a.v uw maten in uw "prestige" voelt aangetast, wilt u mij telkens eventjes opjutten, door er toch weerover te beginnen, en niemand die toen over doordrammen schreef, dus uw "onderdanen" scheren zich trouw achter u,

Dat kan ik over me heen laten gaan, of op reageren, ik kies voor het laatste.
Waarom?
Omdat uw trotse wraakzuchtige instelling het mij onmogelijk maakt om nog ooit met goed fatsoen b.v met u te gaan rijen, gewoon het idee al dat u mij hier liever kwijt bent.

Proficiat, ge hebt gewonnen, ge hebt uw zin, ge zult geen last meer van me hebben, u blijft de "king" van alle motorrijders, U hebt altijd gelijk, en niemand is beter dan u.
Tevreden?

Het gaat u goed motarkes.
Afbeelding

Desperado

24 okt 2010, 10:38

Mannekes...

Ge moogt me da kwalijk nemen of nie... doede mee wa ge wilt...
maar is da hier het Seniorennet ??? of HET PUBERNET ???
Heb hier toch m'n twijfels over zene..

Benson

24 okt 2010, 10:56

Zeg mannen aub hé is dat hier een forum van stoere bikers of een kindertuin. Precies ons Fatima die wil ook altijd het laatste woord hebben .

Ik had wel gevraagd om dit af te sluiten is het nu echt nodig om dat steeds terug naar boven te halen.

Er zijn toch wel andere dingen zeker om de stilte hier te doorbreken dan oude koeien terug uit de gracht te halen.

Wist trouwens niet dat bikers zo vlug op hun tenen zijn getrapt en niet tegen een grapje konden ,zal dus ook als ik nog eens een rit verslag maak moeten oppassen wat ik er in zet want anders is het hier weer raak .

:( :x :cry: :evil:
Laatst gewijzigd door Benson op 25 okt 2010, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.

redtail

24 okt 2010, 13:07

Softail schreef:Wat een kinderachtige uitvlucht.
Het was U die beweerde dat jullie 105 gemiddeld hadden gereden, niet ik!
Nu probeerd ge de oorzaak in de schoenen van mij te schuiven.
Ge zit fout, en iedereen weet het.
Iedereen kan het betreffende berichtje lezen waarin ge u op die 105 Km beroemd.
Gewoon misrekend, dat kan iedereen gebeuren, maar u blijkbaar niet.

Voor mij was, na het berichtje met Benson, de zaak afgedaan, maar waarschijnlijk omdat ge uw t.a.v uw maten in uw "prestige" voelt aangetast, wilt u mij telkens eventjes opjutten, door er toch weerover te beginnen, en niemand die toen over doordrammen schreef, dus uw "onderdanen" scheren zich trouw achter u,

Dat kan ik over me heen laten gaan, of op reageren, ik kies voor het laatste.
Waarom?
Omdat uw trotse wraakzuchtige instelling het mij onmogelijk maakt om nog ooit met goed fatsoen b.v met u te gaan rijen, gewoon het idee al dat u mij hier liever kwijt bent.

Proficiat, ge hebt gewonnen, ge hebt uw zin, ge zult geen last meer van me hebben, u blijft de "king" van alle motorrijders, U hebt altijd gelijk, en niemand is beter dan u.
Tevreden?

Softail,
zou je MIJN tekst eens willen citeren waar IK ( Redtail) beweerd heb wat u hierboven insinueert.( 105kmu)
Zoals ik je al voordien onder de neus heb gewreven....niet veralgemenen aub!!
RT

redtail

24 okt 2010, 13:17

PS, jullie weten toch wel allemaal dat hoe ouder men wordt,
des te meer je terug Kinds wordt....zalig toch ,niet :?: :roll: