Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
bobby1940 schreef:en dan katana zijn het belgen is wel een nationale omroep he , zit er nog niet genoeg gespuis in belgie , je gaat hen nog een beetje bevoordeligen
hebben ze wel de nodige diplomas of is dit voor hen niet nodig ,kloteland
En beste boby1940 , katana heeft daarover zijn mening nog niet geuit , wacht nog af , stel maar vast o.a.d. dat er vandaag op de voorpagina van Het Laatste Nieuws stond ; Moslim weigert te luisteren naar vrouwelijke agent .
Omdat hij vindt dat zijn gosdienst niet toelaat het hoofd te buigen voor een vrouw,blokkeerde een moslim urenlang een druk kruispunt in Sint-Niklaas.
De 40-jarige Syriêr Mahmoud D. Weigert intructies van vrouwen na te leven , en dus ook die van de agente, die gistermorgen het verkeer op een kruispunt aan het regelen was.
Alle auto's stonden muurvast en toch vertikte hij het zijn voertuig ook maar één millimeter te verplaatsen ...
Volgens mij zit de VRT in problemen met aanwerving meer vrouwen allerlei slag
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Voor die van St Niklaas heb ik de oplossing : een bed bezorgen aan die pippo vor een drietal weken in het ziekenhuis en dan enkele reis waar hij vandaan gekomen is, opgelost.
ps : maar dat zogehete gelijke kansen bureel, dat voor enkele jaren wel zo fier was van te reageren na een laffe brief van iemand van dit forum, heeft nog steeds zijn klep nietb open gedaan. Van gelijkheid gesproken.
ps : maar dat zogehete gelijke kansen bureel, dat voor enkele jaren wel zo fier was van te reageren na een laffe brief van iemand van dit forum, heeft nog steeds zijn klep nietb open gedaan. Van gelijkheid gesproken.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:De VRT streeft naar meer diversiteit op haar televisienetten.
Er moeten meer vrouwen," gekleurde" gezichten , holebi's en ouderen aan bod komen.
De openbare omroep wil Vlaanderen in beeld brengen zoals het is en daarom werken de netten momenteel actieplannen uit .
Uit de telling bleek bijvoorbeeld dat er op Eén slechts 8,8 procent allochtonen te zien waren in 2009.
bron vr 19/11/2010 -08:38 deredactie.be
Ik heb daar feitelijk geen problemen mee als ze zich perfect kunnen uitdrukken in het Nederlands en dat ze die ........... niet op hun hoofd hebben. Dus volledig gelijk zijn aan de vlaamse madammen die er werken. Op VTM zitten er ook, en diespreken perfect de taal van ons, dus inburgeren is een heel goede haalbare kaart.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
deredactie.be ; Vlaams onderwijs scoort slecht voor burgerzin.
het Vlaams onderwijs scoort niet goed in het aanleren van democratische waarden. Dat blijkt uit een internationale vergelijkende studie. Veertienjarige hebben weinig geloof in maatschappelijke en democratische waarden en staan negatief tegenover migranten
het Vlaams onderwijs scoort niet goed in het aanleren van democratische waarden. Dat blijkt uit een internationale vergelijkende studie. Veertienjarige hebben weinig geloof in maatschappelijke en democratische waarden en staan negatief tegenover migranten
-
Gast
katana schreef:deredactie.be ; Vlaams onderwijs scoort slecht voor burgerzin.
Sja,ga eens democratische waarden aanleren,aan gastjes die alleen het boekje wensen als waarde.
En negatief staan versus migranten,hoe zou je zelf zijn,men past het niveau onderwijs aan,aan de mogelijkheden van deze migranten.
Dan praten we nog niet dat onze gastjes,met de regelmaat van een klok,hun zakgeld en gsm moeten afgeven aan de verrijkers,onder bedreiging van een mes.
En zien de leerkrachten het nog zitten ?
Regelmatig slaan de verrijkers zelfs de vrouwelijke leerkrachten de tanden uit.
Wanneer gaan die Internationale vergelijkende Studies,eens de waarheid en oorzaken onder oog nemen,inplaats van alles goed te praten,ten gunste van....En altijd de fout ervan bij de gastheren op hun rekening te zetten.
-
Gezien in De Morgen (foto)
FLIEGEN MACHT FREI
Italiê is een rel ontstaan om een 'Auschwitzbord' dat boven de ingang van het vliegveld van het Noord-Italiaanse Treviso hing.
Het bord is verwijderd, maar de Italiaanse justitie heeft toch een onderzoek ingesteld .....
FLIEGEN MACHT FREI
Italiê is een rel ontstaan om een 'Auschwitzbord' dat boven de ingang van het vliegveld van het Noord-Italiaanse Treviso hing.
Het bord is verwijderd, maar de Italiaanse justitie heeft toch een onderzoek ingesteld .....
-
Gast
katana schreef:Gezien in De Morgen (foto)
FLIEGEN MACHT FREI
Sja,die hebben waarschijnlijk de DUCE niet vergeten,maar de nieuwe zit er al lang.BERLUSCONI
-
Volgens mijn gedacht , denkt Berlusconi nog niet aan zijn laatste vlucht , zijn sexleven is zijn drift naar een eeuwig levenDaffy schreef:katana schreef:Gezien in De Morgen (foto)
FLIEGEN MACHT FREI
Sja,die hebben waarschijnlijk de DUCE niet vergeten,maar de nieuwe zit er al lang.BERLUSCONI
-
Weeral bloed laten trekken door mijn doketeresse , deed geen pijn
Hopelijk deze keer 'goed bloed' Vlaamse roots
Laatst gewijzigd door katana op 25 nov 2010, 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
katana schreef:Weeral bloed laten trekken door mijn doketeresse , deed geen pijn![]()
Den uitslag is nu bekend alles picobello en cholosterol 180 , dus de pensioendienst zal nog jaren veel geld moeten uitkeren aan katana
-
Ach beste bobby1940 , het pensioen van katana is nog steeds onder de 1000 euro per maand , ben nu gelukkig , als ik nog 50 jaar blijf leven , zal belgium moeten blijven afdokken en zal katana nog steeds met grote vreugde zijn hoekje blijven verzorgenbobby1940 schreef:u zegt veel katana ;was je minister of een andere zakken vuller,
Lang leve de gesneuvelde zei ooit een zotte burgemeester van Leopoldsburg