De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

PPG

24 okt 2010, 13:41

Kan mij nimmer hawe.uitzonderlijk zit ik op zondag aan de PC omdat ik mijn ziekedagen moet inhalen .
Dus ik een kijkje tussendoor op het net en wette wa :

Ik vindt dit spannender dan ne play-station

PPG 8O 8O 8O
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

Benson

24 okt 2010, 13:58

Ja PPG 't is hier precies familie op de VTM daar zitten ze ook weken over een bagatel te zeveren en het één woord brengt het ander mee en zo is ook de wereldoorlog uitgebroken :!: :!: :!: :!: :roll: :twisted: 8O

Zet hier maar vlug een verslag en fotokes van uw reis dan vergeten ze de rest misschien :roll:
Laatst gewijzigd door Benson op 24 okt 2010, 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

jas

24 okt 2010, 14:03

HAHA PPG,
terug thuis en hoe was de reis??
doe je volgende week ook mee met de herfstrit???
normaal komt Natalie ook.
Groetjes jas

jas

24 okt 2010, 14:03

HAHA PPG,
terug thuis en hoe was de reis??
doe je volgende week ook mee met de herfstrit???
normaal komt Natalie ook.
Groetjes jas

Benson

24 okt 2010, 14:11

Ja Frankje ,jouw bericht maar juist gezien doordat ludo zijn vrouw mij er attent op maakte via facebook dat ik juist opende. Onze zoon was komen eten en is juist weg .

Tegen dat ik nu mijn moto kleren heb aangetrokken motoke buitengezet en gaan tanken zijn jouw pannekoeken al lang op , 'k zou trouwens eerst nog moeten uitzoeken hoe ik er moet geraken want dat is ook al even geleden dat ik daar nog ben geweest 8)
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

24 okt 2010, 21:50

't Is ook plezant zeker om mij verlekkerd te maken mé ne pannekoek en nen trappist terwijl ik hier aan de pc zit mé een glas water en een droog koekske . :twisted: :roll: :wink:

Benson

25 okt 2010, 10:02

Verplaatst naar vlgd blz
Laatst gewijzigd door Benson op 26 okt 2010, 15:34, 2 keer totaal gewijzigd.

odul

25 okt 2010, 13:11

Sorry Benson,we wisten niet dat ge aan het regimen waard,ze waren lekker
en ik heb maar een chocomelleke gedronken zenne.Het was echt tof weer
voor een ritje en toen de hagelbui overkwam zaten we van ons
pannekoekske te genieten en daarna op ons gemakske terug op huis aan.
voor de herfstrit mag je me ook bijzetten Benson als het weer wat meezit
natuurlijk,kom naar de Cor dan.
Groetjes
:wink: Ludo

den buldog

25 okt 2010, 19:06

hey motards
ik weet het tijdje geleden maar beetje problemen gehad ( mentaal)
heb nu de knop terug omgedraaid en heb drastisse beslissingen genomen
vooreerst sorry aan de Softail, ik heb da verhaaltje op het net gezet niet de Redtail , da van die 105/ uur was mijn verzinsel ik dacht zo ik gooi is een viske uit en had nooit gedacht daar e paar walvissen mee te vangen .
nogmaals sorry het was niet de bedoeling iemand te kwetsen wou eigenlijk alle wa ambiance.
ben naar de dokter geweest voor mijn heup, zit vol artrose, heel de heup is aan getast . kreeg met moeite mijn been nog over mijn motozadel.
dus zware beslissing genomen de Honda Dauville is verkocht en heb terug ne cruiser gekocht.
dus het ver rijden, het reizen is voorbij.
het is spijtig voor de bende van de Fadre maar ik zal er niet maar bij zijn ( met spijt in mijn hart)
ik heb een bewuste keuze gemaakt , heb er snachts van wakker gelegen,
maar het reizen is voorbij alsook de ritjes van 500/600 km per dag
ik moest altijd 2dagen recup hebben , dus nu wat meer cruisen met het zoontje en niet meer zo veel , ik vergeet de on-line bikers niet zal nog wel meerijden als het uitkomt . ik heb nu de eerste 2 maanden ni veel tijd
door de verhuis van een tante die nu naar een rusthuis is en niemand meer heeft buiten mij.
ik ging vroeger ook altijd werken met de motor maar is nu ook voorbij teveel stress
dus mannen van de Bende jullie zullen nu zelf iets moeten plannen voor jullie reisjes maar in mijn hart ben ik bij jullie
en Softail nogmaals sorry , het was ni zo bedoelt ge hebt u gewoon laten vangen .
da wast voor nu mannen tot later
groetjes den Buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL SOUL

