Mijn Papsje....

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Angel4

28 dec 2010, 12:37

Goedemorgen lieve allemaal,

Sorry Ghyra, ik had het niet gelezen.
Mijn hoofd zit nog steeds vol met mist en zodoende lees ik vaak zonder te lezen :oops:

Herrinneringen .... meestal doen ze pijn en heb ik ze liever niet.
Maar voor hen die er van genieten .... ik gun ze jullie en hoop dat je er nog lang van mag blijven genieten.

Ik miste overigens mijn neef en nichtjes en via de foon heb je niet zo vaak kontakt dus heb ik toch weer een hyves aangemaakt ... die andere was zomaar heel plots verdwenen want schreven ze van hyves was er een storing.

http://angeliquet-w.hyves.nl/

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

falcon1

28 dec 2010, 16:09

Lieve Angel en Ed,

Mist in je hoofd? Klinkt niet zo goed... maar misschien toch ergens normaal?

Hyves, ken ik niet, heb je een nieuwe geopend? Je profiel en de rst is blijkbaar niet zichtbaar...

Ik hoop dat het je een beetje lukt de volgende dagen...

Kom jullie alvast een rustige nacht wensen...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

reline

28 dec 2010, 17:21

Hallo Angel,

Ik weet dat voor jou herinneringen niet altijd zo prettig zijn, maar je hebt er ook fijne hé.
Ik weet er toch een heleboel....en ik denk de mooiste dat het die van enkele dagen geleden is...die kerst die zo bijzonder was voor jullie....

En die mist, waarschijnlijk een duf hoofd...morgen weer beter!!

Het is hier stilletjes aan het dooien....binnenkort lukken de uitstappen weer naar Harderwijk...heeft Ed er vorige week wat kunnen doen?

Tot...

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

ghyra

28 dec 2010, 19:26

Afbeelding

Angel fijne avond...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.......
tot morgen........ben weer je hyvesvriendin
:lol: :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

Angel4

28 dec 2010, 19:35

Ach, die mist in mijn hoofd (zo noem ik het althans) of "in een cocon zitten" is al stukken minder geworden, het is heel erg geweest.
Ik denk dat veel mensen zoiets wel hebben gehad of nog hebben bij tijd en wijlen.
Je moet er over heen zien te komen en met geluk (dat heb ik tot nog toe wel) gebeurd dat ook langzaam maar zeker.

Ja, ik heb zeker gelukkige momenten.
De geboorte van mijn dochter was de grootste, wat was ik overmand door geluk .... zoiets maak je nooit meer mee volgens mij.
Ook verschillende dingen die nu gebeuren kan ik inderdaad zien als geluk.
Ons tweede huisje (caravan) en de heerlijke kerst met het heerlijke kerstgevoel vallen daar ook onder.
Fijn hoor.

Nu wens ik iedereen een hele fijne avond toe en voor vannacht een hele goede en fijne nachtrust.

.
Groetjes,
Angel4

reline

29 dec 2010, 07:36

Lieve Angel,
Het werd hier een fijne avond met o.a. André Rieux, maar ik viel zomaar in slaap...en later werd het ook een fijne nachtrust.....ik slaap steeds langer...bedankt voor de wensen!

Hoe was het met jou nacht....gaat het bij jou ook beter?

Ik sta ook wel eens op met een hoofd dat het niet doet zoals het moet....ik noem het een duf hoofd...een hoofd dat niet helder is.....ik weet niet of het ook zo is bij jou, maar met buiten komen of met dingen te doen gaat het meestal over.

Hier lijkt de dooi door te zetten, maar de straat is nog altijd niet vrij, maar lijkt een papperige brij te worden, gezien door het raam.

Ik wens jullie een fijne dag toe....en pluk de mooie en gelukkige momenten, al zijn ze soms maar heel klein!!!
Ik denk er soms aan hoe mooi de omgeving van jullie tweede huisje moet geweest zijn de afgelopen dagen. Spijtig dat je daarvan geen foto's hebt!

Liefs, Reline

Angel4

29 dec 2010, 10:04

Goedemorgen lieve allemaal,

Reline fan van André Rieux ....... mijn moeder is ook fan van hem en kijkt iedere dag naar zijn optredes (DVD's).
Nee Reline, een duf hoofd is toch heel iets anders, waar wij het over hebben is een gevoel waar je niet mee op staat, het overvalt je plotseling en het is net alsof je gevangen zit in een andere wereld, een zeer benauwd gevoel.
Maar oké, zelfs daar wen je aan, je zult wel moeten.

