IMAGE MAGICK 9 - Laten staan.
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Cleopa, ik wou ook eens oefenen met die cirkeltjes van Egel maar ik kan geen "none" achtergrond krijgen, telkens weer een zwart vlak bij de twee eerste sites van IMs. En een gekleurd vlak gaat dan wel.
neske
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
Cleopa, sorry dat ik antwoord in je topic op een vraag aan jou gesteld.

Neske, is nieuw sinds gisteren dat zwart vlak.
Gewoon doorwerken.
Lukt bij mij toch.
Zie mijn werkjes van gisteren en van vandaag. Zijn ook gestart op zo'n "zwart"-none-vlak.
Greetz. ~~Egel~~
Neske, is nieuw sinds gisteren dat zwart vlak.
Gewoon doorwerken.
Lukt bij mij toch.
Zie mijn werkjes van gisteren en van vandaag. Zijn ook gestart op zo'n "zwart"-none-vlak.
Greetz. ~~Egel~~
Laatst gewijzigd door egel op 21 nov 2010, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
neske -- Het is niet normaal , maar ik denk enkel als het niet gaat zoals het zou moeten gaan . Geef eerst een kleur en maak die dan transparant . ik ga het ook eens doen zoals egel het beschreef . Ja
ik doe sommige dingen anders of in een andere volgorde . Dat komt omdat ik met meerdere IMssen gelijktijdig werk en dat die wijze bijna niet uit te leggen is voor Iedereen Als ik iets uitleg en er verstaat 1 persoon het ben ik al blij . Maar als egel iets uitlegd verstaat IEDEREEN dat . Allé ik hoop dat dit je helpt
Dit kan een leugen zijn
maar in somige programma's (ook in IMs) is transparant soms grijs en het kan ook al eens wit zijn. Dus hier ben ik niet heel zeker van

Dit kan een leugen zijn