redtail

25 okt 2010, 19:18

Hey Buldogske,
je gaat je nieuwe cruiser toch wel inwijden op de Herfstrit zeker :?:
Daarna kunde nog veel rusten....winterperiode 8)
RT :wink:

PS; als het weer het toelaat ,en da zal wel,spreek ik af te Moerzeke zelf.
en PPG&Gastrijder,jullie ook :?:

den buldog

25 okt 2010, 20:01

sorry mannen de eerste 2 maanden geen tijd moet de deadline halen opruimen appartement van mijn tante , we zien elkaar nog wel
groetjes den buldog :oops: :oops: :twisted:

PPG

26 okt 2010, 07:39

Zit een beetje in hetzelfde schuitje als den Buldog denk ik .
Gisteren scan van de nekwervels laten doen en morgen naar dokter met resutaat .
Zoals het nu aanvoelt zal er ni veel van in huis komen , alvast de herfstrit niet. :cry: :cry: :cry:
Maar beter een leven met aanvaardbare beperkingen dan geen. :? :? :?
PPG

Fadre

26 okt 2010, 09:10

Wat is dat hier met mijn twee maten zeg?
Iedereen zowat in 't sukkelstraatje :( Welkom in de club zou ik zeggen.
Als het zo voort ga,zullen wij nog de motoren moeten inruilen voor een minibusje met lage opstap :lol:
Maak u niet te druk over de ritjes,de winter staat voor de deur en dan wordt er toch niet veel gereden.De herfsrit had een mooie afsluiter geweest maar door redenen die sommige van jullie gekend zijn kan ik er niet aan deelnemen.
Dit forum blijft dan waardevol om in contact te blijven met de bikers,zeker in de wintermaanden.
En laat het hier gezellig houden hé(stouterikken)of ge moogt in den hoek gaan staan. :evil:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Louke

26 okt 2010, 14:56

Ja mannekens, en ik die dacht dat ik hier met mijn 65 lentes en stramme spieren het meest versleten was. Buldog, PPG, Fadre, Benson en misschien nog anderen, verzorg jullie hé en ga misschien eens meer een restaurantje doen met jullie Madam of blijf in de zetel liggen in de plaats van 500 à 600 km op één dag af te haspelen met jullie stalen ros. Maar ja, het probleem is natuurlijk dat we alles wat binnen een straal van 100 km ligt al moe gezien zijn nietwaar.

Voor de mannen en hun eega’s die de herfstrit gaan doen veel plezier. Ik had graag nog eens meegereden maar met mijn reeds eerder vermeld probleempje geraak ik zelden buiten voor 9:30 uur alhoewel ik meestal om 5:30 uur opsta. En, met de afstand naar het verzamelpunt in Moerzeke en terug erbij is het mij weer wat te ver.

Ps. Buldog, dat zoontje van u is inmiddels al lang een zoon geworden hé, tenzij het niet degene is die al eens meereed met de groep. En, heb je nu je Deauville ingeruild voor een HD? Dat zou voor een snelle jongen als jij ook een bocht van 180° betekenen. Sorry, ik kon het niet laten. ;)

Voor de mensen die de reportages verzorgd hebben, mijn dank. Het was weer leuk.

Groetjes aan iedereen en hou het gezellig.;)
Louke.

Benson

26 okt 2010, 15:33

Verplaatst naar volgende blz .
Laatst gewijzigd door Benson op 28 okt 2010, 14:03, 5 keer totaal gewijzigd.