Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
hbvl (bron)
Overvaller slaat Truiense cafébazin (85) met flesje Duvel .
Voorbijgangers zagen door het raam hoe de man de vrouw bedreigde en verwittigde de politie.De overvaller koss het hazenpad zonder buit...
Wens de Lady de 85-jarige Mariette Leanaerts van café Taxi Vert in ST Truiden een spoedig herstel toe en niet te veel koppijn daarna
Een slag op 't hoofd is pijnlijk ....
Overvaller slaat Truiense cafébazin (85) met flesje Duvel .
Voorbijgangers zagen door het raam hoe de man de vrouw bedreigde en verwittigde de politie.De overvaller koss het hazenpad zonder buit...
Wens de Lady de 85-jarige Mariette Leanaerts van café Taxi Vert in ST Truiden een spoedig herstel toe en niet te veel koppijn daarna
Een slag op 't hoofd is pijnlijk ....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Wie is Zapaz , een asielzoekerChoerrel schreef:Komt Zapaz dan ook?![]()
Een genormaliseerde asielzoeker, die feitelijk nooit anders dan Belg geweest is en ergens woont in Bourg.Die onlangs in het ziekenhuis gelegen heeft naar het schijnt maar gelukkig heel goed genezen is. En naar ik heb horen zeggen graag duvel drinkt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Met wie ik vroeger dikwijls overhoop gelegen heb, maar de laatste tijd niet meer. Hij is ook veel "braver" geworden.Mathieu schreef:katana schreef:Wie is Zapaz , een asielzoekerChoerrel schreef:Komt Zapaz dan ook?![]()
Een genormaliseerde asielzoeker, die feitelijk nooit anders dan Belg geweest is en ergens woont in Bourg.Die onlangs in het ziekenhuis gelegen heeft naar het schijnt maar gelukkig heel goed genezen is. En naar ik heb horen zeggen graag duvel drinkt.![]()
![]()
-
Gast
...ook ergo gekregen, Katana? toofe mannen hé, die ergo's?katana schreef:Revalidatie ergo en kini loopt ten einde , nog twee maal en dan maar verder thuis oefenen
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
canteclaer schreef:...ook ergo gekregen, Katana? toofe mannen hé, die ergo's?katana schreef:Revalidatie ergo en kini loopt ten einde , nog twee maal en dan maar verder thuis oefenen
In mijn geval toffe jonge Lady's , aangenaam om mee te werken , maar streng in de oefeningen ' moet kunnen' senioren zijn geen doetjes
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Fazal
Een goede raad, overal afblijven hoor katana!!!
Want idd, niet alle senioren zijn doetjes.
Maar zie eens dat Lady erachter komt!

Want idd, niet alle senioren zijn doetjes.
Maar zie eens dat Lady erachter komt!
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:canteclaer schreef:...ook ergo gekregen, Katana? toofe mannen hé, die ergo's?katana schreef:Revalidatie ergo en kini loopt ten einde , nog twee maal en dan maar verder thuis oefenen
In mijn geval toffe jonge Lady's , aangenaam om mee te werken , maar streng in de oefeningen ' moet kunnen' senioren zijn geen doetjes
Hahaha daarom mocht zijn eigen Lady niet mee als hij ging revalideren..........
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie