Katana's hoekje nr 3
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Mijne bloeddruk is ideaal , wat willen we nog meer![]()
Katana, 12/8 bloeddruk, 190 cholosterol, en 65 hartslag, wat moet dat nog meer zijn voor mij.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:katana schreef:Mijne bloeddruk is ideaal , wat willen we nog meer![]()
Katana, 12/8 bloeddruk, 190 cholosterol, en 65 hartslag, wat moet dat nog meer zijn voor mij.
Mathieu,
Hoeveel pillen , neem je daarvoor in
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Voor wat hierboven beschreven is Katana geen enkele.katana schreef:Mathieu schreef:katana schreef:Mijne bloeddruk is ideaal , wat willen we nog meer![]()
Mathieu,
Hoeveel pillen , neem je daarvoor in![]()
-
katana schreef:Hoe zou het gesteld zijn met 'Telloorlekker'![]()
Hebben we inderdaad al effen niet meer gehoord. Zou het te druk geweest zijn met het maken van sneeuwmannen misschien?
-
katana schreef:Gisteren gezien op één ; De Slimste Mens ene Bart De Wever in blakende form , behaalde een zeer goede score ...
Nu nog een score bij de regeringsonderhandelingen
Zolang ze niet voldoen met Vlaams geld te geven aan die luie walen zal er nooit een akkoord komen.
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Diest heeft er geen last van. Dank zij het huidig stadsbestuur was het nodige gedaan en werken uitgevoerd. Het enige waarmee de stad overspoeld is, zijn allochtonen.katana schreef:Staat Diest nog onder water in de laag gelegen gebieden , of valt het mee![]()
![]()
In Leopoldsburg hebben wij geen klachten en hoe is het in de rest van Vlaanderen![]()
-
Morgen moet ik al om 7.30 uur aanwezig zijn in het ST Franciscusziekenhuis in Heusden voor een oog' cataract' operatie , zie er tegen op miljarde , ze gaan mij pijnigen .... 
-
Een oog is al ok , de operatie verliep in de beste omstandigheden zonder pijn te lijden , wel wat ongemak , maar dat hoort erbij.
Zie al veel beter , als het tweede oog aan de beurt zal komen , zal het zicht veeeeel beter zijn.
Voor hen die uitstellen , doe het
Zie al veel beter , als het tweede oog aan de beurt zal komen , zal het zicht veeeeel beter zijn.
Voor hen die uitstellen , doe het