Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Vandaag De Zevende Dag;..
De regeringsonderhandelingen liggen tot maandag stil, uit respect voor de familiale omstandigheden van bemiddelaar Johan Vande Lanotte.
Maar het ziet er niet goed uit.
En hoe moet het nu dan verder?
Men gaat het vragen aan oud-ministers Louis Tobback (sp.a) Magda Aelvoet (groen) Jaak Gabriêls (open vld) en Wilvina Demeester ( CD§V)
Nu gaan we het weten .......
De regeringsonderhandelingen liggen tot maandag stil, uit respect voor de familiale omstandigheden van bemiddelaar Johan Vande Lanotte.
Maar het ziet er niet goed uit.
En hoe moet het nu dan verder?
Men gaat het vragen aan oud-ministers Louis Tobback (sp.a) Magda Aelvoet (groen) Jaak Gabriêls (open vld) en Wilvina Demeester ( CD§V)
Nu gaan we het weten .......
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Goed gezien beste ChoerrelChoerrel schreef:Die oude draken gaan het land redden. Belachelijk!
Katana zal wel even kijken en genieten en het U navertellen (als het kan), ga maar zoals gewoonte maar naar de vrienden in uw stamcafé
Bart Dewever heeft het nu druk ' deelname ' De SLIMSTE MENS '
Ook nog een tip deze avond op VTM 19.55 'Tegen de sterren' , humoristische reeks.
Gezondheidscoach Sonja Kimpen neemt politicus Bart Dewever onder handen (parodie)
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Goede morgen.
En wat is er uit de bus gekomen : de ouden die denken dat de bevolking er een boodschap aan heeft wat zij gepresdteerd hebben 20 jaar geleden. Men zou beter kunnen zeggen wat zij door deuren en venster buiten gesmeten hebben op al die tijd. Want anders had Belgie niet zoveel schulden staan overal.
En wat is er uit de bus gekomen : de ouden die denken dat de bevolking er een boodschap aan heeft wat zij gepresdteerd hebben 20 jaar geleden. Men zou beter kunnen zeggen wat zij door deuren en venster buiten gesmeten hebben op al die tijd. Want anders had Belgie niet zoveel schulden staan overal.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Katana legt het bijltje erbij neer op 31 december 2010 , dit wil zeggen ,hier niet maar levert zijn handelsregister in , het is genoeg geweest 78 jaar , kan nog wel , maar moet niet .
Vaarwel Panasonic met zijn Japanners , was een zeer leuke tijd geweest, remember mij nog onze uitnodiging om naar Osaka te komen ( gratis) met al zijn geneugden ( hunne saké in hun geisasalon , kreeg katana niet neer .....
Vaarwel Panasonic met zijn Japanners , was een zeer leuke tijd geweest, remember mij nog onze uitnodiging om naar Osaka te komen ( gratis) met al zijn geneugden ( hunne saké in hun geisasalon , kreeg katana niet neer .....
-
Zullen er wel bij zijn die dat spijtig vinden. Maar gelijk heb je, profiteer nog van de tijd dat je er bent, van mij mag dat rustig nog ten minste 22 jaar. Maar hier, en ook elders zeker niet wegblijven zou ik zeggen.
-
Mathieu schreef:Zullen er wel bij zijn die dat spijtig vinden. Maar gelijk heb je, profiteer nog van de tijd dat je er bent, van mij mag dat rustig nog ten minste 22 jaar. Maar hier, en ook elders zeker niet wegblijven zou ik zeggen.
Mag dat nog iets meer zijn beste Thieu
-
Villa Politica deze namiddag : stond niet veel op het programma , maar wat een verassing Mijheer De Croo opende meteen de korf , waar er een giftige slang inzat ....
In bedektte termen het probleem van de imigratie , daar moest iets aangedaan worden , toen brak de hel los , iedereen wil er aan meewerken zogezegd...
Toen de heer Annemans zijn stem verhief , was er meteen een luisterend oor en er werd op tafel gesmeten dat de voçrige regeringen er niets aangedaan hadden en zeker de aanhangers van De Croo
Volgens mij is het nu vijf na twaalf , nu de Albanezen carte blanche krijgen naar den Belgike , en daar zitten veel nekkensnijders tussen..
Dus senioren , neem uw voorzorgen , deuren op slot dag en nacht
Doeme toch , mijn samoerai-zwaard is nog steeds zoek

In bedektte termen het probleem van de imigratie , daar moest iets aangedaan worden , toen brak de hel los , iedereen wil er aan meewerken zogezegd...
Toen de heer Annemans zijn stem verhief , was er meteen een luisterend oor en er werd op tafel gesmeten dat de voçrige regeringen er niets aangedaan hadden en zeker de aanhangers van De Croo
Volgens mij is het nu vijf na twaalf , nu de Albanezen carte blanche krijgen naar den Belgike , en daar zitten veel nekkensnijders tussen..
Dus senioren , neem uw voorzorgen , deuren op slot dag en nacht
Doeme toch , mijn samoerai-zwaard is nog steeds zoek
-
katana schreef:Mathieu schreef:Zullen er wel bij zijn die dat spijtig vinden. Maar gelijk heb je, profiteer nog van de tijd dat je er bent, van mij mag dat rustig nog ten minste 22 jaar. Maar hier, en ook elders zeker niet wegblijven zou ik zeggen.
Mag dat nog iets meer zijn beste Thieu![]()
Natuurlijk Katana, ik hoop dat je nog méér dan eens zo lang bij mekaar mag blijven en dat ik je voor je 125 ste verjaardag mag komen feliciteren.
-
Choerrel schreef:
Ne gelukkige Kerstmis allemaal van Guske.
Zo een foto kan natuurlijk niet elkeen laten zien, maar toch aan de hele familie een prettige kerst gewenst en moge voor het nieuwe jaar al jullie wensen gewoon waarheid worden.
-
Inderdaad Katana, stelt feitelijk niet veel méér voor dan wederzijdse verwijten dat ze aan hetr oer gestaan hebben en er niets van terecht gebracht hebben. Wat in feite een waarheid gelijk een klok is. Maar dat al die onnozelaars eens de koppen bij mekaar staken, stopten met de wederzijdse verwijten, en hun lessen eens trokken uit het verleden om een degelijke regering op poten te zetten. Maar dat eigen eego en dat willen gezien worden op de tv dat is het en het loop gewoon de spuigaten uit. Zeker als ik dat kieken zonder kop van gennez bekijk, die denkt nog steeds dat ze alles aan haar f..... heeft hangen.
-
Choerrel schreef:
Ne gelukkige Kerstmis allemaal van Guske.
Eveneens een gelukkige Kerstmis terug Guske , hopelijk een smakelijk been(kluif) onder de kerstboom van je toffe baas
-
Gast
Waar is jouw 刀 naartoe??? Eventueel eens een 脇差 kopen, of een 短刀 die kan je op zak steken...
http://www.samurai-sword-shop.com/

http://www.samurai-sword-shop.com/

-
Katana heb al eens onde de sneeuw gekeken. Maar als we de vooruitzichten mogen geloven krijgen we geen sneeuw meer bij. Of zou ik een andere bril moeten opzetten. Kijk zelf maar eens : http://www.meteoonline.be/