De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Benson schreef:Hallo R3T
nog ni goe wakker zeker dat is nog van het herfst treffen van vorig jaar![]()
![]()
Heb dat toevallig vorig jaar al op internet gezien .
Zie datum bovenaan de foto .
Blijkbaar is het niet voor iedereen zo goed afgelopen ...
Moet maar is op deze link gaan kijken.http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=11915
Ja, dan hebben die vorig jaar ni zoveel geluk gehad hé... had dat ook doorgekregen van het Triumph Forum.....
-
Hoi mannen,
Na lang beraadslagen... de knoop doorgehakt, en de Rocket ingeruild voor nen Bmw r 1200 gs. ( redtail zal lachen )
Ik weet het.. iets helemaal anders, maar heb hem uitgebreid getest.. en voor m'n lengte is het echt een zalig machien.
Was van de Rocket ook wel tevreden, spoorde als een trein... maar het speelse rijden, avontuurlijke.. was daar echt ni voor weggelegd.
Fotoke volgt nog, ben hem gisterenavond pas gaan halen.
Grtz,
Kwik & Flupke
Na lang beraadslagen... de knoop doorgehakt, en de Rocket ingeruild voor nen Bmw r 1200 gs. ( redtail zal lachen )
Ik weet het.. iets helemaal anders, maar heb hem uitgebreid getest.. en voor m'n lengte is het echt een zalig machien.
Was van de Rocket ook wel tevreden, spoorde als een trein... maar het speelse rijden, avontuurlijke.. was daar echt ni voor weggelegd.
Fotoke volgt nog, ben hem gisterenavond pas gaan halen.
Grtz,
Kwik & Flupke
-
Thx Audibac, t' is niet m'n eerste beemer... ooit 5 jaar met nen rt 1150 gereden, was ik ook heel tevreden over.audibac schreef:R3T?
Dat zult ge u niet beklagen ik heb een gsa1200, dat rijdt super, hoe meer bochten hoe beter !!
Nog veel plezier met uw beemer.
Grz,
Audibac
t' Is nen 2010, alles electronisch (hopelijk blijft het marcheren), motorisch beetje gewijzigd, dubbele bovenliggende nokkenassen, beke meer pk en nm, en tof ducachtige sound.
Komt wel goe....
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
R3T,
dikke proficiat met je keuze,ik weet nu al dat je er ongelofelijk rijplezier zult aan beleven.
Je kan het moeilijk geloven als je hem ziet staan op zijn hoge poten
maar zo wenbaar dat ie is, niet te schatten.
Maar of Astrid zich er zo goed zal bij voelen tov de vorige
Als je hem hebt zal je moeite hebben om er af en toe eens NIET mee te rijden.
Nog veel rijgenot gewenst en tot volgende!
RT
dikke proficiat met je keuze,ik weet nu al dat je er ongelofelijk rijplezier zult aan beleven.
Maar of Astrid zich er zo goed zal bij voelen tov de vorige
RT
-
Thx RT,redtail schreef:R3T,
Maar of Astrid zich er zo goed zal bij voelen tov de vorige![]()
![]()
RT
Is idd fun om mee te rijden... en supervinnig, verschoot ik van.
Astrid zit er heel goed op, ze is ooit met iemand met dezelfde, maar dan enkele jaartjes ouder, twee weken op reis mee geweest.. dus ze wist al dat die goed zat. Moet alleen nog eens variokoffers en topcase op de kop kunnen tikken, en valbar. Heb al bij Bmw gekeken, best prijzig.. maar ja, das typisch he.
Weet jij hoe ik mijn Nicknaam kan veranderen, want R3T is nu niet meer van toepassing he. Heb al geprobeerd bij profiel, maar lukt niet.
Tot één van de...
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Als je nieuwe koffers wil moet je hier eens
http://www.teileineile.de/de/gepaecksy ... 00gs-2008-
als je iets besteld moet je de prijs vragen van alles tesamen , dan zijn ze nog goedkoper dan de prijs op hun website.
