De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Ja Bulldog... dan zal da gemiddelde ook wel drastisch zakken me ne cruiser... alhoewel, hetgene ik vertraag in de bochten.. heb ik zo weer bijgehaald op de rechte stukken
.... kan het niet laten...
Bensons, ge moogt ons erop zetten onder voorbehoud... m'n vrouwke gaat proberen of ze haar shift kan wisselen... duimen he.
Grtz,
Kwik & Flupke
Bensons, ge moogt ons erop zetten onder voorbehoud... m'n vrouwke gaat proberen of ze haar shift kan wisselen... duimen he.
Grtz,
Kwik & Flupke
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Ja Buldog we moeten het allemaal 1 voor 1 toegeven dat we ouder worden en in het sukkelstraatje geraken.
Fadré is ook al moeten overschakelen op een scooter door zijn knie .
R3T kawa ingeruild voor monsterke , had ook bij grote ritten last van de heupen.
Ik zelf sukkel er ook mee , als ik nog maar ga wandelen heb ik soms al zeer heupen , had er ook aan gedacht om een touring te kopen maar voelde al toen ik er nog maar op ging zitten om eens te proberen dat het trok in mijn heupen dus moet ge ni vragen wat het zou worden na een rit .
En de PPG krijgt last van zijne dikke nek , ik ook trouwens , sukkel al meer dan een maand mé ne stijve en ga er voor naar de kiné . Komt ook door de artrose die er op zit . Grrrrrrrrrrrrrr .
Dus welkom bij de de club van de ..... zonder woorden of er komt weer een debat van

Fadré is ook al moeten overschakelen op een scooter door zijn knie .
R3T kawa ingeruild voor monsterke , had ook bij grote ritten last van de heupen.
Ik zelf sukkel er ook mee , als ik nog maar ga wandelen heb ik soms al zeer heupen , had er ook aan gedacht om een touring te kopen maar voelde al toen ik er nog maar op ging zitten om eens te proberen dat het trok in mijn heupen dus moet ge ni vragen wat het zou worden na een rit .
En de PPG krijgt last van zijne dikke nek , ik ook trouwens , sukkel al meer dan een maand mé ne stijve en ga er voor naar de kiné . Komt ook door de artrose die er op zit . Grrrrrrrrrrrrrr .
Dus welkom bij de de club van de ..... zonder woorden of er komt weer een debat van
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Ok R3T
gij gaat ook ineens naar Moerzeke zeker.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
he motards
alle ik zen precies ni alleen me men mankementen
maarja als ik af en toe een toerke kan doen ben ik al content
nee Louke het is geen HD , da is voor als ik op pensioen ben tis de zelfde as den Benson , ik heb vroeger altijd met cruisers gereden dus rustig bobberen nu en zoals jullie al zegden meer sightseeing doen
vroeger reed ik altijd rustig de vorige moto was mischien het laatste wilde dat er nu uit is , en mannen gene paniek jullie gaan me nog zien , ik zou julie te hard missen. en ook op de eerste plaats de bende van de Fadre
louis,swa en jef mijn gezwore makkers
groetjes mischien in December nog is een gluwijnrit ??
das het motoke meer moet da ni zijn
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
alle ik zen precies ni alleen me men mankementen
maarja als ik af en toe een toerke kan doen ben ik al content
nee Louke het is geen HD , da is voor als ik op pensioen ben tis de zelfde as den Benson , ik heb vroeger altijd met cruisers gereden dus rustig bobberen nu en zoals jullie al zegden meer sightseeing doen
vroeger reed ik altijd rustig de vorige moto was mischien het laatste wilde dat er nu uit is , en mannen gene paniek jullie gaan me nog zien , ik zou julie te hard missen. en ook op de eerste plaats de bende van de Fadre
louis,swa en jef mijn gezwore makkers
groetjes mischien in December nog is een gluwijnrit ??
das het motoke meer moet da ni zijn
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
Hey Buldog
knap motoke , gaat daar geen spijt van hebben , rijd er al 6 jaar met en 60 duizend km op den teller waarvan ik er zelf 52 d heb gedaan en nog altijd tevreden van

knap motoke , gaat daar geen spijt van hebben , rijd er al 6 jaar met en 60 duizend km op den teller waarvan ik er zelf 52 d heb gedaan en nog altijd tevreden van
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
R3T schreef:Misschien kunnen we ergens onderweg afspreken... k' laat het je nog weten.Benson schreef:Ok R3T
Benson, na de Kennedytunnel.. nog voorbij afrit Kruibeke, is een groot benzinestation met parking.
