Mijn Papsje....
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Wat leuk van dat vogeltje .... maar ook begrijpelijk dat de ander aan het panieken was.
Geeft niet hoor dat mijn moeder die wijn dronk, ik had gewild dat ze vaker een wijntje mocht drinken maar aangezien ze een zware operatie aan haar alvleesklier (ze was toen bijna dood) heeft gehad en absoluut geen drank mag is het geen optie helaas.
We vangen haar op, ten alle tijden.
Vandaag hebben we boodschappen gedaan en naar haar huis gebracht, we ruimen het dan op in de kasten, Ed gaat de zware dingen doen (wat schoonmaken enz. betreft) en ik de lichtere.
Even een bakkie gedaan en ik heb de post gedaan terwijl Ed de keuken deed want mijn moeder had een kaars gebrand (gevaarlijk hoor) en toen dat ding ging spetteren heeft ze het uitgeslagen ...... de hele keuken zat vol met kaarsvet.
Ik ben wel van plan de buurtjes in te lichten als dit zo door gaat want op deze manier verongelukt ze nog of nog erger ......( moet je niet aan denken).
Komt goed, we doen ons best.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
Geeft niet hoor dat mijn moeder die wijn dronk, ik had gewild dat ze vaker een wijntje mocht drinken maar aangezien ze een zware operatie aan haar alvleesklier (ze was toen bijna dood) heeft gehad en absoluut geen drank mag is het geen optie helaas.
We vangen haar op, ten alle tijden.
Vandaag hebben we boodschappen gedaan en naar haar huis gebracht, we ruimen het dan op in de kasten, Ed gaat de zware dingen doen (wat schoonmaken enz. betreft) en ik de lichtere.
Even een bakkie gedaan en ik heb de post gedaan terwijl Ed de keuken deed want mijn moeder had een kaars gebrand (gevaarlijk hoor) en toen dat ding ging spetteren heeft ze het uitgeslagen ...... de hele keuken zat vol met kaarsvet.
Ik ben wel van plan de buurtjes in te lichten als dit zo door gaat want op deze manier verongelukt ze nog of nog erger ......( moet je niet aan denken).
Komt goed, we doen ons best.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo Angel,
Het is heel leuk om jou te lezen!
Wij waren net als jullie gaan winkelen deze namiddag....
Ineens alles aangekocht voor de kerst als de kinderen komen.....we houden er ook rekening mee dat ze er niet door geraken omdat ze van ver moeten komen....dus de vriezer doet dienst.
En wie weet krijgen we slapers omdat het te gevaarlijk wordt om terug naar huis te rijden.
Het was hier stapvoets rijden en ben blij dat we er nu niet echt meer door hoeven, alleen nog een bestelling ophalen bij de slager en de bakker hier in het dorp.
Fijn dat jou moeder naar jullie komt.
En kaarsen is eigenlijk nooit echt veilig, maar je kan niet alles uitsluiten hé......een kaarsje branden zal voor haar ook veel betekenen......event. afspreken met de buurtjes zoals je van plan bent.
Nu roept mijn soep dat ze warm is.....ben aan het koken en kwam even tussendoor naar hier.
Nog een fijne avond voor jullie!!
Liefs, Reline
Het is heel leuk om jou te lezen!
Wij waren net als jullie gaan winkelen deze namiddag....
Ineens alles aangekocht voor de kerst als de kinderen komen.....we houden er ook rekening mee dat ze er niet door geraken omdat ze van ver moeten komen....dus de vriezer doet dienst.
En wie weet krijgen we slapers omdat het te gevaarlijk wordt om terug naar huis te rijden.
Het was hier stapvoets rijden en ben blij dat we er nu niet echt meer door hoeven, alleen nog een bestelling ophalen bij de slager en de bakker hier in het dorp.
Fijn dat jou moeder naar jullie komt.
En kaarsen is eigenlijk nooit echt veilig, maar je kan niet alles uitsluiten hé......een kaarsje branden zal voor haar ook veel betekenen......event. afspreken met de buurtjes zoals je van plan bent.
Nu roept mijn soep dat ze warm is.....ben aan het koken en kwam even tussendoor naar hier.
Nog een fijne avond voor jullie!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

goede morgen lieve angelique
weer mooi om jou verhaal te lezen
fijn hoe je het allemaal aan kan lieverd
en ja die wijn ik kan het wel begrijpen hoor!!
is ook niet zooo erg toch
fijn dat ze bij jullie is met die dagen
wens je fijne dag samen met ed
liefs riekske
pas goed op als je er door moet
hier weer sneeuw erbij
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel......wens je een fijne dag......
hier nog -2.......en nog donker......
gister de langste nacht,we gaan weer aftellen
dagen lengen,begint de winter te strengen.......
tot laterrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Goeie middag Angel,
Wij zijn voorzichtig hoor...er is zo vlug wat gebeurd...een klein plekje ijs is voldoende.
Hier blijft de t° hangen tussen -0,5° en +0,5° en dat sinds gisterenavond.
Momenteel -0,1°C.....je kan helemaal niet spreken van dooi, of maar een hele lichte.
En we kunnen ons best wapenen.....als je nu meteoonline bekijkt.....de koude zou volgende week doorzetten, maar gelukkig droog en bijna windstil!
Hopelijk is men fout.
Het is in elk geval een winter om "U" tegen te zeggen!
Is alles oké bij jullie? De grieptoestanden voorbij?
Een fijne dag voor jullie!
Liefs, Reline
Wij zijn voorzichtig hoor...er is zo vlug wat gebeurd...een klein plekje ijs is voldoende.
Hier blijft de t° hangen tussen -0,5° en +0,5° en dat sinds gisterenavond.
Momenteel -0,1°C.....je kan helemaal niet spreken van dooi, of maar een hele lichte.
En we kunnen ons best wapenen.....als je nu meteoonline bekijkt.....de koude zou volgende week doorzetten, maar gelukkig droog en bijna windstil!
Hopelijk is men fout.
Het is in elk geval een winter om "U" tegen te zeggen!
Is alles oké bij jullie? De grieptoestanden voorbij?
Een fijne dag voor jullie!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn