De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Awel,ik heb ook nog een toerke gedaan.
Had er eentje op gps uit gestippeld om
op een mooi warme zondag eens te rijden,
maar kon, het niet laten hem nu al te doen eeeeeen
goe meegevallen, van bij mij uit alles bij elkaar 192km.
Dus goed doenbaar op een mooie nm.
Tot later
RT
Had er eentje op gps uit gestippeld om
op een mooi warme zondag eens te rijden,
maar kon, het niet laten hem nu al te doen eeeeeen
goe meegevallen, van bij mij uit alles bij elkaar 192km.
Dus goed doenbaar op een mooie nm.
Tot later
RT
-
Just een goei gehoord
Een Guzzi rijder heeft nooit pech, hij doet onderhoud onderweg
Alleee waar halen ze dat toch vandaan
RT
Jullie gaan denken
waarom zit hij zo dikwijls op da net
'K zit nml thuis door een arbeidsongeval,hiel vetplan verpletterd en barst in hielbeen,mag ni stappen
maaaaar moto rijden wel
RT
Een Guzzi rijder heeft nooit pech, hij doet onderhoud onderweg
Alleee waar halen ze dat toch vandaan
RT
Jullie gaan denken
'K zit nml thuis door een arbeidsongeval,hiel vetplan verpletterd en barst in hielbeen,mag ni stappen
RT
-
Met een zwaar lomp gewicht van een hoogte enkel op mijn hiel terecht gekomenPPG schreef:Redtail ,
Hoe doe de da ???
Dacht da gij een buro-job had ?
Lang thuis ??
In elk geval beterschap.
Gr
PPG![]()
![]()
Absoluut geen bureau-job,allee 10% toch wel
Nog tot 29/11 is 13/10 gebeurd
't hangt hier thuis al lang mijn kl****ten uit,kan ni gaan wandelen met den hond,wa huishoudelijke taken,motoke kuisen,wa bricoleren en 's avonds niet moe genoeg om te gaan slapen
Ik zou absoluut zeker nog NIET met pensioen willen gaan hoor
't Komt wel slim,
RT
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Redtail veel beterschap en pas in't vervolg op mé da zwaar lomp gewicht

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Leuke site gevonden via een ander forum.
Geef je lengte op, merk en type en je ziet gelijk of je benen te kort zijn!
http://cycle-ergo.com/
Geef je lengte op, merk en type en je ziet gelijk of je benen te kort zijn!
http://cycle-ergo.com/
-
Bij mij staat er verdorie dikwijls bij da mijn beentjes te kort zijn
Gisteren morgend naar het containerpark geweest en een groot lomp gewicht nogal hoog moeten heffen om in ne container te krijgen en kreveer nu al 2 dagen van de pijn mijne rug.

Gisteren morgend naar het containerpark geweest en een groot lomp gewicht nogal hoog moeten heffen om in ne container te krijgen en kreveer nu al 2 dagen van de pijn mijne rug.
-
Ja sé redtail ik moest er van af geraken en vermits jij ni in de buurt was heb ik het alleen moeten doen hé
Heb al nen hoop pijnstillers genomen en is al wat beter indien het gaat en het is nog droog morgen ga ik ook eens wa bollen voor hij vastroest
Heb al nen hoop pijnstillers genomen en is al wat beter indien het gaat en het is nog droog morgen ga ik ook eens wa bollen voor hij vastroest
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Heb zondag nog mooie toer gereden in de noorderkempen, samen met onze buren... die rijden met nen Bandit 1250.
Het was friskes, maar droog... en met de nodige stopkes voor hapje en drankje.. was het een geslaagde motordag.
Fotokes heb ik niet, wegens geen fototoestel bij.. maar was stop bij in de molen van de Wildert... leren kennen door Benson, aldaar lekkere pannekoek met ijs en chocoladesaus gegeten...
Ja Frankje en Odul, en het waren er twee...twijfel of die van de molen in Doel groter (lekkerder) zouden zijn..
Was onverwacht op het laatste moment, de zondagmorgen... te laat om hier nog iets te plaatsen voor nog kandidaten.
Maar er zullen er nog wel gaan toeren zijn zeker, wij hebben er toch vele gezien op de baan.
Grtz,
Kwik & Flupke
Keep the rubber down...
Het was friskes, maar droog... en met de nodige stopkes voor hapje en drankje.. was het een geslaagde motordag.
Fotokes heb ik niet, wegens geen fototoestel bij.. maar was stop bij in de molen van de Wildert... leren kennen door Benson, aldaar lekkere pannekoek met ijs en chocoladesaus gegeten...
Ja Frankje en Odul, en het waren er twee...twijfel of die van de molen in Doel groter (lekkerder) zouden zijn..
Was onverwacht op het laatste moment, de zondagmorgen... te laat om hier nog iets te plaatsen voor nog kandidaten.
Maar er zullen er nog wel gaan toeren zijn zeker, wij hebben er toch vele gezien op de baan.
Grtz,
Kwik & Flupke
Keep the rubber down...
Laatst gewijzigd door Desperado op 24 nov 2010, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.