De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
ja redtail en jas ik zou het ook wel willen wagen maar 't is weer ruilclub, amuzeer u
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Ikke just terug thuis se, toerke van 2tal uurkes gaan doen in den donkere.
Maar t' was droog en zacht weer, dus effe van geprofiteerd.
Morgen overdag ook nog, als het weer meezit.
Als't weer begint te vriezen en sneeuwen, is' t weer voor een paar weken gedaan misschien.... dus elk moment meepakken.
Keep the rubber down
Maar t' was droog en zacht weer, dus effe van geprofiteerd.
Morgen overdag ook nog, als het weer meezit.
Als't weer begint te vriezen en sneeuwen, is' t weer voor een paar weken gedaan misschien.... dus elk moment meepakken.
Keep the rubber down
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
berekoud redtail

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Houwe zo...mss de moment om eens een schoon ritje uit te stippelen tegen dat de ja....tjes terug buiten komeDesperado schreef:k' Zen hier precies den enige die nog rijdt momenteel... kouschijters...![]()
![]()
Int begin ni te veel rijden en veel tussenstops,kwestie van terug motogewenning op te doen
RT