Katana's hoekje nr 3
-
bobby1940 - Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02
clausewits , dat paterke ziet maar uit een oog man , die viseert alleen de belgen , en de zelfstandigen , waar gaan we naartoe , als je via een rechter , een baas dwingt dat je van die bruine apen moet aan werven; die staan liever te lummelen op een straat hoek
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Choerrel schreef:Ik zal er in mijn stamcafé aan denken.katana schreef:Vandaag De Zevende Dag :
De politieke wereld is opnieuw geschokt door de uitspraken aartsbisschop Léonard .
Denken is voor de paarden (grap)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Clausewitz schreef:Zou het 'CGKR-Centrum' van het paterke niet moeten ingrijpen? Leonard discrimineert herhaaldelijk in het publiek ganse groepen van mensen en verdoezelt de massale pedofilie in eigen milieu.Choerrel schreef:Ik zal er in mijn stamcafé aan denken.katana schreef:Vandaag De Zevende Dag :
De politieke wereld is opnieuw geschokt door de uitspraken aartsbisschop Léonard .
Liever de Léonard dan een iman van achter het hoekske
-
Dit is stof tot nadenken in couleur , zou pedro zeggenbobby1940 schreef:clausewits , dat paterke ziet maar uit een oog man , die viseert alleen de belgen , en de zelfstandigen , waar gaan we naartoe , als je via een rechter , een baas dwingt dat je van die bruine apen moet aan werven; die staan liever te lummelen op een straat hoek
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
telloorlekker schreef:Clause... solidair zeg je... bedoel je niet "solitair" ? In groep zal de boete nogal meevallen, maar solitair valt nog te bezien; niet elke boeteling doet aan zelfkastijding ...
Dat hadden ze eter wel gedaan en met hun vieze poten ( en de rest) van de kinderen af gebleven.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Nieuwsblad.be ; Goosens:'Herwig is crapuul de luxe'
Herwig Van Hove (71) heeft in het Canvasprogramma' Reyers laat ' brandhout gemaakt van driesterrenchef Peter Goosenq (46).Die man hakt nu op zijn beurt Van Hove aan spaanders ' Die man is zijn hele leven gefustreerd geweest en heeft niet anders gedaan dan mensen uitkafferen.'
Peter Goosens zelf is niet onder de indruk.
Hij is dé wijnproever , maar hij kan niet op zijn poten staan omdat hij zo doorvet en doorzopen is.Niemand houdt rekening met zijn mening.Dat is echt crapuul de luxe .
Vanhove heeft iinderdaad niets anders gedaan dan anderen afgebroken en belachlijk gemaakt, en ruzie gemaakt met Felice tijdens de uitzendingen. Maar als Goossens denkt dat hij beter is met hyet gebruiken van dergelijke woorden heeft hij het ver mis. Hij plaatst zich op hetzelfde niveau als dat Crapuul de luxe ( zijn eigen woorden) en is dus geen haar beter.
-
katana schreef:Vandaag De Zevende Dag :
Oplossing is heel makkelijk : alle dotaties afnemen en geen pensioen meer uitbetalen. Kijken of ze dan nog denken dat ze beter zijn dan God.
-
Choerrel schreef:Ik zal er in mijn stamcafé aan denken.katana schreef:Vandaag De Zevende Dag :
Choerrel : santé, maar denk eraan in het naar huis gaan niet gelijk de processie van echternacht hé.
-
bobby1940 schreef:clausewits , dat paterke ziet maar uit een oog man , die viseert alleen de belgen , en de zelfstandigen , waar gaan we naartoe , als je via een rechter , een baas dwingt dat je van die bruine apen moet aan werven; die staan liever te lummelen op een straat hoek
Waarheid gelijk een klok, als een Belg klacht neer lmegt durft die zelfs zijn mond niet open te doen. Maar als diegene die hier niet thuis horen hun bakkes durven open te doen staat hij op de bres : den hypôcriet.
-
Mijn vrouwelijke nieuwe dokter; een toffe ,heeft mij nieuwe stalen meegegeven van de v.....
Na inname een resutaat , waar je niet naar Brussel moet schrijven , misschien zijn ze nep
Heb wel een prik gekregen voor de griep, hopelijk faalt dit niet
Na inname een resutaat , waar je niet naar Brussel moet schrijven , misschien zijn ze nep
Heb wel een prik gekregen voor de griep, hopelijk faalt dit niet
-
Gast
katana schreef:Mijn vrouwelijke nieuwe dokter; een toffe ,heeft mij nieuwe stalen meegegeven van de v.....![]()
Na inname een resutaat , waar je niet naar Brussel moet schrijven , ...
... nu de plooien eruit zijn, eens goed wassen???
-
Gast
katana schreef:Mijn vrouwelijke nieuwe dokter; een toffe ,heeft mij nieuwe stalen meegegeven van de v.....![]()
Na inname een resutaat , waar je niet naar Brussel moet schrijven , ...
... nu de plooien eruit zijn, eens goed wassen???
-
Dan ben je dichtbij het home van katana geweest beste Choerrel , volgende keer misschien even langs mijn deur passeren en eventueel even binnen wippen , steeds welkomChoerrel schreef:Ben gisteren nog in Leopoldsburg een ijskreem gaan eten. Heerlijk.
De crèmerie Vleugels is een tak van mijn moeder zaliger , de hele familie Vleugels waren crème boeren , handelaars die marchandeerde ooit aan de kazerne van Leopoldsburg , langs de tak van moeder hadden zij ooit voor den tweeden oorlog café , waar er een piano aanwezig was en moeder-zaliger ooit tkkelde voor de aanwezigen....
Bij het uitbreken van den tweeden oorlog , sloegen wij op de vlucht ( vierdaagse) met de crémecar en paard naar ZEEBRUGGE ....
Deze crémecar , kan je nog bezichtigen in het militair museum van Leopoldsbug , dit museum een aanrader voor alle senioren