Ik heb mijn koffers voor de adventure daar ook besteld en dat scheelde € 380 afsturen inbegrepenen een zeer goede service er was 1 onderdeel tekort bij mijn bestelling ,onmiddelijk gebeld en de dag erna was het thuis .
Ofwel op ebay of tweedehands of zoiets daar zijn er ook regelmatig.
Grz
Audibac
http://www.teileineile.de/de/gepaecksy ... 00gs-2008-
als je iets besteld moet je de prijs vragen van alles tesamen , dan zijn ze nog goedkoper dan de prijs op hun website.
Ik heb mijn koffers voor de adventure daar ook besteld en dat scheelde € 380 afsturen inbegrepenen een zeer goede service er was 1 onderdeel tekort bij mijn bestelling ,onmiddelijk gebeld en de dag erna was het thuis .
Ofwel op ebay of tweedehands of zoiets daar zijn er ook regelmatig.
Grz
Audibac
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Normaal zou je de Nickname toch moeten kunnen aanpassen op de profiellijst dacht ik.R3T schreef:Thx RT,redtail schreef:R3T,
Maar of Astrid zich er zo goed zal bij voelen tov de vorige![]()
![]()
RT
Is idd fun om mee te rijden... en supervinnig, verschoot ik van.
Astrid zit er heel goed op, ze is ooit met iemand met dezelfde, maar dan enkele jaartjes ouder, twee weken op reis mee geweest.. dus ze wist al dat die goed zat. Moet alleen nog eens variokoffers en topcase op de kop kunnen tikken, en valbar. Heb al bij Bmw gekeken, best prijzig.. maar ja, das typisch he.
Weet jij hoe ik mijn Nicknaam kan veranderen, want R3T is nu niet meer van toepassing he. Heb al geprobeerd bij profiel, maar lukt niet.
Tot één van de...
Maar Benson kan je daar zeker bij helpen
Koffers
klikken: http://www.rad.eu/nl/c/x/207-zega-cases-
RT
-
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hoy R3T
amaai nu al nen andere , zal wel beter zijn om volgend jaar de herfstrit te rijden op die weggetjes dat is daar veel beter voor , maar ik geraak daar ni op zene mé mijn korte beentjes . Ga er ni meer met aan de grond geraken
Veel plezier er méé
Heb dat zelf ook eens geprobeerd maar lukt niet om de nicknaam te veranderen , zal daar eens navraag achter doen .
Wat moet het worden
amaai nu al nen andere , zal wel beter zijn om volgend jaar de herfstrit te rijden op die weggetjes dat is daar veel beter voor , maar ik geraak daar ni op zene mé mijn korte beentjes . Ga er ni meer met aan de grond geraken
Heb dat zelf ook eens geprobeerd maar lukt niet om de nicknaam te veranderen , zal daar eens navraag achter doen .
Wat moet het worden
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
swakke - Moderator SeniorenNet
Beste R3T,Weet jij hoe ik mijn Nicknaam kan veranderen, want R3T is nu niet meer van toepassing he. Heb al geprobeerd bij profiel, maar lukt niet.
Zelf kan je uw gebruikersnaam niet veranderen , enkel de moderators kunnen dat doen.
Zodus geef de naam door aan een moderator en deze zal het graag voor jou veranderen.
Goede avond.
Swakke.
-
Hoi mannen,
Effe ter info.... : de naam R3T is niet meer.
Voortaan ga ik hier verder onder de naam Desperado.
Is een nicknaam die ik al veeeele jaren gebruik online.
Nu kan ik nog veel van motor veranderen, zonder dat ik nogmaals m'n nick moet wijzigen.
Grtz,
Kwik & Flupke
ps: Swakke, bedankt voor de aanpassing.
Effe ter info.... : de naam R3T is niet meer.
Voortaan ga ik hier verder onder de naam Desperado.
Is een nicknaam die ik al veeeele jaren gebruik online.
Nu kan ik nog veel van motor veranderen, zonder dat ik nogmaals m'n nick moet wijzigen.
Grtz,
Kwik & Flupke
ps: Swakke, bedankt voor de aanpassing.