Mijmeringen 3
-
elisa20 - Lid geworden op: 01 nov 2008, 18:10
Gustilpe,
Een fijne wandeling doorheen je prachtige topic,
liet mij je sneeuw wandeling mee beleven
Hoe mooi, rustig en stil...Je hebt dit zo knap gebracht !
Mijn innig medeleven met het heengaan van je neef, een droevig gebeuren
Groetjes van elisa
Een fijne wandeling doorheen je prachtige topic,
liet mij je sneeuw wandeling mee beleven
Hoe mooi, rustig en stil...Je hebt dit zo knap gebracht !
Mijn innig medeleven met het heengaan van je neef, een droevig gebeuren
Groetjes van elisa

-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
Gustilpe,
eerst en vooral : mijn innige deelneming
Wat zal 2011 voor jou brengen? Ik hoop veel vreugde
en kracht om terug zoveel goeds te verwezenlijken
waarvoor gans jouw warm hartje openstaat.
Wij wensen jou een blij 2011.
rap en bo'ke
eerst en vooral : mijn innige deelneming
Wat zal 2011 voor jou brengen? Ik hoop veel vreugde
en kracht om terug zoveel goeds te verwezenlijken
waarvoor gans jouw warm hartje openstaat.
Wij wensen jou een blij 2011.
rap en bo'ke
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
Assa, heel mooi de kikker!
Elisa, fijn dat je op bezoek kwam met een mooi plaatje uit jouw tuin!
bo'ke en rapke, een heel mooie wens, mag het waarheid worden!
Allen bedankt voor het medeleven, al was mijn neef 81 jaar en zag ik hem niet vaak, toch laat hij een leegte achter!

Elisa, fijn dat je op bezoek kwam met een mooi plaatje uit jouw tuin!
bo'ke en rapke, een heel mooie wens, mag het waarheid worden!
Allen bedankt voor het medeleven, al was mijn neef 81 jaar en zag ik hem niet vaak, toch laat hij een leegte achter!

