De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

jas

24 nov 2010, 16:53

Goeie avond ALLEMAAL
iedereen precies al in winterslaap
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Benson

25 nov 2010, 09:22

Ja voorlopig ni meer gereden met mijn rug maar nu is al veel aan 't beteren één van de dagen spring ik er toch eens op zene. :evil: :( :roll: :D
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

25 nov 2010, 12:08

Benson ,
" Spring er nog eens op ??? " op wa , pas toch mor oep veur awe rug .

PPG ( terug van ziek en terug ziek na griepspuiteke )En den doctoor mor zegge dat da ni kan .

Mannen nu nog wa serieus .
Denk op 30 November is aan onze Fadre , dan neemt zijn echtgenote afscheid van hem en van ons allemaal .
Ik vind da diep verschrikkelijk , maar hoogstwaarschijnlijk toch een rechtvaardige en aanvaarbare keuze.
Ge moet hem er ni me lastigvallen , maar denk maar eens aan hem .
Ik weet ni of hij dit goedvind maar ik moest het toch ook eens kwijt .
Wij zijn nml 52 jaar bevriend en zijn Suzy ken ik ook al 46 jaar .
Ik heb het ook heel moeilijk mee , maar zal natuurlijk niet alleen zijn .
Groeten aan iedereen
PPG :cry: :cry: :cry:

Benson

25 nov 2010, 14:42

Oei PPG is het al zo vlug achteruitgegaan dat ze nu deze beslissing hebben genomen.

In naam van iedereen wil ik zeggen dat we met hun meeleven en dat er hier een kaars zal branden als steun in deze verschrikkelijk slechte tijd.

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

25 nov 2010, 15:31

Daar wordt ne gewone mens echt stil van......slik,slik :!:
Mijn gedachten zullen zeker bij hun zijn....
My promise.
RT

Desperado

25 nov 2010, 17:11

Wij kennen Louis en Suzy niet echt goed, maar we schrikken hier toch ook echt van... en ze zijn zeker in onze gedachten.

Veel sterkte,
Astrid & Filip

Barley

25 nov 2010, 19:08

Afbeelding
Ik denk dat dit genoeg zegt.

Veel sterkte.
Hasta la victoria siempre

Louke

25 nov 2010, 21:27

God laat het niet waar zijn. :evil:

skydiver

26 nov 2010, 16:22

Amaai, van slecht nieuws gesproken!!
Fadre veel sterkte gewenst.
Luc-Nadia.

Fadre

27 nov 2010, 11:15

Afscheid aan mijn « Onlinebikers »

zoals reeds door PPG gemeld is zal ik op 30 november van jullie afscheid nemen.
Ik heb drie jaar gevochten tegen deze rotziekte, vijf operatiee ondergaan,maar het heeft niet mogen baten.Verder leven heeft geen zin,de aftakeling is begonnen en gaat in snel tempo verder.
Ik blik terug op een gelukkig leven met ups en downs met een man die tot het laatste voor mij gezorgdt heeft samen met mijn twee kinderen.
Ik wens jullie en mijn ventje nog veel rijplezier,maar wees aub voorzichtig.Ik zal van hierboven op jullie letten en mijn best doen om jullie te behoeden van ongevallen.
Alvorens over te gaan moet ik jullie toch iets bekennen;Ik was « Suskemieke ».Sorry jongens ,maar ik heb er toch mee kunnen lachen van de reacties op het net.
Ik had nog wat graag een tijdje bij jullie willen zijn maar het gaat niet meer, ik ben helemaal op en ik wil op een menswaardige manier sterven.

Nog een dikke knuffel aan iedereen.

Suzy Afbeelding
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

PPG

27 nov 2010, 12:23

Da we daar ni opgekomen zijn .
Het ga je goed "SUSKEMIEKE " en tot ..........................
PPG
XXX :? :oops: :? :oops: :? :oops:

Benson

27 nov 2010, 13:51

Ja Suskemieke

ge hebt ons goed liggen gehad want zonder dat we het wisten heeft die suskemie met ons meegereden .

Dat zijn één van de dingen van jou die ons zeker gaan bij blijven.

Ik ben een paar maal bij jullie thuis geweest en het was daar den zoeten inval , je kwam mij over als een mooie lieve vrouw met een hart voor iedereen .

Spijtig dat je ons al zo vlug gaat verlaten en van iedereen afscheid moet nemen, maar deze zware , moeilijke beslissing is voor jullie beide het beste in deze omstandigheden .

Bedankt om ons al op voorhand te behoeden voor gebeurlijke ongevallen , wij gaan daar zeker aan denken en het gas wat minder ver opendraaien .

We zullen louis verder onder onze vleugels meenemen en hem nog vele fijne ritten bezorgen en terwijl aan jou denken .

Een dikke , dikke knuffel terug en vraag daar boven of ze ons wat beter weer willen geven om te gaan toeren .

Afbeelding

http://www.youtube.com/watch?v=LJMWyXxyX_g
Laatst gewijzigd door Benson op 27 nov 2010, 16:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Louke

27 nov 2010, 14:55

Man man hier zijn geen woorden voor. Suskemie wij respekteren uw beslissing. Wees ervan overtuigd dat je steeds in de hoofden van de on-lin- bikers zal blijven voortleven.
@ Fadre: mijn aller oprechtste deelneming . Ga je niet afzonderen, je zult je vrienden nog hard nodig hebben.
Suskemie, met de tranen in de ogen wens ik je vaarwel. Wie weet kom je ons in het hiernamaals terug tegen zoals misschien vele anderen die ons voorgegaan zijn.

jas

27 nov 2010, 15:17

Wij wensen U en je FAMLIE veel sterke toe voor de komemde dagen
Wij zullen blijven aan je denken

Jas & Veronique

redtail

27 nov 2010, 17:13

Woorden schieten mij gewoon te kort :?
Toch nog dit......ik vind je een verschrikkelijke " Moedige "madam.
Ik sluit mij volledig aan met wat hier boven reeds geschreven is.

Tot ooit
:?
RT