De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Allé nu kunnen we best maar oppassen hé , ne struikrover in ons clubke
En dan mé zo 'n machien , zullen we rap moeten zijn om hem te achtervolgen

En dan mé zo 'n machien , zullen we rap moeten zijn om hem te achtervolgen
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Mooie fiets Desperado,
en idd nen 2010 ,zie je aan de bougie inkom
op de cilinders,oudere modellen staan horizontaal
die van u vertikaal.
En wat electronica betreft,
als BMW het nu nog ni onder de knie heeft
Je komt ook veel te weten op het BMW forum vlaanderen!
http://forum.bmw-mc-vl.be
Tot volgende,
RT
die van u vertikaal.
als BMW het nu nog ni onder de knie heeft
Tot volgende,
RT
-
Hoy mannen
gisteren naar den barbeque van de friends geweest voor het afsluiten van het jaar we waren met een 20 tal mensen. Ludo,Frans en Webby waren er ook bij met hun vrouwkes .
Lekker en weeral veel te veel hé , ne kilo er bij.
Zeer gezellig , pas om 2 uur naar huis gegaan .
Maar weeral mijn camerake vergeten en dus geen fotokes.
gisteren naar den barbeque van de friends geweest voor het afsluiten van het jaar we waren met een 20 tal mensen. Ludo,Frans en Webby waren er ook bij met hun vrouwkes .
Lekker en weeral veel te veel hé , ne kilo er bij.
Zeer gezellig , pas om 2 uur naar huis gegaan .
Maar weeral mijn camerake vergeten en dus geen fotokes.
Laatst gewijzigd door Benson op 07 nov 2010, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En vandaag kreeg ik kort voor de middag toen ik volop aan 't koken was een telefoontje van onzen Desperado of ik geen zin had om mee een toerke te gaan doen.
Mijn kookvuren wa hoger gezet , allé heter of er vraagt er hier ééne of ze nu tegen den plafond hangen .
En was juist in mijn motobroek gewipt toen ze ( kwik & flipke ) al voor de deur stonden.
Watertandend zijne moto bekeken en goedgekeurd ,'t is ne witte als hij er nu nog van die metalen bakken aanhangt kan hij er frisco 's mee gaan verkopen op het strand van st- anneke
Klein ritje gedaan van een 60 km en in Kalmthout en de Molen van Wildert iets gaan drinken.
En .... nu zal ik ons frankje eens laten watertanden er een cremmeke gaan eten en den desparado en eega een wafel met nen toren slagroom.
Buiten de regen die we over ons kregen een ontspannend ritje , misschien iets te traag voor zjjn vliegmachien want in mijn shopperke steken er wa minder pk 's dus ikke maar eerst gereden anders kon ik ni volgen .
En natuurlijk zijn er een paar fotokes gemaakt . Wel ni mé de mijne want die lag nog in de garage te wachten tot ik hem mee nam

Hmmmmmmmmmmmmmmmm lekker fris mé da warm weer

Mijn kookvuren wa hoger gezet , allé heter of er vraagt er hier ééne of ze nu tegen den plafond hangen .
En was juist in mijn motobroek gewipt toen ze ( kwik & flipke ) al voor de deur stonden.
Watertandend zijne moto bekeken en goedgekeurd ,'t is ne witte als hij er nu nog van die metalen bakken aanhangt kan hij er frisco 's mee gaan verkopen op het strand van st- anneke
Klein ritje gedaan van een 60 km en in Kalmthout en de Molen van Wildert iets gaan drinken.
En .... nu zal ik ons frankje eens laten watertanden er een cremmeke gaan eten en den desparado en eega een wafel met nen toren slagroom.
Buiten de regen die we over ons kregen een ontspannend ritje , misschien iets te traag voor zjjn vliegmachien want in mijn shopperke steken er wa minder pk 's dus ikke maar eerst gereden anders kon ik ni volgen .
En natuurlijk zijn er een paar fotokes gemaakt . Wel ni mé de mijne want die lag nog in de garage te wachten tot ik hem mee nam

Hmmmmmmmmmmmmmmmm lekker fris mé da warm weer

-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Hey Benson, bedankt voor de reportage en de fotokes te posten.
Ja, was een kort maar leuk ritje, zonde dat het begon te regenen.
En heb toch nog wat weetjes van jou opgestoken over bezienswaardigheden in de directe omgeving.
Ik moet wel zeggen, als je zonder Fatima rijdt, dat het gemiddelde toch aardig wa hoger ligt
Misschien van de week, als het weer wa mee zit, nog een ritje hé... hou je wel op de hoogte.
Grtz,
Kwik & Flupke
Ja, was een kort maar leuk ritje, zonde dat het begon te regenen.
En heb toch nog wat weetjes van jou opgestoken over bezienswaardigheden in de directe omgeving.
Ik moet wel zeggen, als je zonder Fatima rijdt, dat het gemiddelde toch aardig wa hoger ligt
Misschien van de week, als het weer wa mee zit, nog een ritje hé... hou je wel op de hoogte.
Grtz,
Kwik & Flupke
-
Thx RT, en ja... BMW zal het ondertussen wel kennen hé.redtail schreef:Mooie fiets Desperado,
die van u vertikaal.
als BMW het nu nog ni onder de knie heeft![]()
![]()
Tot volgende,
RT
Tot nu toe werkt alles perfect naar behoren, ben hem al goe gewoon.
Van donderdagavond tot gisteren al zo'n 500 km gedaan, ondanks het weer.
Elk excuus is idd goe om er een ritje mee te doen, zoals je zei
Tot één dezer....
Desperado
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Aan "den benson" zen smoeleke te zien
had hem er wel veel goesting in ( in da creemeglaske)8)
En zonder Fatima is die mens ni te houden,
ik denk als je hem op een verlaagde GS zou zetten
dat hij ook graag het gemiddelde zou willen opdrijven
Rt
had hem er wel veel goesting in ( in da creemeglaske)8)
En zonder Fatima is die mens ni te houden,
ik denk als je hem op een verlaagde GS zou zetten
dat hij ook graag het gemiddelde zou willen opdrijven
Rt
-
Bedankt Frankje, dat we gauw nog eens een ritje mogen doen.frankje schreef:ja benson,het ziet er allemaal wel lekker uit maar mijn pannekoek was veel groter.Het waren er trouwens twee.
aan desperado,een ferm machien.Dat ge er vele mooie ritten moogt mee rijden
Groetjes,frans
Sech, maar die brusselse wafels van ons, die waren ook ni mis zene...
Grtz,
Kwik & Flupke
Just terug van een ritje se... goe nat, maar toch van genoten.
Moest erdoor, vrouwke was met auto weg.
-
Zeg mannen
wet er soms niemand geen binnenpist waar we met het weekend een toerke kunnen gaan doen want die van hier boven hangen het uit zene

wet er soms niemand geen binnenpist waar we met het weekend een toerke kunnen gaan doen want die van hier boven hangen het uit zene