vriendschap is het kostbaarste geschenk!
-
Bosrankje - Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:42
Gustilpe,
Bedankt voor je bezoek in onze topics en
je lieve wensen die wij jou wederkerig toe-
sturen.
En, beter laat dan nooit, willen wij je ook
onze innige deelneming betuigen bij het
verlies van je neef.
Lieve groetjes van Alter en Rankje
Ik hou van het leven en geloof in de mensen !
Schrijven is als vrijen met de schoonheid van
woord en zin.....
Schrijven is als vrijen met de schoonheid van
woord en zin.....
-
Rankje,
bedankt voor de mooi de ppt met tekst van Khalil Gibram,
ook ik hou van zijn teksten, vaak gebruikt in 13+ catechese!
Assa,
een mooie tekst hé, mocht het waar zijn dat verdriet en pijn twee onbkenden zijn, Bedankt!
Neske,
een sneeuwplaatje, inderdaad heel mooi op foto of plaatje maar ik wens dat de sneeuw nu wegblijft voor een tijd
Bedankt!
Robbe,
een poeet ben ik nog niet en zal dat nooit worden maar ik geniet er wel van af en toe een schrijfseltje te plaatsen. Bedankt!
Alter,
een hele stapel boeken liggen klaar,
veel leesplezier en bedankt!
Norman,
lief dat kindje uit Peru,
we proberen verder ons best te doen! Bedankt!
Ria,
met een mooie droom en wens van Toon Hermans,
ook een van mijn favorieten. Bedankt!
Aan iedereen nog eens een gezegend en vreugdevol jaar!
wintergroeten,
gustilpe
bedankt voor de mooi de ppt met tekst van Khalil Gibram,
ook ik hou van zijn teksten, vaak gebruikt in 13+ catechese!
Assa,
een mooie tekst hé, mocht het waar zijn dat verdriet en pijn twee onbkenden zijn, Bedankt!
Neske,
een sneeuwplaatje, inderdaad heel mooi op foto of plaatje maar ik wens dat de sneeuw nu wegblijft voor een tijd
Robbe,
een poeet ben ik nog niet en zal dat nooit worden maar ik geniet er wel van af en toe een schrijfseltje te plaatsen. Bedankt!
Alter,
een hele stapel boeken liggen klaar,
veel leesplezier en bedankt!
Norman,
lief dat kindje uit Peru,
we proberen verder ons best te doen! Bedankt!
Ria,
met een mooie droom en wens van Toon Hermans,
ook een van mijn favorieten. Bedankt!
Aan iedereen nog eens een gezegend en vreugdevol jaar!
wintergroeten,
gustilpe
-
Voor Kerstmis ontving ik volgend schrijven uit Cajamarca Peru:
Beste vriendin
Ontvang de broederlijke groeten van de kinderen van Manthoc Cajamarca. Allen verenigd herdenken wij met Kerst de komst van de Heer, een tijd voor reflectie, eenheid van het gezin, vergiffenis, solidariteit , inzet. Wij wensen vervulling van liefde, vrede en geluk aan al de uwen, geniet van een goede gezondheid met je geliefden voor de komende jaren.
Persoonlijk en de ganse familie van de onderwijsinstelling "Jesùs Trabajador" zijn u erg dankbaar voor de solidariteitsbijdrage die we hebben gekregen van u, zodat we onze doelstellingen kunnen verwezenlijken.
Op 23 december sluiten we het schooljaar af. Met groot genoegen kan ik zeggen dat het een goed jaar was omdat de meeste kinderen vooruitgang hebben gemaakt wat betreft schoolprestaties als in hun persoonlijkheid
Onze twee nieuwe ateliers zowel het telen van groenten als het kweken van cavia’s zijn een succes, die reeds hun vruchten afwerpen waardoor het menu van de kinderen verbetert.
Zoals je gevaagd hebt zullen de kinderen met blijheid tekeningen maken die we zullen meegeven aan Myriam tijdens de Paasvakantie.
Roos Gefeliciteerd, uw brief is goed geschreven in het Castiliaans, ik bewonder je intelligentie om andere talen te leren.
Hierbij wil ik nog eens onze diepe dankbaarheid betuigen voor de onvoorwaardelijke steun aan de kinderen van Cajamarca dat het mogelijk maakt om hun levensomstandigheden te verbeteren.
Ik neem afscheid met een knuffel van vriendschap, vertrouwen en hoop in de Heer.
Moge God u zegenen vandaag en altijd.
Lucila Sanchez Cerna
Directeur van “Escuela Jesùs Trabajador" – Manthoc Cajamarca
De eerste tijd zal ik weinig aan de pc zijn, de tweede week na de vakantie heb ik examen Spaans.
Aan iedereen die voorbij komt wintergroetjes,
gustilpe
Beste vriendin
Ontvang de broederlijke groeten van de kinderen van Manthoc Cajamarca. Allen verenigd herdenken wij met Kerst de komst van de Heer, een tijd voor reflectie, eenheid van het gezin, vergiffenis, solidariteit , inzet. Wij wensen vervulling van liefde, vrede en geluk aan al de uwen, geniet van een goede gezondheid met je geliefden voor de komende jaren.
Persoonlijk en de ganse familie van de onderwijsinstelling "Jesùs Trabajador" zijn u erg dankbaar voor de solidariteitsbijdrage die we hebben gekregen van u, zodat we onze doelstellingen kunnen verwezenlijken.
Op 23 december sluiten we het schooljaar af. Met groot genoegen kan ik zeggen dat het een goed jaar was omdat de meeste kinderen vooruitgang hebben gemaakt wat betreft schoolprestaties als in hun persoonlijkheid
Onze twee nieuwe ateliers zowel het telen van groenten als het kweken van cavia’s zijn een succes, die reeds hun vruchten afwerpen waardoor het menu van de kinderen verbetert.
Zoals je gevaagd hebt zullen de kinderen met blijheid tekeningen maken die we zullen meegeven aan Myriam tijdens de Paasvakantie.
Roos Gefeliciteerd, uw brief is goed geschreven in het Castiliaans, ik bewonder je intelligentie om andere talen te leren.
Hierbij wil ik nog eens onze diepe dankbaarheid betuigen voor de onvoorwaardelijke steun aan de kinderen van Cajamarca dat het mogelijk maakt om hun levensomstandigheden te verbeteren.
Ik neem afscheid met een knuffel van vriendschap, vertrouwen en hoop in de Heer.
Moge God u zegenen vandaag en altijd.
Lucila Sanchez Cerna
Directeur van “Escuela Jesùs Trabajador" – Manthoc Cajamarca
De eerste tijd zal ik weinig aan de pc zijn, de tweede week na de vakantie heb ik examen Spaans.
Aan iedereen die voorbij komt wintergroetjes,
gustilpe
Laatst gewijzigd door gustilpe op 03 jan 2011, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ferry - Lid geworden op: 19 feb 2007, 14:59
dag gustilpe
ik vond jouw kerst ppt en de tekst prachtig !!
Dank voor bezoek en het plaatsen en voor het antwoord
ook met vreugde de brief van Manthoc gelezen
deze illustratie verwijst niet rechtstreeks naar Peru of Roemenie of Zuid Afrika of al die plaatsen waar jouw stappen naartoe gaan maar onrechtstreeks wel !! Liefs Fernanda

ik vond jouw kerst ppt en de tekst prachtig !!
Dank voor bezoek en het plaatsen en voor het antwoord
ook met vreugde de brief van Manthoc gelezen
deze illustratie verwijst niet rechtstreeks naar Peru of Roemenie of Zuid Afrika of al die plaatsen waar jouw stappen naartoe gaan maar onrechtstreeks wel !! Liefs Fernanda

Een glimlach keert steeds naar u terug