Ed is ziek en ik heb hem verboden naar de camping te gaan, die loopt tenslotte niet weg.
Reline, als je deze link opend http://www.zwaluwenhof.nl/pages/fotos.php
en je scrolt naar beneden zie je de camping in de sneeuw.
Het zijn nogal winterse foto's (beetje donker en dreigend) maar wel mooi.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en geniet er van als je kunt.

.
Groetjes,
Angel4

RIEKSKE

29 dec 2010, 10:41

Afbeelding
goede morgen angelique
zoals ik gelezen heb ben je kerst goed doorgekomen
fijn hoor
knuf riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Angel4

29 dec 2010, 10:56

Ja lief Riekske, de kerst was heerlijk en ik hoop dat jullie ook een hele fijne kerst hebben beleefd.

Hebben jullie ook zo'n gekke pb gekregen misschien (zie onderstaande):

johnney schreef:Hello Dear,
I am introducing my self as John Kennedy 20yrs old,the only son of late Chief and Mrs Patrick Kennedy, I wish to request for your assistance in accepting us as your family member and helping us to get our fund transfered to your name while we prepare to join you. Our question is this; how can we confide in you? I wish to invest in Manufacturing and real estate management in your country while my younger sister (Cynthia) who is only 16 yrs will continue with her studies.

I have Fifteen million Five Houndred Thousand United States Dollars.USD($15.500,000) to invest in your country and will rest our life with you, We are seriously pressed here and need to move out as soon as possible in other to save our lives. We shall be glad enough to give you 20% of the total fund or invest as joint partiners on the same percentage shares. I have agreed with my only beloved sister ( Cynthia) before contacting you.
PLEASE HELP US AND SAVE OUR LIVES, GOD WILL REWARD YOU FOR ACCEPTING TO HELP US AS YOUR OWN CHILDREN.
God bless you and reply in my email address johnkennedy3534@yahoo.com
Sincerely,
John

.
Groetjes,
Angel4

RIEKSKE

29 dec 2010, 14:02

ja lieverd die kreeg ik ook prive

wens je fijne middag mateke
ik was erg ziek met kerst
hopelijk oudjaar beter
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

ghyra

29 dec 2010, 14:05

Afbeelding

hallo Angel.....nee die mail heb ik niet gehad.....
maar op de babbel,riekske ,dolfijntje en sdw.....wel....
toevallig heeft dolfijntje hem daar geplaatst.....
ze heeft hem ook naar swakke gestuurd.....
niet op reageren.....weer iets vreemds...
fijne middag.......
groetjes GHYRA

falcon1

29 dec 2010, 14:36

Lieve Angel en Ed,

die mist in je hoofd ken ik ook wel... iets als een dipje, maar kan je opeens overvallen... En inderdaad, daar moet je mee leren leven...

Die mail heb ik niet gekregen... maar hij klinkt zo ongeloofwaardig!!! Er zullen hier wel andere bedoelingen achter schuilen denk ik... In elk geval niet op reageren...
Waarschijnlijk hebben ze iemands mailbox gekraakt waardoor ze ook al de mailadressen van die persoon kunnen inkijken en zodoende ook naar die personen dat gekke mailtje sturen! Als jij het opent kunnen ze waarschijnlijk ook in jou adressenbestand!

Ik heb de site van Zwaluwenhof bekeken.... een mooi vakantiepark blijkbaar met vele mogelijkheden... lijkt een beetj op Hengelhoef waar ik door de week verblijf.... Je zal er zeker tot rust komen.

Ed ziek, niks erg mag ik hopen? Wens hem in elk geval veel beterschap!

Liefs,

Veertje & Falcon

ghyra

29 dec 2010, 21:45

Afbeelding
fijne avond Angel.....hier was sennet overbelast.....
kon er niet op :roll:
tot morgen.....
groetjes GHYRA

falcon1

30 dec 2010, 07:37

Lieve Angel en ED,

we komen jullie een fijne dag wensen...

Liefs,

Veertje & Falcon

reline

30 dec 2010, 08:52

Hallo Angel en Ed,

Bedankt voor die link met foto's van het Zwaluwenhof...ik had ze al eens bekeken, daarom wist ik hoe speciaal het er was...volop in het bos.
Maar die foto's met sneeuw zijn me toen ontsnapt.....het moet daar enorm mooi geweest zijn.

Wij kregen zulke mail niet.
Via e-mail krijg ik er af en toe wel met een onbekende naam.
Maar ik open niks wat onbekend is...wil geen problemen hebben...wordt meteen verwijderd.

Hebben jullie plannen met oud- en nieuw?
Wij houden het rustig.....gewoon fondue...en prepareren alles zelf.....behalve de gekruide gehaktballen......

Liefs, Reline