Ik stel voor dat we daar afspreken.
Laat maar een uur weten dat jullie daar kunnen zijn, dan staan wij daar ook.
Grtz,
Kwik & Flupke
-
Ok R3T & RT
Rond 8u45 aan het benzinestation voorbij Kruibeke dan
Rond 8u45 aan het benzinestation voorbij Kruibeke dan
-
Volgende rit
Als het weer het toelaat rijden we nu zondag de herfstrit in Hamme.
Samenkomst te Moerzeke-Dorp (Hamme ) rond 9u15 aan de kiosk op het dorpsplein , vertrek rond 9u45
Voor de mensen van de kanten van Ekeren vertrek om 8u30 op de Leugenberg aan bloemenzaak Cor en deze stoppen op den E17 aan het benzinestation voorbij de Kennedytunnel om eventueel te tanken en nog een paar mensen daar op te pikken .
Rijden al mee:
- benson & fatima ( 8U30 Cor )
- jas ( 9u15 Moerzeke )
- odul ( 8u30 Cor )
- redtail (8U45 benzinestation E17 )
- R3T ( 8u45 benz E17 )
Wie nog ?
Laat wel iets weten als je meegaat want als er niemand naar de Cor op de leugenberg komt vertrek ik ineens naar Moerzeke.
En denk er aan om tanken te gaan .
Toeristische bepijlde rondrit van 185 km
Herfstrit 2010 georganiseerd door v.z.w. Hartrijders-Hamme
t.v.v. Vlaamse Vereniging Autisme
Zondag 31 oktober tussen 8u00 en 11u00
Inschrijvingsprijs :8,00 (piloot) - 5,00 (duo)
Inschrijvingen :
Café De Klok, Schelderoute, De Zwaan, Reinaert
Café 'T Moleken & De Vier Gekroonden
Moerzeke-Dorp 9220 Hamme
Voorinschrijvingen :
Zondag 24 oktober en zaterdag 30 oktober
telkens van 14u00 tot 18u00 in café De Klok, Moerzeke-Dorp 9220 Hamme

Als het weer het toelaat rijden we nu zondag de herfstrit in Hamme.
Samenkomst te Moerzeke-Dorp (Hamme ) rond 9u15 aan de kiosk op het dorpsplein , vertrek rond 9u45
Voor de mensen van de kanten van Ekeren vertrek om 8u30 op de Leugenberg aan bloemenzaak Cor en deze stoppen op den E17 aan het benzinestation voorbij de Kennedytunnel om eventueel te tanken en nog een paar mensen daar op te pikken .
Rijden al mee:
- benson & fatima ( 8U30 Cor )
- jas ( 9u15 Moerzeke )
- odul ( 8u30 Cor )
- redtail (8U45 benzinestation E17 )
- R3T ( 8u45 benz E17 )
Wie nog ?
Laat wel iets weten als je meegaat want als er niemand naar de Cor op de leugenberg komt vertrek ik ineens naar Moerzeke.
En denk er aan om tanken te gaan .
Toeristische bepijlde rondrit van 185 km
Herfstrit 2010 georganiseerd door v.z.w. Hartrijders-Hamme
t.v.v. Vlaamse Vereniging Autisme
Zondag 31 oktober tussen 8u00 en 11u00
Inschrijvingsprijs :8,00 (piloot) - 5,00 (duo)
Inschrijvingen :
Café De Klok, Schelderoute, De Zwaan, Reinaert
Café 'T Moleken & De Vier Gekroonden
Moerzeke-Dorp 9220 Hamme
Voorinschrijvingen :
Zondag 24 oktober en zaterdag 30 oktober
telkens van 14u00 tot 18u00 in café De Klok, Moerzeke-Dorp 9220 Hamme

Laatst gewijzigd door Benson op 30 okt 2010, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Dit ontving ik van de Softail nadat ik hem via een privé bericht liet weten dat buldog zich openlijk op het net had verontschuldigd voor zijn gedrag dat door een dipje wat was uitgelopen.
Het stond wel al een paar dagen op mijn pc maar door problemen er mee, met Monique haar laptop gewerkt en daar kan ik mijn berichten niet op lezen .
