Mijn Papsje....
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Het was heel fijn om dit bericht van jou te lezen....het straalt rust uit....ik duim dat die rust jou even blijft omgeven...ook vannacht!
En jullie hadden geluk dat jullie konden genieten van de zon...hier was het de ganse dag somber en grijs.
Liefs, Reline
Het was heel fijn om dit bericht van jou te lezen....het straalt rust uit....ik duim dat die rust jou even blijft omgeven...ook vannacht!
En jullie hadden geluk dat jullie konden genieten van de zon...hier was het de ganse dag somber en grijs.
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hallo lieve allemaal,
Nee hoor, het zonnetje liet zich hier vandaag net 5 minuutjes zien en was toen weer verdwenen.
Na lang zoeken en wat gebeld te hebben zonder resultaat moeten wij het maar opgeven om uit te kijken naar een stacaravan.
Jemig nog aan toe, een seizoentje op een grasveldje vertoeven kost je zo'n 2000,00 euro en dat hebben wij er nu net niet voor over.
Van de gekke eigenlijk dat ze er zoveel voor mogen en kunnen vragen.
Zo'n 20 jaar geleden (da's een tijd, dat weet ik wel) koste het zo'n 400 gulden weet ik nog wel (voor een seizoen vanaf april t/m sept.okt).
Jammer hoor want nu moeten we toch wat anders gaan bedenken.
Ed en ik hebben n.l. nooit vakantie gevierd en wilde het nu toch eens beleven.
Ach, we gaan het wel zien, komt tijd komt raad zeggen ze he.
Ik moet zo mijn haren weer gaan wassen en dat is me een klus, zie er altijd tegenop maar als het weer gedaan is ben ik altijd blij dat het weer achter de rug is.
Riekske, jij hebt ook redelijk lang haar, heb jij er ook zo'n hekel aan (wassen)?
Volgens mij zit ik op mijn mopperstoel ..... snel er vanaf!
Ik pak mezelf bij kop en kont en ga de badkamer opzoeken.
Fijne zaterdag nog.
Nee hoor, het zonnetje liet zich hier vandaag net 5 minuutjes zien en was toen weer verdwenen.
Na lang zoeken en wat gebeld te hebben zonder resultaat moeten wij het maar opgeven om uit te kijken naar een stacaravan.
Jemig nog aan toe, een seizoentje op een grasveldje vertoeven kost je zo'n 2000,00 euro en dat hebben wij er nu net niet voor over.
Van de gekke eigenlijk dat ze er zoveel voor mogen en kunnen vragen.
Zo'n 20 jaar geleden (da's een tijd, dat weet ik wel) koste het zo'n 400 gulden weet ik nog wel (voor een seizoen vanaf april t/m sept.okt).
Jammer hoor want nu moeten we toch wat anders gaan bedenken.
Ed en ik hebben n.l. nooit vakantie gevierd en wilde het nu toch eens beleven.
Ach, we gaan het wel zien, komt tijd komt raad zeggen ze he.
Ik moet zo mijn haren weer gaan wassen en dat is me een klus, zie er altijd tegenop maar als het weer gedaan is ben ik altijd blij dat het weer achter de rug is.
Riekske, jij hebt ook redelijk lang haar, heb jij er ook zo'n hekel aan (wassen)?
Volgens mij zit ik op mijn mopperstoel ..... snel er vanaf!
Ik pak mezelf bij kop en kont en ga de badkamer opzoeken.
Fijne zaterdag nog.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel,
Zo te horen zocht je naar een caravan......om te kopen!
Probeer het eens anders....zoek eens uit wat een stacaravan huren je zou kosten voor een midweek of langer. (of ergens een huisje)
Weet je...een midweek ertussenuit (best in het laagseizoen = veel en veel goekoper) is alsof je een week of langer op vakantie bent.
Probeer eens.....waarschijnlijk gaan wij volgend jaar weer op midweek in september....hebben er een hele fijne herinnering aan!
Liefs, Reline
Zo te horen zocht je naar een caravan......om te kopen!
Probeer het eens anders....zoek eens uit wat een stacaravan huren je zou kosten voor een midweek of langer. (of ergens een huisje)
Weet je...een midweek ertussenuit (best in het laagseizoen = veel en veel goekoper) is alsof je een week of langer op vakantie bent.
Probeer eens.....waarschijnlijk gaan wij volgend jaar weer op midweek in september....hebben er een hele fijne herinnering aan!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel.......voor een seizoen is het veel,apr/okt.....
maar ik heb een mooie plaats hoor,en ik kan er het hele jaar op,
of wonen als ik zin heb........ik heb er ook alles,gas ,stroom,water,wc,
rioolaansluiting.....dus er is veel verbeterd hoor.
sommige hebben ook een badkamer,maar ik niet.
ga wel douchen in de verwarmde douches,ook ,s winters......en voor 2000,-
ben ik nu het hele jr,op vakantie denk ik maar......
gas en water verbruik ik thuis ook.en de meesten hebben een eigen pomp geslagen,water voor de tuin en wc.......
ja lange haren wassen een werkje hè......
fijne avond...later.....
een goede nacht zonder spoken.
geen pijn en nare dromen......tot morgen..
als de zon schijnt ga ik naar de camping,blad ruimen....doeiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Angel, kom je een rustge fijne zondag toewensen.
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08

Ziet er heerlijk uit Ghyra (caravan) en ja, in de winter kun je lang genoeg in huis zitten en een tweede huisje zorgt er toch altijd voor dat je eens kunt afwisselen.
We zullen wel zien hoe het hier loopt de aankomende tijd.
Alles is nogal vaag, ook wat mijn moeder betreft want ze is tenslotte ook al 87 jaar en is sinds de dood van mijn vader hard achteruit aan het gaan zag ik van de week.
Afwachten maar dus ..... met alles.
Wens iedereen een hele fijne zondag toe.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4