De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Heb gewoon nog geen tijd gehad om te gaan rijden , zal het toch eens moeten doen of sebiet wil hij ni meer starten

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Da zijn de ergste hé... die hebben het minst van al tijdredtail schreef:Gene tijd........Benson schreef:Heb gewoon nog geen tijd gehad om te gaan rijden , zal het toch eens moeten doen of sebiet wil hij ni meer starten![]()
![]()
![]()
![]()
allee Benson, en ik die dacht dat jij op pensioen waard
![]()
RT
-
ja ik dacht da ook

-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Toch zag ik ene me zene moto klaarstaan aan de Cor ( Leugenberg ) terwijl de vlokjes al rustig naar beneden dwarrelden .
Die Hard ??? of GEK.
Gr
De sneeuwman met ne rooie neus .

Die Hard ??? of GEK.
Gr
De sneeuwman met ne rooie neus .
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
ja der staat zo iets mé 2 wielen in mijn garage maar voor wa is da nu ook weer

-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hallo iedereen.
Ik heb mijnen tuffer gisteren nog eens gestart want da was al weer n tetteke geleden.
Hij pruttelde wel wa tegen mer uiteindelijk klonk zijn geronk mij als muziek in de oren.

Wa doe ne mens zoal in deze weersomstandigheden:
wandelen in het prachtige winterlandschap,

hout zagen en klieven,

binnen wa klusjes opknappen,

muziek downloaden van het internet; ik daarvoor ne goeie zender gevonden waar ge gratis (:lol:) de gespeelde nummers kunt binnenhalen als mp3, (www.folkalley.com)
tokkelen op de gitaar en orde brengen in de bestanden op de pc, back-ups maken enz. enz.
vervelen doe ik mij nooit, mer kzal toch wer blij zijn als ik weer kan gaan rijden mej mijne bandit.
allé allemaal de groeten en houd er de moed maar in.
Bandido
Ik heb mijnen tuffer gisteren nog eens gestart want da was al weer n tetteke geleden.
Hij pruttelde wel wa tegen mer uiteindelijk klonk zijn geronk mij als muziek in de oren.
Wa doe ne mens zoal in deze weersomstandigheden:
wandelen in het prachtige winterlandschap,

hout zagen en klieven,

binnen wa klusjes opknappen,

muziek downloaden van het internet; ik daarvoor ne goeie zender gevonden waar ge gratis (:lol:) de gespeelde nummers kunt binnenhalen als mp3, (www.folkalley.com)
tokkelen op de gitaar en orde brengen in de bestanden op de pc, back-ups maken enz. enz.
vervelen doe ik mij nooit, mer kzal toch wer blij zijn als ik weer kan gaan rijden mej mijne bandit.
allé allemaal de groeten en houd er de moed maar in.
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Idd de geschikte moto,ik heb al enkele dagen gewacht en nu op mijn rekening gekeken........pfff nog niks jongDesperado schreef:Ja, indien jullie mij ook kunnen sponseren... ben ik ook van de partij....![]()
Wij hebben alvast de geschikte motor voor zo'n avontuur hé RT...
Mss voor Kerstmis dan
RT