Besten Buldog
Uw excuses worden graag aanvaard.
Ook ik ga natuurlijk niet vrijuit in deze zaak.
Als ik zo lees over uw depressie, krijg ik d'n indruk dat we veel gemeen hebben.
Vooral met het vallen van de bladeren en eventueel gecombineerd met andere dingen, hebben veel mensen het soms moeilijk, ook ik vroeger.
Dat van een "opvliegend" karakter" bij mij nog iets is blijven hangen, hebt ge inmiddels gemerkt, kunt ge nagaan hoe erg dat het vroeger was.
Een deel van de oorzaak bij mij, ligt momenteel echter ergens anders.
Zoals je misschien weet, lijd ik o.a aan polyneuropathie, dat is een aantasting van de zenuwen en deels de daaraan verbonden spierstelsels.
Sedert begin Oktober is de ziekte, op zeer korte termijn, zwaar verergerd, met als gevolg pijn, bijna 24 u p/dag.
Pijn is iets wat ge niet kunt ontvluchten, daar word ge den hele dag aan herinnerd, of ge wilt of niet, dat sloopt je, dat vreet aan je, dat beinvloed je denken doen en laten.
Dat is geen excuus voor voor alles wat ik doe, want ik weet meestal verdomd goed waar ik mee bezig ben, meestal, want soms word eventueel hoognodig denkwerk gemakshalve maar weggedrukt, en word iets gedaan wat beter niet gedaan had kunnen worden, zoals rap een boze reactie schrijven.
Ik moet a.s Donderdag terug naar de kliniek, het is in princiepe ongeneeslijk, dus meer dan een verhoging van medicijnen zal het niet worden vermoed ik.
Ik bied bij deze U, maar ook anderen die ik valselijk beschuldigd heb, mijn oprechte excuses aan.
Ik kom waarschijnlijk wel weer 's "piepen" in het motorhoekske, en wie weet nog meer, maar vraag me niet wanneer.
Het is de ontvangst van uw brief, die me tot deze stap heeft gezet, waarvoor dank, de rest moet ik nog even "verwerken".
Vriendelijke groet,
Softail.
Het stond wel al een paar dagen op mijn pc maar door problemen er mee, met Monique haar laptop gewerkt en daar kan ik mijn berichten niet op lezen .
Besten Buldog
Uw excuses worden graag aanvaard.
Ook ik ga natuurlijk niet vrijuit in deze zaak.
Als ik zo lees over uw depressie, krijg ik d'n indruk dat we veel gemeen hebben.
Vooral met het vallen van de bladeren en eventueel gecombineerd met andere dingen, hebben veel mensen het soms moeilijk, ook ik vroeger.
Dat van een "opvliegend" karakter" bij mij nog iets is blijven hangen, hebt ge inmiddels gemerkt, kunt ge nagaan hoe erg dat het vroeger was.
Een deel van de oorzaak bij mij, ligt momenteel echter ergens anders.
Zoals je misschien weet, lijd ik o.a aan polyneuropathie, dat is een aantasting van de zenuwen en deels de daaraan verbonden spierstelsels.
Sedert begin Oktober is de ziekte, op zeer korte termijn, zwaar verergerd, met als gevolg pijn, bijna 24 u p/dag.
Pijn is iets wat ge niet kunt ontvluchten, daar word ge den hele dag aan herinnerd, of ge wilt of niet, dat sloopt je, dat vreet aan je, dat beinvloed je denken doen en laten.
Dat is geen excuus voor voor alles wat ik doe, want ik weet meestal verdomd goed waar ik mee bezig ben, meestal, want soms word eventueel hoognodig denkwerk gemakshalve maar weggedrukt, en word iets gedaan wat beter niet gedaan had kunnen worden, zoals rap een boze reactie schrijven.
Ik moet a.s Donderdag terug naar de kliniek, het is in princiepe ongeneeslijk, dus meer dan een verhoging van medicijnen zal het niet worden vermoed ik.
Ik bied bij deze U, maar ook anderen die ik valselijk beschuldigd heb, mijn oprechte excuses aan.
Ik kom waarschijnlijk wel weer 's "piepen" in het motorhoekske, en wie weet nog meer, maar vraag me niet wanneer.
Het is de ontvangst van uw brief, die me tot deze stap heeft gezet, waarvoor dank, de rest moet ik nog even "verwerken".
Vriendelijke groet,
Softail.